Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastaako hoitohenkilökunta, kunnan työntekijät yms. työpaikaltaan maskeja koko perheelle?

Vierailija
05.04.2021 |

Meillä työpaikalla jaetaan x määrä maskeja henkilökohtaisesti. Ei voi varastaa kotikäyttöön. Ystävä töissä hoivakodissa ja kehuu ainakin mulle tuovansa sieltä ffp2 maskit koko 5 henkiselle perheelle.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta, koska en varasta.

Lisäksi saadut maskit hädintuskin riittävät töihin koulussa. Saadaan 3 maskia per päivä. Maskit ovat tosi huonolaatuisia, lörpähtävät tunni käytön jälkeen hengityksen kosteudesta. Monissa myös nenän rautalanka rikki ja korvalenkit lötköjä.

Vierailija
22/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä työnantaja tarjoaa maskit? Siis ihan kotiin asti? Meillä maskipakko töissä ja ne tarjotaan vain työpäivien ajaksi käyttöön. Esim työmatkoille pitää ostaa itse. Varastaminenkaan ei oikein onnistu kun merkataan ylös milloin olet saanut 50kpl laatikon käyttöön. 324

Meillä täytyy olla maski päällä kun astuu työpaikan ovesta sisään, kulkee käytäviä pukkarille ja käytäviä osastoille. Luonnollisesti maski on siten työmatkallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta.

Ostan itse tarvitsemani maskit vapaa-ajalle.

Lapsi saa koulusta 50maskia/10 päivää. Niistä jää ja niitä käytetään koko perhe vapaa-ajallakin.

Vähän sekaisin siis käytetään.

Eteisessä ja autossa tarjolla koko perheelle maskeja.

Vierailija
24/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta erästä kunta jakaa kuntalaisille ilmaisia maskeja sekä työntekijöille töihin. Joten oikeesti ihan sama, mistä rakennuksen kerroksesta maskeja ottaa.

Vierailija
25/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ostanut maskit itse vapaa-ajalle.

Vierailija
26/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuta työpaikan maskeja. Olen ostanut itselleni ja perheelleni pff2-suojaimia ja kalleimmillaan ne olivat 3,50 euroa kappaleelta.

Vierailija
27/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponit sentään talon puolesta!

T: lähihoitaja.

Vierailija
28/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta asiakkaat varastavat.

Vierailija
29/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä työnantaja tarjoaa maskit? Siis ihan kotiin asti? Meillä maskipakko töissä ja ne tarjotaan vain työpäivien ajaksi käyttöön. Esim työmatkoille pitää ostaa itse. Varastaminenkaan ei oikein onnistu kun merkataan ylös milloin olet saanut 50kpl laatikon käyttöön. 324

Meillä täytyy olla maski päällä kun astuu työpaikan ovesta sisään, kulkee käytäviä pukkarille ja käytäviä osastoille. Luonnollisesti maski on siten työmatkallakin.

Sama. Mutta joutuu ostamaan omat maskit näille työmatkoille, vaihtamaan uuden pukkarissa ennenkuin pääset osastolle jossa voi vaihtaa työnantajan maskin. Tätä tarkoitin kun moni näyttää käyttävän työpaikkansa maskeja kauppareissuilla ym.

Vierailija
30/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta asiakkaat varastavat.

Meillä nuoret varastaa kotilomilleen vanhemmilleen myös pesuaineet, pyyhkeet ja astiat. Kaikki pitää olla lukossa.

-nuorisokoti

Vierailija
31/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lojuu laatikkokaupalla maskeja siellä tällä pitkin taloa. Työskentelen yksityisessä pk:ssa.

Otan joskus muutaman maskin kotiinvietäväksi, jos muistan. Meillä ei ole mitään rajoituksia maskien lukumääriin suhteen, niitä käytetään sen verran kun itse kokee tarvitsevansa.

Vierailija
32/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeja käytettävä työpaikan ulko-ovelta ulko-ovelle. Päivän viimeisellä jonka vaihtaa juuri kotiin lähtiessä osastolla kotiin asti. Töihin tullessa taas bussiin hypätessä työpaikan maski päälle ja tällä työpäivän alkumetrit. Esimerkiksi pukuhuoneessa ei saa olla ilman maskia. Koska työnantaja määrää maskinkäytön on ohjeistus myös että maski pitää muistaa ottaa mukaan.

Vierailija
33/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus käyn sillä maskilla töiden jälkeen vielä kaupan kautta, kun se kerran siinä naamalla on.

Eipä tuo mitään varastamista ole, jos et vaihda maskia töissä ylimääräistä kertaa sen takia, että riittäisi vielä kauppareissullekin. Mulle myös ihan normaalia, että työpäivän jälkeen jatkan esim. bussimatkan työnantajan maskilla, jos heti työn jälkeen ei muuten ole tarvetta vaihtaa.

Vierailija
34/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osa varastaa, koska kaikilla ihmisillä ei ole moraalia. 

Toimistoista häviävät koulujen alkaessa toimistotarvikkeet.

Varkaiden elämä on varmaan jännittävää.

Vierailija
35/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä "koko perheelle" ota, mutta jokusen olen napannut omiin vapaa-ajan tarpeisiin. Mutta vain kirurgisia, ffp2 olisi myös tarjolla, mutta ahdistavat. Yleensä käytän töiden ulkopuolella kangasmaskeja jos on tarpeen, mutta joskus olen poikennut vaikka kirjastossa töiden jälkeen eikä kangasmaski ole sattunut mukaan.

Vierailija
36/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mutta joutuu ostamaan omat maskit näille työmatkoille, vaihtamaan uuden pukkarissa ennenkuin pääset osastolle jossa voi vaihtaa työnantajan maskin. Tätä tarkoitin kun moni näyttää käyttävän työpaikkansa maskeja kauppareissuilla ym.

Eli töihin tullessa joudutte käyttämään kaksi omaa maskia joka päivä? Ja pukuhuoneessa eri osastojen työntekijät ilman maskeja hönkäilee toinen toisensa vieressä. Ja suurin osa ei todennäköisesti kiireessä ehdi tehdä vaihtoa edes puhtain käsin.

Vierailija
37/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta erästä kunta jakaa kuntalaisille ilmaisia maskeja sekä työntekijöille töihin. Joten oikeesti ihan sama, mistä rakennuksen kerroksesta maskeja ottaa.

Ei todellakaan ole, koska valtio korvaa kunnille köyhille jaettavista ilmaismaskeista aiheutuvat kulut, mutta kubta joutuu itse maksamaan työntekijöidensä käyttöön tarkoitetut maskit.

Vierailija
38/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli töihin tullessa joudutte käyttämään kaksi omaa maskia joka päivä? Ja pukuhuoneessa eri osastojen työntekijät ilman maskeja hönkäilee toinen toisensa vieressä. Ja suurin osa ei todennäköisesti kiireessä ehdi tehdä vaihtoa edes puhtain käsin.

Juuri näin. Meitä on n 50 pukkarissa yhtä aikaa hönkimässä. Työaikaa jostain syystä ei ole voitu jaksottaa esim 10min väleihin. Vessoja ja käsienpesupisteitäkin on vain kaksi, ei paljoa pestä käsiä turvavälin kanssa.

Vierailija
39/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan työntekijänä olen työskennellyt koko tämän vuoden etänä. Ei siis edes pysty varastamaan. Työssä ollessa taas on sama kuin ap:lla, jaettava määrä on laskettu etukäteen.

Myönnän kyllä ottaneeni viimeisen saamani pussin kotiin.

Vierailija
40/45 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnalla, en varasta. Ei tulisi mieleenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme