Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras tapa tulla toimeen kontrolloivan ja voitontahtoisen puolison kanssa?

Vierailija
06.04.2021 |

Miten säilyttää oma itsensä ja tahtonsa, kun puoliso haluaa aina ”voittaa” ja että asiat tehdään hänen tavallaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys miksi olet tilanteessa jossa puolisosi kontrollointi ja voitontahto ahdistaa.

Tuskin se nyt tuli suurena yllätyksenä.

Olen luonnostani aika joustava ja parisuhteen ensimmäiset 10v + sitä tuli mielelläänkin oltua symbioottisesti yhdessä. Lapsetkin pieniä. Olin myös onnellinen siitä, että joku ns kunnollinen huoli, ei ollut juoppo.

Saimme myös suhteen alussa ratkaistuksi monia pulmia, kun keskusteltiin tarpeeksi tarmokkaasti. Jossain vaiheessa tajusin että vaikka aina luulen, että keskustellaan ja saadaan ratkaistuksi, niin oikeastaan mikään ei muutu. Minun tarve muuttaa oli se että väsyin meidän arjessa ja olisin kaivannut apua ja tukea. En saanut. Väsyin pikkuhiljaa kaikkeen, enkä jaksanut enää pitää puoliani. Koronan myötä olemme molemmat kotona ja olen jatkuvasti monitoroituna. Aiemmin oli paljon erillistä aikaa, mikä tarkoitti että ajoittain sain elää ”vapaasti”. Nyt se on poissa. En jaksa koko ajan taistella elintilasta.

Vierailija
22/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro kiitos ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jätä se löydät paremman

Vierailija
24/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova huuto ja naurua päin naamaa. Ei auta muu. Jos puoliso haluaisi päättää jopa mitä syön niin ei siinä auta mikään muu kuin huuto.

Vierailija
25/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, pelasta ittes vielä kun voit ja lähde pois.