Maskihullu huitoi veitsellä Espoossa.
Espoossa tapahtui lauantaina uhkaava välikohtaus, kun lähellä ollut huitoi veitsellä ilman maskia ruokakaupassa ollutta asiakasta. Välikohtaus tapahtui kello 21.45.
Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen yleisjohtaja, rikoskomisario Jyrki Kallio kertoo.
Syynä oli yksinkertaisesti suivaantuminen toisen maskittomuudesta.
Henkilöä epäillään törkeästä pahoinpitelyn yrityksestä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kake kirjoitti:
Kyllä, jonkun pitäisi alkaa kaitsemaan, näitä maskitta liikkuvia. Meillä täällä Kouvolassa on suunnitelmissa, perustaa katupartioita, jotka ojentaisivat maskitta kulkevia. Nimeksi tulee " Soldiers of mask" Tarkkailemme turvavälejä ja maskin käyttöä yleisissä tiloissa. Alkuun maskiton selviää parilla litsarilla ja puhuttelulla, mutta toisinto on jo sen sortin rike, että tulee pippurisumutteesta nokalle. Olen saanut joukkoihimme jo kaksi ihmistä, siis minä ja isäni. Huomenna alkaa rekrytointi, eiköhän muutamalla kiljupänikällä saada joukkuetta vahvistettua. Harmi vain, kun täällä Kouvolan keskustassa ei liiku ketään ojennettavia, oli korona tai ei.
Vitsiksi kirjoitettu, mutta ihmiset ovat tämän kannalla. Kun isompi porukka valvoo asiaa, on näillä vastuuttomilla kieltäytyjillä isompi paine alkaa vastuulliseksi. Ja onneksi kohta lakikin tukee tällaista ja voidaan pitää maskiton hallussa poliisin tuloon asti.
Psykoottiset fantasiat tulilla, joko tulit?
Ilman maskia olen liikkunut koko ajan, tänäänkin mennään Prismaan. Kukaan ei uskalla sanoa yhtään mitään, tietävät taustani ja mies turvaa. Prisman vartijat kyllä puuttuvat puukolla uhkaaviin.
Enemmän tää kertoo siitä että näitä ainepäissään julkisilla paikoilla kulkevia on aina vaan enemmän ja enemmän. Ja jotkut piirit haluaa aineiden käytöstä täysin vapaata koska "eihän siitä kenellekään mitään haittaa ole".
Vierailija kirjoitti:
Ilman maskia olen liikkunut koko ajan, tänäänkin mennään Prismaan. Kukaan ei uskalla sanoa yhtään mitään, tietävät taustani ja mies turvaa. Prisman vartijat kyllä puuttuvat puukolla uhkaaviin.
Kaikki Prisman asiakkaat tietävät taustasi??
Kohta lähden kauppaan ja ilman maskia koska niistä ei mitään hyötyä koronan torjunnassa. Odotan oikein innolla tuleeko joku aukomaan päätään tai yrittääkö jopa käydä käsiksi, sitten pääsenkin testaamaan tuota pippurisumutetta, täysi lasti päin näköä, aijai ihanaa!