Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö miehesi s postin salasanasi??

Vierailija
13.08.2006 |

jos tietää miksi? ja jos ei niin miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän mieheni salasanan.

Vierailija
2/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi ihmeessä pitäisi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta niillä jotain salattavaa, jotka eivät kerro puolisolleen salasanaa?

Vierailija
4/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten puoliso ole niin pimeä, että on syytä pelätä hänen käyttävän väärin toisen sähköpostia.

En toki tarkoita että salasanoja pitää huutelemalla huudella, mutta meillä ainakin on tullut ihan luonnollisesti puhetta salasanoista ja olemme myös kertoneet niitä toisillemme.

Vierailija
5/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun spostin avaa, niin tuohon ne lävähtävät molempien laatikot. Omaa laatikkoa tässä tulee lähinnä luettua, miehen posteilla käyn, jos mies kehottaa käymään lukemassa esim. jonkin minuakin koskevan viestin.

Jos miestä kiinnostaa käydä kurkkimassa mun (hänen mielestään) varmasti äärimmäisen kiinnostavaa kirjeenvaihtoa, niin siitä vaan :)

Vierailija
6/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tiedän mieheni salasanan. Ei meistä kumpikaan lue toisen posteja pyytämättä ja mitään salattavaa ei ole.

Vierailija
7/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtanut salasanaa. Ei ole syytä.

Vierailija
8/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Ellei sitten puoliso ole niin pimeä, että on syytä pelätä hänen käyttävän väärin toisen sähköpostia.

En toki tarkoita että salasanoja pitää huutelemalla huudella, mutta meillä ainakin on tullut ihan luonnollisesti puhetta salasanoista ja olemme myös kertoneet niitä toisillemme.

En kertoisi salasanaa jos mieheni kysyisi. Mutta ei ole toista miestä tai senssi-ilmoituksia sähköpostissa. Eli mitähän salaan...? minusta se vaan on yksityinen asia. Sitten minulla on sähköposteja, joissa on ystävieni hyvin henkilökohtaisia asioita ja arvelisin ettei ystäväni olisi kovin iloinen jos mieheni ne lukisi.

En minäkään tiedä hänen salasanaansa, en kysy. Enkä koe halua lukea hänen sähköpostiaan (edes vaikka epäilisin pettämistä). Minusta se ei ole oikein. En myöskään avaa hänelle tulleita kirjeitä.

sama

Vierailija
9/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilailen monien ystävieni kanssa ja osa keskusteluista on hyvinkin henkilökohtaisia eivätkä siis kuulu miehelleni.

Päinvastoin..pettäisin ystävän luottamuksen jos mieheni voisi käydä lukemassa ystävieni asioista.

Vierailija
10/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuvuodesta sairaalassa jonkin aikaa ja mies katsoi sillä välin postini tarpeen vaatiessa. En ole vaihtanut salasanaa koska ei mielestäni ole väliä lukeeko hän postini vai ei. Luultavasti ei.

Vierailija
11/30 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään salaisuuksia ole, mutta periaatteesta.

Vierailija
12/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen koneen sisäänkirjautumistunnuksen tiedän.

Vierailija
13/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei sille koskaan mitään postia sinne tule.

Vierailija
14/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse todellakaan muista, missä yhteydessä onkaan tullut sellainen tarve, että hänen sitä piti minulle katsoa - mutta siis joskus tarvitsin etäapua sen kanssa häneltä, vuosia sitten, enkä ole salasanoja vaihdellut.

Minäkin tiedän hänen s-postin salasanan, kun oli reissussa, jossa ei voinut tarkastaa postejaan, ja soitteli mulle aina, että katso mitä sinne on tullut.

Vierailija
15/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kai mies munkin salasanan, muttei varmaan muista.

22

Vierailija
16/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä käykö lukemassa mun posteja, mutta antaa käydä, ei siellä mitään salaisuuksia ole. Oon itekkin käynyt lukemassa miehen posteja, niissä kun ei mitään henk. kohtasta ole, vaan lähinnä vitsejä ym.. ja siis mulla on siihen ihan miehen lupa.

Vierailija
17/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sama salasana ja sitä käytetään muuallakin kuin sähköposteissa. Ollaan niin huonomuistisia molemmat ;).

Vierailija
18/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että tiedämme toistemme salasanat, ei tarkoita, että kävisimme tsekkaamassa toistemme posteja. Mä en ainakaan käy, enkä usko, että miehenikään. Oikeastaan ihan sama. -26-

Vierailija
19/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerromme kaiken toisillemme, joten eipä kumpaakaan kiinnosta käydä " urkkimassa" toisten sähköposteja.

Vierailija
20/30 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tiedän miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi