Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö kumppanisi siltä, että hän voisi olla ulkonäön puolesta siskosi/veljesi?

Vierailija
06.04.2021 |

Monta pariskuntaa kun katsoo, niin he voisivat olla sisaruksia ensisilmäyksellä.
Onko sinun kumppanisi veljeä tai siskoa muistuttava?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla, mutta ei ihan.

Kai se on joku psykologinen juttu.

Vierailija
2/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei thai-vaimo siskoa muistuta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näytä. Omat veljeni ovat sinisilmäisiä blondeja ja melkein kaksimetrisiä, kasvot pitkät sekä kaikilla silmälasit. Miehelläni on mustanruskeat hiukset, ruskeat silmät, pituutta 180 cm, pyöreähkö pää sekä lasiton. Pukeutumistyyli minulla ja miehelläni sen sijaan on samankaltainen kun hevareita ollaan.

Vierailija
4/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran naiskaverille, että sä olet veljen kanssa liikkeellä, hän loukkaantui, koska se oli poikaystävä.

Vierailija
5/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen perusteella saattaa näyttääkin, paljon samaa kasvonpiirteissä. Samoin ruumiinrakenteen, molemmat hyvin hoikkia ja minä 172cm, mies 178cm.

Mutta mies on ihan tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen ja minä vaalea ja vihreäsilmäinen.

Vierailija
6/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen perusteella saattaa näyttääkin, paljon samaa kasvonpiirteissä. Samoin ruumiinrakenteen, molemmat hyvin hoikkia ja minä 172cm, mies 178cm.

Mutta mies on ihan tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen ja minä vaalea ja vihreäsilmäinen.

Ja lisään että molemmat rillipäitä ja ikäeroa hyvin vähän.

Vierailija
7/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä. Termi "naimanaamat" on itsellekin tuttu, muttei biologinen veljeni muistuta miestäni muuten kuin silmien värin puolesta.

Vierailija
8/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ollaan joka suhteessa erilaiset, ihokin erilainen , mies palaa auringossa, itse voin olla tuntikausia palamatta. Siksi liitto kestää kun tehdään eri asioita. 

Vierailija
9/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla tummat hukset, mutta siinä oikeastaan onkin yhtäläisyydet. Eikä mun mies näytä kyllä yhtään mun veljeltäkään.

Vierailija
10/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiselon myötä ilmeet ja ehkä jotkin eleetkin ovat mukautuneet muistuttamaan toisiaan ja kasvojen muoto on melko samanlainen, joten varmaan näytetään vähän samalta. En usko että kuitenkaan niin paljon, että kukaan epäilisi sisaruksiksi.

Vierailija
11/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

On vastakohta kanssani. Meillä ei ole naimanaamat.

Vierailija
12/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa yhteinen isovanhemman isovanhemman isovanhempi, tanskalainen maanviljelijä Anders, joten varmaan meissä on samoja piirteitä.

Vierailija
13/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään! Minulla pallonaama ja paksu iho, miehellä kananmunapää ja hyvin ohut iho.

Vierailija
14/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insesti?

Vierailija
15/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sanonut, että mä ja mies ollaan saman näköisiä. Itse en näe yhdennäköisyyttä, rillipäitä ja tukevarakenteisia ollaan, molemmilla tumma tukka.

Vierailija
16/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten luonnollinenväri ja nenänmuoto samankaltaiset

Vierailija
17/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies ei ole suomalainen.

Vierailija
18/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuulemma koko perhe samannäköisiä.

Vierailija
19/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimanaamat joo. Jos minulla olisi veli, näyttäisi varmaan juuri tuolta, miltä mies näyttää. Meillä on hyvin samanlaiset kasvonpiirteet, vaikka kropan suhteen sitten ollaan aika päin vastaisia.

Vierailija
20/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010092712416719

Nainen on taipuvainen ihastumaan isäänsä muistuttaviin miehiin.

Näinhän on vanhastaan väitetty. En voi kieltää, mutten ikinä ole saanut kumppania jonka ulkonäkö miellyttäisi, joten vastaan ei.