Varastaako hoitohenkilökunta, kunnan työntekijät yms. työpaikaltaan maskeja koko perheelle?
Meillä työpaikalla jaetaan x määrä maskeja henkilökohtaisesti. Ei voi varastaa kotikäyttöön. Ystävä töissä hoivakodissa ja kehuu ainakin mulle tuovansa sieltä ffp2 maskit koko 5 henkiselle perheelle.
Kommentit (45)
En, ostan omani itse vapaa-ajalle. Töissä käytän työnantajan. Sairaanhoitajana vuodeosastolla.
Mulla on maski joka viikonpäivälle eri väreissä, lisäksi nukun maski päällä ja huidon maskittomia ulkona.
Työmatkalle bussiin saadaan jättää päähän se maski, joka on jäänyt naamalle työvuoron päättyessä. Näistä on kertynyt hyvä pino ns. taskumaskeja, mutta ei niitä kyllä muu perhe suostu käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
En varasta.
Ostan itse tarvitsemani maskit vapaa-ajalle.Lapsi saa koulusta 50maskia/10 päivää. Niistä jää ja niitä käytetään koko perhe vapaa-ajallakin.
Vähän sekaisin siis käytetään.
Eteisessä ja autossa tarjolla koko perheelle maskeja.
Oho. Missä kunnassa noin hyvin ja mikä aste? Meillä opettajille lasketaan 2 maskia per päivä ja oppilailla yleensä on omat maski. Jos ei ole, annetaan koulussa heti ja ruokatunnin jälkeen / rikkoutuessa uusi.
Kyllä, sukulainen varastaa työpaikalta niin maskeja, saippuaa, käsivoidetta kuin kopiopaperiakin. Puolisonsa vielä kehuskelee asialla.