Voiko 55v.nainen tapailla 41 vuotiaasta miestä?
Meillä menee huumori ja ajatusmaailma hyvin yksiin ja sängyssä on ihanaa mutta arveluttaa sukulaisten ja ystävien reaktiot. Ehkäpä tämä juttu on pakko lopettaa, koska tuon ikäisellä miehellä on vielä mahis vaikka kolmekymppisiin naisiin. Lapsi hänellä on ennestään eikä tahdo lisää.
Kommentit (33)
No niin, siinäpä taas AV:n suosikkikysymys vanhemman naisen ja häntä jonkun vuoden nuoremman miehen suhteesta. Etenkin, kun kysyjä on nainen ja päättää jo kysymyksessään miehen puolesta mikä on miehelle parasta. Ettei siis oikeastaan tarvitse edes vastata, vaan myötäillä ap:n ajatuksia miesten ja naisten perinteisistä sukupuoliroolituksista. Niin, ja tietysti painottaa sitäkin, miten ehdottomasti elämä eletään muiden odotuksia ja toiveita täyttämällä kuin itseään kuuntelemalla. Kiva sitten kuolinvuoteella odotelle , jos vaikka sukulaiset ja kaverit käyvät kiittelemässä kuinka älysikin tehdä elämässään just niin kuin muut halusivat. Ihanaa!
Suosittelen, että jätä se mies. Hankala seurustella miehen kanssa, jos pitää salassa tavata ja pelätä mitä muut ovat mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä se laantuu nelikymppisen into kun vanha akka rupsahtaa ja tyyppi huomaa, miten kaverit nauraa vieressä kauniine nuorine vaimoineen.
Suomalainen mies onkin niin älyttömän komea ja haluttava nelikymppisenä. Näytä mulle sellainen, niin uskon sitten mitä kirjoitat
Miehelle farmaripuku ja sinulle gukkin leninki ja pinkki tucca niin menette molemmat kolmekymppisistä.
Onhan presidenttiparilla enemmän ikäeroa eikä sitä ihmetellä. Sama asetelma tässä toisinpäin vaan. Jennin ikäiset miehetkin ovat freesejä, mutta mitä se kellekään kuuluu.
Ei ole epänormaalia, että 53-vuotiaalla on säännölliset kuukautiset. Itsellänikin oli. Hedelmällisyys on kuitenkin eri asia. Se on käytännössä nolla seitsemän vuotta ennen kuukautisten loppumista. .
Katsokaa tutkimuksia, jos ette minua usko.
Eli loppuivat kokonaan mminulla 56-vuotiaana. Tällöin olisi ollut teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi 49-vuotiaana. Korostan sanaa teoreettinen, koska alentunut jo voimakkaasti nelikymppisestä lähtien ollen esim. neljävitosena vain parin prosentin luokkaa.
Ja harvalla näin pitkään menee. Onnekkaat/onnettomat voivat tulla raskaaksi luomuna lähempänä viittäkymppiä, mutta käytännössä ei sen jälkeen.
Eihän Katri-Helena ja Dannykään välitä tuon taivaallista paljon suuremmistakaan ikäeroista, kuin teillä kahdella.
Kuka sen kieltää?
Ystäväni 60v nainen tapasi mihen n.50v. Mies mietti mitä sukulaiset sanoo ikäerosta. Ei päässyt jatkoon
Ninäkin voisin ottaa yli 50vuotiaan T:M42
No mitäpä jos annat tuon keski-ikäisen miehen itse päättää ketä hän tapailee, etkä leiki jotain äitiä, jonka pitää päättää hänen puolestaan. Kyllä hän varmaan osa jo itse tehdä päätöksensä.
Omassa ystäväpiirissäni kaikilla on vähintään 10 vuotta nuoremmat miehet ( ei etsimällä etsitty vaan sattumalta).
No tuosta lisääntymismahiksestahan se ap juuri kysyikin, hyvä kun selvensit.
Tosin itse olen käyttänyt aina 20 v miesten sp er maa lapsia tehdessä. Ukko vanhentunut tuossa rinnalla niin, etten oikein ole luottanut hänen tavaraansa.