Kysykää matematiikan osaaljalta
Kommentit (23)
Voisit opetella matematiikan lisäksi myös äidinkieltä.
Vierailija kirjoitti:
7 po 6
117649
Miten muunnetaan metrit sekunnissa kilometreiksi tunnissa ja toisin päin? (Siis tuulen nopeus, joka toisinaan ilmoitetaan m/s ja toisinaan km/h.)
Vierailija kirjoitti:
1-2+3-4+5-7....
Mikä on summa tälle sarjalle?
-4
Sulkuja ei ole laskussasi joten tuo tulos. Mikäli ... merkinnällä tarkoitat laskun etenevän noin niin vastaus jatkuu negatiivisena äärettömänä
Vierailija kirjoitti:
Miten muunnetaan metrit sekunnissa kilometreiksi tunnissa ja toisin päin? (Siis tuulen nopeus, joka toisinaan ilmoitetaan m/s ja toisinaan km/h.)
Tuo on fysiikkaa
-eri
Mikä virallisesti tekee sinusta matematiikan osaajan eli pätevyytesi?
Jos ihmisen lähikontaktit lisääntyvät esim yhdestä 900aan, niin kuinka monta prosenttia siinä on kasvua?
montako kirjainta on sanassa osaalja?
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen lähikontaktit lisääntyvät esim yhdestä 900aan, niin kuinka monta prosenttia siinä on kasvua?
89 900%
-ei ap
Miten opin parhaiten matikkaa? Se on mun heikoin lukio aine ja käyn iltalukiossa
Tosin myönnän, että en jaksaisi laskea paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten opin parhaiten matikkaa? Se on mun heikoin lukio aine ja käyn iltalukiossa
Matikka on sellainen että sen osaaminen on kiinni siitä millaiset aivot olet saanu syntyessäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matikka on sellainen että sen osaaminen on kiinni siitä millaiset aivot olet saanu syntyessäsi
No eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
89 900%
-ei ap
Oikeasti?!
Eli kun teinini palaa ensi viikolla lähiopetukseen isoon kouluun, hänen lähikontaktinsa sisätiloissa kasvavat n 90 000 %. Koronatartuntojen määrä lähtee siis väistämättä kasvuun taas, juuri kun niitä on saatu vähennettyä etäkoululla.
T. Hki
No siis tarkoitus saada lyhyestä E.
Haluun korkeesee. Vai eikö keskiverto siihe pääse työlle?
Vierailija kirjoitti:
Laskemalla ja pohtimalla kunnes oikeasti ymmärrät asian.
Vierailija kirjoitti:
Mikä virallisesti tekee sinusta matematiikan osaajan eli pätevyytesi?
Olen suorittanut lukion pitkän matematiikan
Vierailija kirjoitti:
Yksi lähikontakti on ns. 100%.
100% kerrotaan 900:lla
90 000% - 100% (alkuperäinen lähikontakti)
V. 89900%
1-2+3-4+5-7....
Mikä on summa tälle sarjalle?