Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä on kyllä harvinaisen ilkeitä ihmisiä t. Ammattivalittaja

Vierailija
06.04.2021 |

Jotenkin outoa että kaikki ilkeät kokoontuu tänne palstalle.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitkin kehitellä itse uuden ketjun makipakosta tai Marinista me odotetaan

Vierailija
22/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tuollaiset jutut kiinnosta pätkääkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyynaamojen kokoontumisajot.

Vierailija
24/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen haukuttiin muutamia henkilöitä niin maanisesti että tänään on varmaan aivosolut niillä täysin tyhjät. Mutta pari pakollista aloitusta tekevät silti. Näitten vakiohullujen toiminnan seuraaminen on antoisampaa kuin suurin osa itse ketjuista.

Vierailija
25/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sun elämän on nyt pilannut.. 😂😂😂😂😂

Vierailija
26/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen samaa mieltä, että siinä ap:n aamuisessa asuntohaaveiluketjussa oli typeriä vastauksia, ne oli ilkeitä. 

Vierailija
27/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tuollaiset jutut kiinnosta pätkääkään. Ap

Mutta valehtelu kiinnostaa. Tiedätkö, että sekin on vähän älykkäämpien laji. Valehtelusta ei jää kiinni, jos sen osaa. Sinä et osaa ja sen vuoksi sinulle ilkeillään.

Vierailija
28/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun elämän on nyt pilannut.. 😂😂😂😂😂

Ei kukaan. Ap

Vierailija
29/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen samaa mieltä, että siinä ap:n aamuisessa asuntohaaveiluketjussa oli typeriä vastauksia, ne oli ilkeitä. 

Ai että ilkeää ei ole haaveilla isänsä kuolemasta, jotta saa ostettua asunnon? Just...

Vierailija
30/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ilkeää ei ole haaveilla isänsä kuolemasta, jotta saa ostettua asunnon? Just...

Isäni on 86v,on ihan realistista ettei hän kauaa enää elä, lisäksi hänellä on kovia kipuja kipulaastarista huolimatta eli sinä haluaisit, että hän vaan kärsisi. Ap

Vierailija
31/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyynaamojen kokoontumisajot.

Urbaanisanakirjassa luki, että kyynaama olisi ruma/nyrpeä ihminen. Lähinnä ihminen, jota haukutaan.

Itse olen kuullut käytettävän sitä ihmisestä, joka haukkuu muita.

Vierailija
32/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on 86v,on ihan realistista ettei hän kauaa enää elä, lisäksi hänellä on kovia kipuja kipulaastarista huolimatta eli sinä haluaisit, että hän vaan kärsisi. Ap

Älä yritä laittaa sanoja minun suuhuni. Minua ei kiinnosta isäsi terveydentila. On silti tympeää kytätä korppikotkan lailla isänsä rahoja.

Vierailija
33/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä laittaa sanoja minun suuhuni. Minua ei kiinnosta isäsi terveydentila. On silti tympeää kytätä korppikotkan lailla isänsä rahoja.

Enhän mä edes tiedä, jääkö häneltä yhtään mitään. Kuitenkin erossa saan osani, vaikka täällä kaikki haluaisi, etten saisi mitään. Ap

Vierailija
34/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmiselvästi maalittanut AP:n. Miksi olet noin väsymätön?

*eri

Vierailija
35/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja varmaan.

Vierailija
36/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y H Y Y Y palstalla koulukiuuusataan 😫😫😫

Vierailija
37/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon joutaisi tämäkin ketju.

Vierailija
38/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y H Y Y Y palstalla koulukiuuusataan 😫😫😫

T. Koulukiusaaja.

Vierailija
39/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmiselvästi maalittanut AP:n. Miksi olet noin väsymätön?

*eri

Vihaan valehtelijoita.

Vierailija
40/50 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstalle kirjoittaa varsin moni henkisesti sairas ihminen ja välillä ihmetyttää että tällaisia idioottejako on työtovereiden yms. joukossa. Jos joku vastustaa vaikkaa koronarokotettaa niin kyllä pitää olla sairas mieleltään.