Täällä on kyllä harvinaisen ilkeitä ihmisiä t. Ammattivalittaja
Jotenkin outoa että kaikki ilkeät kokoontuu tänne palstalle.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että siinä ap:n aamuisessa asuntohaaveiluketjussa oli typeriä vastauksia, ne oli ilkeitä.
Ai että ilkeää ei ole haaveilla isänsä kuolemasta, jotta saa ostettua asunnon? Just...
Isäni on 86v,on ihan realistista ettei hän kauaa enää elä, lisäksi hänellä on kovia kipuja kipulaastarista huolimatta eli sinä haluaisit, että hän vaan kärsisi. Ap
Älä yritä laittaa sanoja minun suuhuni. Minua ei kiinnosta isäsi terveydentila. On silti tympeää kytätä korppikotkan lailla isänsä rahoja.
Olet ilmiselvästi maalittanut AP:n. Miksi olet noin väsymätön?
*eri
Vihaan valehtelijoita.
Mutta et kykene todistamaan valehtelusta, vaan jatkat kiusaamista. Päivästä toiseen.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni tämäkin keskustelu ihmeen negatiiviseksi. Voisitte pahansuovat ihmiset painua... no tiedätte kyllä minne. Ap
Jämsään? Forssaan? Aruballe?
Vaikka toiseen ketjuun noin aluksi.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että siinä ap:n aamuisessa asuntohaaveiluketjussa oli typeriä vastauksia, ne oli ilkeitä.
Ai että ilkeää ei ole haaveilla isänsä kuolemasta, jotta saa ostettua asunnon? Just...
Isäni on 86v,on ihan realistista ettei hän kauaa enää elä, lisäksi hänellä on kovia kipuja kipulaastarista huolimatta eli sinä haluaisit, että hän vaan kärsisi. Ap
Älä yritä laittaa sanoja minun suuhuni. Minua ei kiinnosta isäsi terveydentila. On silti tympeää kytätä korppikotkan lailla isänsä rahoja.
Olet ilmiselvästi maalittanut AP:n. Miksi olet noin väsymätön?
*eri
Vihaan valehtelijoita.
Mutta et kykene todistamaan valehtelusta, vaan jatkat kiusaamista. Päivästä toiseen.
*eri
Ei minun tarvitse mitään todistella. Itsehän tuo puhuu itsensä nalkkiin. Ja tiedoksesi, en ole läheskään joka päivä täällä kirjoittelemassa yhtään mitään. Ehkäpä täällä on muitakin, joita kyllästyttää valehtelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin vertaat, kun täällä on niin HARVINAISEN ilkeitä?
Ihan live elämään. Ap
Samat ihmiset live-elämässä on. Ne ei vaan oo sun kans tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Valehteluko on sitten vissiin ihan ok?
Ap valehtelee sulle henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteluko on sitten vissiin ihan ok?
Ap valehtelee sulle henkilökohtaisesti?
Kaikki muut valehtelut meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta kun ihminen valehtelee kuolemansa ja sitten vähin äänin palaa henkiin, niin se menee kertakaikkiaan liian pitkälle, sen jälkeen sellainen palstailija ei ole mitenkään missään mielessä vakavasti otettava. Kaikki jutut menee samaan nippuun sellaisen jälkeen,
Tässä on pieni otanta ihmiskunnasta: tällaista tämä on. Oikeassa elämässäni viihdyn yksin, tänne tullessani ahdistun tästä täällä vallitsevasta pahuudesta ja ikeydestä. On parempi olla, kun ei tiedä millainen joidenkin ihmisten sisin on.
Meni tämäkin keskustelu ihmeen negatiiviseksi. Voisitte pahansuovat ihmiset painua... no tiedätte kyllä minne. Ap