Minkä ikäisenä sait ajokortin?
Minkä ikäinen olit kun sait henkilöauton ajokortin? Mielenkiintoista olisi myös tietää, kuinka monella ei ole ajokorttia.
Kommentit (69)
18-v, pari viikkoa synttäripäivän jälkeen.
19. Olin vähän myöhässä kun oikeastaan on välttämätön täällä maalla. Ja sain senkin kai säälistä:) Inssi haukkui autokoulunopen ajon päätteeksi, kuulemma tämä yritti takapenkiltä neuvoa minua. Keilat peräkontissa kolisivat ilmeisesti, ja inssi katsoi että opettaja piti meteliä. En kuitenkaan kuulemma noudattanut:D ja tästä syystä inssi katsoi läpi sormien.
Ajoin siis väärään suuntaan jostain syystä, kun ohjehan oli että mennään suoraan jollei muuta sanota. Jostain ihmeen syystä ajattelin että nyt käännytään oikealle ja vaihdoin kaistaa, kun olisi kai pitänyt mennä suoraan.
Keski-ikä lähestyy, eikä ole ajokorttia.
Sillon ku minä olin nuori niin ajokorttia ei saatu. Itse se piti maksaa ja suorittaakin. Hankin sen 18-vuotiaana.
50 ja vielä odottelen kortin saamista. Uskon, että joku sen vielä mulle lahjoittaa.
18v, kortti täytti itseasiassa pari päivää sitten 30 vuotta. Täytin sen 18v vähän aiemmin, mutta inssiajo lykkääntyi jostain katsastusasemasta johtuvasta syystä, jota en enää muista. Pettymys oli suuri kun tuli kirje että varattu aika heti 18v synttäreiden jälkeen on peruttu ja uusi aika oli miltei pari viikkoa myöhemmin.
No, tulihan se kortti sieltä kumminkin, tietysti II-vaihe piti ajaa myös 1993 jolloin sai sen lopullisen B-kortin.
16. Amerikassa semmoinen onnistui. Joissakin osavaltiossa kuulemma jopa 14v.
BC 18 vuotiaana ja 32 vuotiaana päivittyi -> ABEC1EC
inssiajo oli 18-vuotissyntymäpäivänä, silloin
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän tuo uusi yhdistelmä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän tuo uusi yhdistelmä tarkoittaa?
A Täyskokoinen moottoripyörä
B Henkilöauto
BE Henkilöauto raskaalla perävaunulla
C1 Kevytkuorma-auto
C1E Kevytkuorma-auto raskaalla perävaunulla
C Raskas kuorma-auto
ABC 18-vuotiaana, nyt 2miljoonaa ajettua kilometriä henkilöautolla
70, kun luovuin 18-vuotiaana hankkimastani kuorma-autokortista.
Ei ole ajokorttia. En tarvitse sitä Pk-seudulla, mutta jos muutan maalle tai pikkukaupunkiin, niin sitten hankin. 22 v.