Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskikapinallisten uusin villitys

Vierailija
06.04.2021 |

Maskikapinallinen kaverini laittoi linkin youtube-videoon (googlataa face mask worms yms niin löytyy), jossa joku urpo katsoo kasvomaskia suurennuslasilla/mikroskoopilla ja löytää maskin sisältä tummia, ohuita kuituja, jotka alkavat liikkua kun niihin puhaltaa lämmintä hengitysilmaa. Ovat kuulemma synteettisiä robottimatoja jotka tyyliin ryömii keuhkoihin ja aivoihin ja tämä on taas yksi lisäkeino hallita ihmiskuntaa. Voi hohhoijaa. Totta kai maskien sisällä on tiesmitä kuituja, ja totta kai noin ohut materiaali reagoi kosteaan ja lämpimään hengitysilmaan. Pikkusen menee kaveriin hermot, se ottaa nuo kaikki vaihtoehtomedian foliohattujutut ihan tosissaan. On se kova paikka kun ei voi kyläillä ja kahvitella ja joutuu pitää maskia muutaman minuutin kaupassa, kaikkea hullua nuo keksii ettei tarvitse ottaa itsestään mitään vastuuta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään yllätys että mt-potilaat uskovat kaiken. Osa on oikeasti holhouksen alaisia.

Toinen ryhmä on tyhmät ihmiset. Gaussin käyrällä Suurin osa (noin 68 %) ihmisistä asettuu älykkyysosamäärältään välille 85–115, kun keskihajonta on 15. Tällöin ÄO 50–69 merkitsee lievää, 35–49 keskitasoista, 20–34 vaikeaa ja tätä pienempi syvää kehitysvammaisuutta.

Vierailija
2/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin samaa hömppää. Mitenhän yksikään terveydenhuollon työntekijä on elossa, kun ovat jo vuosikausia hengittäneet näitä matoja ja hometta ja sieni-itiöitä, joita maskeissa on..

Vierailija
4/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe ei kiinnosta

Miksi sitten napsautit ketjun auki? =)

Vierailija
5/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maskikapinallinen, mutta toimin toisin. Vetelen mattoveitsellä niihin maskin laskoksiin viiltoja, jolloin on helpompi hengittää, mutta maskivouhottajat eivät huomaa mitään.

Vierailija
6/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon maskikapinallinen, mutta toimin toisin. Vetelen mattoveitsellä niihin maskin laskoksiin viiltoja, jolloin on helpompi hengittää, mutta maskivouhottajat eivät huomaa mitään.

😂 Koska ajattelit kasvaa aikuiseksi? Vai oletko 9v?

Vierailija
7/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään lapsellista pitää huolta omasta oikeudestaan hengittää.

Vierailija
8/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi omassa ryhmässään suunnittelevat esim. maskittomia "hyökkäyksiä" kauppoihin. 

Pimeää touhua.

Vierailija
9/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi omassa ryhmässään suunnittelevat esim. maskittomia "hyökkäyksiä" kauppoihin. 

Pimeää touhua.

Jenkeissä salaliittohörhöilyyn taipuvat mäntit ovat tehneet tuota jo hyvän tovin.

Harmillista, että sama perseily meinaa rantautua Suomeenkin.

Tekisi mieli sanoa jotain lusikalla antamisesta ja kauhalla vaatimisesta, mutta toisaalta internetin avulla vaan on helppoa kalastella ne hyväuskoisimmat mukaan, kun lähdekritiikkiä ei juuri opeteta missään.

Vierailija
10/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maski, mutta poistan sen tupakkoinnin ajaksi ja tästähän tulee sitten pahaa silmää! Pitäisi vissiin leikata maskiin röökin mentävä aukko :D

Vierailija
11/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä että olisit tietävämpi kuin koko maapallon asukkaat jotka pitää maskeja ja pandemiaa vakavana yhteiskunnan ihmisiä ja taloutta tuhoavansa. Missään nimessä et ole tietävämpi. Leikkele keskenäs niitä maskeja jos ei ole muuta tekemistä

Vierailija
12/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään lapsellista pitää huolta omasta oikeudestaan hengittää.

Miksi sitten et vastusta nastarenkaita ja liikennettä kun me pilaavat hengityksesi?

Vierailija
13/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa pennut pälisee

Vierailija
14/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten aivopieruja

Vierailija
15/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys näkyy kauas

Vierailija
16/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyiltä ei vaan voi odottaa yhtään mitään järkevää ja vastuuta

Vierailija
17/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi jaksavat kuluttaa aikaa ja vaivaa kaikenlaiseen turhaan. Huomattavasti helpompaa (ja järkevämpää) olisi ihan vaan laittaa se maski naamalle.

Vierailija
18/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien elätit vauhdissa kun mamma on töissä säälittävää

Vierailija
19/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään maskia käytä, mutta onhan tuo ihan naurettavaa, että niissä muka matoja olisi😂 enkä kyllä muutenkaan usko mihinkään salaliitto hommiin... En vain usko maskien auttavan virusten leviämiseen ja se maski aiheuttaa oireita, niin en käytä, kun ei ole pakkokaan. Käyttäköön he jotka haluaa. Tuskin maskinkäyttät itsekkään noudattaa jokaista suositusta, mitä on elämänsä aikana kuullut. Eikä nyt ole kysymys edes mistään taudista, johon jokainen kupsahtaa. Suurinosa edelleen sairastaa lievänä tai oireettomana. He jotka haluavat itseään suojata, niin ostakoot kunnon maskit ja pysykööt vaikka kotona.

Vierailija
20/23 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälä pälä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä