tietääkö miehesi s postin salasanasi??
Kommentit (30)
Onko sinusta niillä jotain salattavaa, jotka eivät kerro puolisolleen salasanaa?
Ellei sitten puoliso ole niin pimeä, että on syytä pelätä hänen käyttävän väärin toisen sähköpostia.
En toki tarkoita että salasanoja pitää huutelemalla huudella, mutta meillä ainakin on tullut ihan luonnollisesti puhetta salasanoista ja olemme myös kertoneet niitä toisillemme.
Kun spostin avaa, niin tuohon ne lävähtävät molempien laatikot. Omaa laatikkoa tässä tulee lähinnä luettua, miehen posteilla käyn, jos mies kehottaa käymään lukemassa esim. jonkin minuakin koskevan viestin.
Jos miestä kiinnostaa käydä kurkkimassa mun (hänen mielestään) varmasti äärimmäisen kiinnostavaa kirjeenvaihtoa, niin siitä vaan :)
Ja minä tiedän mieheni salasanan. Ei meistä kumpikaan lue toisen posteja pyytämättä ja mitään salattavaa ei ole.
En ole vaihtanut salasanaa. Ei ole syytä.
Mrs_Starlight:
Ellei sitten puoliso ole niin pimeä, että on syytä pelätä hänen käyttävän väärin toisen sähköpostia.En toki tarkoita että salasanoja pitää huutelemalla huudella, mutta meillä ainakin on tullut ihan luonnollisesti puhetta salasanoista ja olemme myös kertoneet niitä toisillemme.
En kertoisi salasanaa jos mieheni kysyisi. Mutta ei ole toista miestä tai senssi-ilmoituksia sähköpostissa. Eli mitähän salaan...? minusta se vaan on yksityinen asia. Sitten minulla on sähköposteja, joissa on ystävieni hyvin henkilökohtaisia asioita ja arvelisin ettei ystäväni olisi kovin iloinen jos mieheni ne lukisi.
En minäkään tiedä hänen salasanaansa, en kysy. Enkä koe halua lukea hänen sähköpostiaan (edes vaikka epäilisin pettämistä). Minusta se ei ole oikein. En myöskään avaa hänelle tulleita kirjeitä.
sama
Meilailen monien ystävieni kanssa ja osa keskusteluista on hyvinkin henkilökohtaisia eivätkä siis kuulu miehelleni.
Päinvastoin..pettäisin ystävän luottamuksen jos mieheni voisi käydä lukemassa ystävieni asioista.
Olin alkuvuodesta sairaalassa jonkin aikaa ja mies katsoi sillä välin postini tarpeen vaatiessa. En ole vaihtanut salasanaa koska ei mielestäni ole väliä lukeeko hän postini vai ei. Luultavasti ei.
Ei siellä mitään salaisuuksia ole, mutta periaatteesta.
Miehen koneen sisäänkirjautumistunnuksen tiedän.
Tosin ei sille koskaan mitään postia sinne tule.
Enkä itse todellakaan muista, missä yhteydessä onkaan tullut sellainen tarve, että hänen sitä piti minulle katsoa - mutta siis joskus tarvitsin etäapua sen kanssa häneltä, vuosia sitten, enkä ole salasanoja vaihdellut.
Minäkin tiedän hänen s-postin salasanan, kun oli reissussa, jossa ei voinut tarkastaa postejaan, ja soitteli mulle aina, että katso mitä sinne on tullut.
Tietää kai mies munkin salasanan, muttei varmaan muista.
22
En tiedä käykö lukemassa mun posteja, mutta antaa käydä, ei siellä mitään salaisuuksia ole. Oon itekkin käynyt lukemassa miehen posteja, niissä kun ei mitään henk. kohtasta ole, vaan lähinnä vitsejä ym.. ja siis mulla on siihen ihan miehen lupa.
meillä on sama salasana ja sitä käytetään muuallakin kuin sähköposteissa. Ollaan niin huonomuistisia molemmat ;).
se, että tiedämme toistemme salasanat, ei tarkoita, että kävisimme tsekkaamassa toistemme posteja. Mä en ainakaan käy, enkä usko, että miehenikään. Oikeastaan ihan sama. -26-
Me kerromme kaiken toisillemme, joten eipä kumpaakaan kiinnosta käydä " urkkimassa" toisten sähköposteja.
mä tiedän mieheni salasanan.