Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni teki Tiktokin ja seuraa siellä exäänsä.. olenko turhaan mustis?

Vierailija
05.04.2021 |

Hän seuraa siellä vain 5 ihmistä, joista yksi on tämä exä... Ja exä tietysti seuraa tätä takaisin.. Vaikka mies on sanonut, että ei muka ole tekemisissä tämän kanssa..

Syy, miksi olen ehkä enemmän mustis, niin olimme siis mieheni kanssa seurustelleet kolmisen vuotta, kunnes erosimme, ja ennenkuin palasimme yhteen niin mies seurusteli lähes puoli vuotta tämän naisen kanssa. Minä ja mies ollaan siis nyt oltu viime kesästä asti taas yhdessä.

Olenko turhaan mustis, vai pitäisikö miehelle sanoa että olipa yllätys että seuraavat toisiaan... Aina tämä ex vaan tuntuu olevan joka paikassa.. Tykkäilee miehen äidinkin kuvista facebookissa vieläkin.. Heillä on myös yhteinen kaveripiiri. Ja ilmeisesti laittavat välillä myös snäppejä toisilleen..

Joku kuitenkin kysyy minkä ikäisiä ollaan, niin mies on 31 v ja minä 24 v.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee vastaukseksi pelkkiä 'turhaan olet mustis viestejä, anna miehen elää omaa elämää jne jne' En ymmärrä mimmoisessa parisuhteessa täällä ihmiset elää. Mutta oma mielipiteeni on että exiä ei seurailla, exän aika meni jo ja nyt on sinun aikasi :)

Vierailija
2/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku teiden kuningas pilannut muiden elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulee vastaukseksi pelkkiä 'turhaan olet mustis viestejä, anna miehen elää omaa elämää jne jne' En ymmärrä mimmoisessa parisuhteessa täällä ihmiset elää. Mutta oma mielipiteeni on että exiä ei seurailla, exän aika meni jo ja nyt on sinun aikasi :)

Niin, johan tää nyxäkin on ehtinyt olla ex, mutta ei sen aika vissiin mennyt.

Vierailija
4/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulle siis jotain kautta automaattisesti tieto, ketä miehesi seuraa jossain sovelluksessa? Jos ei, niin sinun on pitänyt ihan itse se tieto etsiä ja silloin kannattaa googlettaa käsite digitaalinen väkivalta.

Vierailija
5/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä miehestä kiinni jos on tiktokin tekijä.

Vierailija
6/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun pitäis asiasta sanoa? Mies kuitenkin vaan olisi niin, että miksi olen niin mustasukkainen jne..

- Ap

Vierailija
7/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan ymmärtää kun sanot että hänkään ei tykkäisi jos sinä seuraisit exääsi?

Vierailija
8/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko miehelle suoraan että en ymmärrä miksi pitää exää seurata?

- Ap

Vierailija
9/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuulostanko mustasukkaiselta hullulta, että olen stalkannut ketä hän seuraa, ja nähnyt siell exän?

- Ap

Vierailija
10/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuitenkin kysyy minkä ikäisiä ollaan, niin mies on 31 v ja minä 24 v.

Noloo.

Vierailija
11/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kuulostanko mustasukkaiselta hullulta, että olen stalkannut ketä hän seuraa, ja nähnyt siell exän?

- Ap

Ei stalkkaaminen ole hullua mutta ihan oikeassa olet ottaessasi itse vastuun siitä, että olet stalkannut.

Et selkeästi luota puolisoosi eikä sellaisella suhteella ole tulevaisuutta.

Vierailija
12/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyisin suoraan. Onko sinulla omat ehdot mitä kaikkea siedät parisuhteessa? Itselläni on ehtoina että exän kanssa ei kaveria enään leikitä, juuri tuon takia että exän aika meni jo.Jos mies rupeaisi kaveeramaan exän kanssa nikn sanoisin että ei käy ja jos miehelle se ei käy niin adios.

Vierailija
13/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies on 31 v ja minä 24 v"

Miksi olet tuollaisen "vanhuksen" kanssa suhteessa ikääsi? Miksi olla ikälopusta mustis. Anna mennä kääkän mihin tykkää.

Teidän ikäjauma on sellanen että miehen pitäisi paremminkin olla sinusta mustis jos jonkun yleensä pitää.

Tee siitä epävärma tai lähde kävelee.

Vierailija
14/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Vaikka hän niin yrittää satavarmasti väittää niin fakta on se että sulla on syy olla mustasukkainen. Eihän tuo oikein ole , ei tulisi kuuloonkaan meillä kummankaan seurata tms exäänsä. Jokainen varmasti tarkistaa välillä exiensä somet kuten kenen tahansa muunkin ihan vaan mielenkiinnosta että hei mitähän tuokin nykyään puuhaa. Aivan eri asia seurata jotain. Jos mies tästä kiivastuu sulle ja saa aikaan riidan niin kyllä hälytyskellot sais soida ja kovaa.

Vierailija
15/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen "vanhuksen" kanssa suhteessa ikääsi? Miksi olla ikälopusta mustis. Anna mennä kääkän mihin tykkää.

Teidän ikäjauma on sellanen että miehen pitäisi paremminkin olla sinusta mustis jos jonkun yleensä pitää.

Vanhusta näpeille.

Vierailija
16/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä lisätä, että tuo exä on siis minuakin muutaman vuoden nuorempi..

Ja siis olen ollut mustis tuosta exästä kyllä aiemminkin, niin mies on jopa haukkunut minua sairaaksi, kun en pysty exää unohtamaan enkä halua että ovat tekemisissä..

- Ap

Vierailija
17/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh.. melkonen aarre kyllä.Kyllä pitää tärkeysjärjestys olla niin että sinä ja sinun mukavuus olisi tärkeintä eikä se että roikkuu exässään kiinni ja haukkuu sinua??

Vierailija
18/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan siis kysyä suoraan, ja sanoa samalla myös että tuo ei oo minulle ok, ilman että vaikutan epätoivoiselta/sairaalta?

- Ap

Vierailija
19/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaa vain poistua kuviosta. Mitä sitä pakottamaan. Mies on valintansa tehnyt, joten anna hänen elää sen kanssa. Hän ei tekisi noin jos kokisi suhteenne niin tärkeäksi ettei haluaisi menettää sinua. Hän kuitenkin haluaa pelata sillä ja olet uhrattavissa. Ainoa keino sinun voittaa ja säilyttää itsekunnioitus on lähteminen.

Vierailija
20/36 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahkeinen. Kun miehen exä vielä tykkäilee ex-anoppinsa kuvista facebookissa. Onko pahemmasta kuultu?!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä