tietääkö miehesi s postin salasanasi??
Kommentit (30)
Joskus on ollut tilanteita, että on tarvinut käydä toisen postilla, siksi tiedämme. Emme käy koskaan pyytämättä lukemassa toisen posteja, ja mieheni kunnioittaa ystävieni kanssa käymiäni luottamuksellisia keskusteluja eikä edes haluaisi lukea heidän lähettämiään viestejä.
Henk. koht. posti on jokaisen oma asia.
Vierailija:
Mrs_Starlight:
Ellei sitten puoliso ole niin pimeä, että on syytä pelätä hänen käyttävän väärin toisen sähköpostia.Sitten minulla on sähköposteja, joissa on ystävieni hyvin henkilökohtaisia asioita ja arvelisin ettei ystäväni olisi kovin iloinen jos mieheni ne lukisi.
sama
liittyy juuri tuohon jotain kirjoitin: siis että puoliso olisi niin pimeä, että olisi syytä pelätä oman sähköpostin väärinkäyttöä. Ei kukaan fiksu ihminen mene toisen sähkö- tai muullekaan postille ilman lupaa, vaikka kuinka tietäisi salasanat. Se osoittaa puolisolle luotettavuutta ja tervettä itsekuria.
Usein käykin katsomassa sähköpostini kun pyydän vaikka toisesta huoneesta. Senkun käy muutenkin, työposteja sinne vaan tulee.
Minusta sähköpostit ovat henkilökohtaisia, eikä meillä yleensä ole tarvetta käydä toistemme sähköposteilla.
Joskus olin sairaalassa ja annoin miehelle sähköpostini salasanan lähinnä sen vuoksi, että jos sinne tulee jotain tärkeää viestiä, niin silloin otti tulosteen ja toi minulle.
Syy on se että mies ei osaa kirjoittaa ja se joskus soittaa mulle ja pyytää että lähetän hänen puolesta mailia johonki virastoon. Silloinhan mul on oltava hänen sähköposti auki.
Tai mulla on aina kaikkialle samat....
Minulla on käytössä vain yksi sähköpostiosoite ja se on työpaikkani osoite. Käytän osoitetta kaikkeen sähköpostiin, myös kotoa käsin. Tietoturvallisista syistä en edes saa antaa tunnuksia kenellekään toiselle, koska olen joutunut allekirjoittamaan varsinaiset ukaasit asiaan liittyen. Emailissa kyse on itseasiassa ihan samanlaisesta asiasta kuin kirjesalaisuus ja olen kyllä aika yllättynyt, että niin monella ei ole edes salasanaa koneellaan.
Miehelläni on oma emailinsa enkä minä tiedä sen salasanaa. Ei tulisi mieleenkään koskaan tarkistaa toisen emaileja, vaikka salasanan tietäisinkin. Sama pätee kännykkään, meillä ei koskaan kosketa toisen puhelimeen.
Ja kyllä, minulla on salattavaa.