Näyttääkö kumppanisi siltä, että hän voisi olla ulkonäön puolesta siskosi/veljesi?
Monta pariskuntaa kun katsoo, niin he voisivat olla sisaruksia ensisilmäyksellä.
Onko sinun kumppanisi veljeä tai siskoa muistuttava?
Kommentit (29)
Ei thai-vaimo siskoa muistuta yhtään.
Ei todellakaan näytä. Omat veljeni ovat sinisilmäisiä blondeja ja melkein kaksimetrisiä, kasvot pitkät sekä kaikilla silmälasit. Miehelläni on mustanruskeat hiukset, ruskeat silmät, pituutta 180 cm, pyöreähkö pää sekä lasiton. Pukeutumistyyli minulla ja miehelläni sen sijaan on samankaltainen kun hevareita ollaan.
Sanoin kerran naiskaverille, että sä olet veljen kanssa liikkeellä, hän loukkaantui, koska se oli poikaystävä.
Kasvojen perusteella saattaa näyttääkin, paljon samaa kasvonpiirteissä. Samoin ruumiinrakenteen, molemmat hyvin hoikkia ja minä 172cm, mies 178cm.
Mutta mies on ihan tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen ja minä vaalea ja vihreäsilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen perusteella saattaa näyttääkin, paljon samaa kasvonpiirteissä. Samoin ruumiinrakenteen, molemmat hyvin hoikkia ja minä 172cm, mies 178cm.
Mutta mies on ihan tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen ja minä vaalea ja vihreäsilmäinen.
Ja lisään että molemmat rillipäitä ja ikäeroa hyvin vähän.
Ei näytä. Termi "naimanaamat" on itsellekin tuttu, muttei biologinen veljeni muistuta miestäni muuten kuin silmien värin puolesta.
Ei, ollaan joka suhteessa erilaiset, ihokin erilainen , mies palaa auringossa, itse voin olla tuntikausia palamatta. Siksi liitto kestää kun tehdään eri asioita.
Meillä on molemmilla tummat hukset, mutta siinä oikeastaan onkin yhtäläisyydet. Eikä mun mies näytä kyllä yhtään mun veljeltäkään.
Yhteiselon myötä ilmeet ja ehkä jotkin eleetkin ovat mukautuneet muistuttamaan toisiaan ja kasvojen muoto on melko samanlainen, joten varmaan näytetään vähän samalta. En usko että kuitenkaan niin paljon, että kukaan epäilisi sisaruksiksi.
Ei.
On vastakohta kanssani. Meillä ei ole naimanaamat.
Meillä on miehen kanssa yhteinen isovanhemman isovanhemman isovanhempi, tanskalainen maanviljelijä Anders, joten varmaan meissä on samoja piirteitä.
Ei sitten yhtään! Minulla pallonaama ja paksu iho, miehellä kananmunapää ja hyvin ohut iho.
Moni on sanonut, että mä ja mies ollaan saman näköisiä. Itse en näe yhdennäköisyyttä, rillipäitä ja tukevarakenteisia ollaan, molemmilla tumma tukka.
Hiusten luonnollinenväri ja nenänmuoto samankaltaiset
Ollaan kuulemma koko perhe samannäköisiä.
Me ollaan naimanaamat joo. Jos minulla olisi veli, näyttäisi varmaan juuri tuolta, miltä mies näyttää. Meillä on hyvin samanlaiset kasvonpiirteet, vaikka kropan suhteen sitten ollaan aika päin vastaisia.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010092712416719
Nainen on taipuvainen ihastumaan isäänsä muistuttaviin miehiin.
Näinhän on vanhastaan väitetty. En voi kieltää, mutten ikinä ole saanut kumppania jonka ulkonäkö miellyttäisi, joten vastaan ei.
Voisi olla, mutta ei ihan.
Kai se on joku psykologinen juttu.