Voiko 55v.nainen tapailla 41 vuotiaasta miestä?
Meillä menee huumori ja ajatusmaailma hyvin yksiin ja sängyssä on ihanaa mutta arveluttaa sukulaisten ja ystävien reaktiot. Ehkäpä tämä juttu on pakko lopettaa, koska tuon ikäisellä miehellä on vielä mahis vaikka kolmekymppisiin naisiin. Lapsi hänellä on ennestään eikä tahdo lisää.
Kommentit (33)
Itse en tapaile kuin yli 50v.
Eipähän tule paksuksi.
M45
Pistät vaan farmaripuvun päälle niin menet itsekin 35 vuotiaasta. Kuulemma.
Olette kaksi aikuista ihmistä joten ei tuo ainakaan laitonta ole. Eikä loppujen lopuksi mikään valtava ikäerokaan.
Ei saa, se on laitonta. Alaikäisiin sekaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tule paksuksi.
M45
Mistäs niin päättelet. Olen kohta 53 ja edelleen säännölliset kuukautiset ja munasarjojen koko ennallaan...
Tähän palstaan taidat nyt perustaa päätelmän, ettei voisi? Täällä palstalla kumppanien ikäero voi olla vain 2 kuukautta suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tule paksuksi.
M45
Mistäs niin päättelet. Olen kohta 53 ja edelleen säännölliset kuukautiset ja munasarjojen koko ennallaan...
Todennäköisyys tulla raskaaksi 50veenä tippuu aika hyvin ihan tilastojenkin valossa...
En tapaile yli 45v miehiä, koska eivät ole enää niin viriilejä kuin vähän nuoremmat.
N50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tule paksuksi.
M45
Pitää olla jo joulu, että suhun törmäis.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tule paksuksi.
M45
Miksi pokelle runkkaamisesta tulisi nuoretkaan paksuksi?
Riippuu kai onko se nuorempi ohjailtavissa suhteeseen puolitajuttomana, pikkupoika sisäisesti, jolloin ei hyvä ehkä mennä suhteeseen. Vai onko hän selväjärkinen aikuinen joka on varma päätöksistään, kirkas ajattelu. Eikä tule katumustiloja tai seksi pelkästään suhteen pääaiheena.
Ei näytä hyvältä. 14 v ikäero tarkoittaa sitä, että Saturnukset on oppositiossa keskenään. Voih.
Ei voi.
41-vuotias mies haluaa alle 23-vuotiaan naisen.
Äkkiä se laantuu nelikymppisen into kun vanha akka rupsahtaa ja tyyppi huomaa, miten kaverit nauraa vieressä kauniine nuorine vaimoineen.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä se laantuu nelikymppisen into kun vanha akka rupsahtaa ja tyyppi huomaa, miten kaverit nauraa vieressä kauniine nuorine vaimoineen.
Joillekin sitten vissiin ryhmäpaine on jotakin niin kauheaa, ettei auta kuin hylätä omat halut ja motiivit ja toimia sitten pelkästään sen ryhmän hyväksymien tapojen mukaisesti...
Että joillakin voi olla vaikea elämä.
Tietysti voi, sehän on täysin teidän kahden välinen asia. Miksi antaisit jonkun muun mielipiteen vaikuttaa?