Mieheni teki Tiktokin ja seuraa siellä exäänsä.. olenko turhaan mustis?
Hän seuraa siellä vain 5 ihmistä, joista yksi on tämä exä... Ja exä tietysti seuraa tätä takaisin.. Vaikka mies on sanonut, että ei muka ole tekemisissä tämän kanssa..
Syy, miksi olen ehkä enemmän mustis, niin olimme siis mieheni kanssa seurustelleet kolmisen vuotta, kunnes erosimme, ja ennenkuin palasimme yhteen niin mies seurusteli lähes puoli vuotta tämän naisen kanssa. Minä ja mies ollaan siis nyt oltu viime kesästä asti taas yhdessä.
Olenko turhaan mustis, vai pitäisikö miehelle sanoa että olipa yllätys että seuraavat toisiaan... Aina tämä ex vaan tuntuu olevan joka paikassa.. Tykkäilee miehen äidinkin kuvista facebookissa vieläkin.. Heillä on myös yhteinen kaveripiiri. Ja ilmeisesti laittavat välillä myös snäppejä toisilleen..
Joku kuitenkin kysyy minkä ikäisiä ollaan, niin mies on 31 v ja minä 24 v.
Kommentit (36)
Yritänkö edes soittaa ja kysyä siten asiasta, vai riittääkö että laitan vain viestin jossa sanon asiat suoraan?
- Ap
Ihan oikeasti, tämä sinun "mies" on nolo mieslapsi. Luultavammin kiinni exässään koska se on yhtä lapsellinen ikänsä puolesta. Sinun miehesi on muuten vain vajaa. Haluatko mieslapsen kanssa enemmän, perustaa yhteisen elämän? Tuskin. Jätä se lastensovelluksensa kanssa leikkimään ja löydät varmasti tilalle miehen.
Aikuinen mies TikTokissa on turn off! Ihan sama ketä seuraa, suhde päättyy siihen. Varsinkin jos tekee ja postailee niitä noloja TikTok tansseja.
Silloin kun käy niin, että parisuhteesta puhuttaessa aletaan toista osapuolta moittia sairaaksi, pitää hälytyskellojen soida ja kovaa. Täälläkin on monta hyvää ketjua aiheesta. Sinä et ole sairas, mutta sinusta tulee sellainen tuossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
minä kysyisin suoraan. Onko sinulla omat ehdot mitä kaikkea siedät parisuhteessa? Itselläni on ehtoina että exän kanssa ei kaveria enään leikitä, juuri tuon takia että exän aika meni jo.Jos mies rupeaisi kaveeramaan exän kanssa nikn sanoisin että ei käy ja jos miehelle se ei käy niin adios.
Aiemmin mies on aina sanonut, että he eivät ole missään tekemisissä. Mutta outoa, että kuitenkin halutaan ruveta seuraamaan tiktokissa toisiaan..
- Ap
Instagramissa seuraamisen ymmärrän, koska olivat suhteessa kun mies teki instagramin, enkä minäkään ole exiäni erikseen unfollannut. Mutta en rupeiaisi kyllä enää somessa seuraamaan eron jälkeen...
- Ap
Alfa mikä alfa, instagramin ja tiktokin tekijä.
Oliko nykyinen ex silloinen hellu kun sä olit nykyisen ukkosi ex?
Olin varma, että täällä minua haukutaan epävarmaksi mustasukkaiseksi hulluksi. Ehkä mies on vain saanut minut uskomaan itsestäni niin..
- Ap
Et selkeästi luota mieheen niin onko järkeä olla parisuhteessa ihmisen kanssa johon et luota? Kyllä munkin poikaystävä seuraa exäänsä somessa. Ovat kylläkin eronneet 10 vuotta sitten ja exä on kihloissa eli ei ole tuore exä niin kuin teidän kohdalla. Kyselevät säännöllisesti toistensa kuulumisia. Minua tämä ei hetkauta mitenkään koska luotan mieheeni. Sinä et luota kun olet hermostunut asiasta. Sinäkin olet muuten sen exän exän exä ja ehkäpä hänen pahin pelkonsa toteutui eli se, että hänen exänsä palasikin takaisin exänsä, eli sinun, luoksesi. Kaiken kaikkiaan kuulostaa todella sekavalta ihmissuhdesopalta.
Vierailija kirjoitti:
miten tämä meni?
Mies sanoi, että exä oli ruvennut häntä seuraamaan aikoja sitten, ja oli vain ruvennut seuraamaan takaisin. Kerroin miehelle suoraan, että minusta on erikoista ruveta exää seuraamaan. Hän vähän ihmetteli, että olin käynyt stalkkaamassa ketä hän seuraa. Mies sitten sanoi, että unfollaa exän Tiktokissa illan aikana jos siitä minulle parempi mieli tulee (en siis tätä vaatinut, vaan mies itse ehdotti).
Ja tänään kun kävin katsomassa, niin mies tosiaan oli unfollannut hänet. Joten ei taida olla mitään syytä huoleen.
- Ap
Tosin nyt huomasin, että myöskään tämä exä ei enää seuraa miestäni... Tuleeko siitä joku ilmoitus, jos seuraamisen lopettaa, vai viittaako tämä siihen että mies on kertonut exälleen, että en pidä siitä kun seuraavat toisiaan?
- Ap
Kyllä uskallat sanoa. Jos mies siitä ottaa nokkiinsa nikn tiedät että ex on tärkeämpi kuin sinä ja suosittelen lähtemään.