Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selitä, miksi katsot ohjelmaa Hengenvaarallisesti lihava. Eikö siitä tule ällöttävä olo?

Vierailija
05.04.2021 |

Itse en ole koskaan nähnyt sitä muuta kuin sekunnin, että tiedän, että sellainen on. Ihmiset kuitenkin puhuvat siitä, eli ihmiset katsovat sitä. Mistä syystä? Perustelkaa. Luulisi, että se on tosi epäesteettistä katsottavaa.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi kokea olevansa hyvä ihminen. Sitä on oiken tutkittu https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=hengenvaarallisesti

Vierailija
42/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samastun noihin ihmisiin, vaikka oma paino-ongelma onkin pienempää luokkaa. Ällöttävyys ja (epä)esteettisyys on katsojan silmässä, katsovathan jotkut synnytysvideoitakin, joita minä taas en kestä. Mutta saan sarjasta oivalluksia omiin ongelmiini ja on hienoa nähdä ne harvat onnistumistarinat.

Juuri näin, hyvä näkökulma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni piirun verran paremmaksi.

Käsittämätön kommentti!?

Vierailija
44/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni näistä onnistujista lopulta repsahtaa uudelleen? Ei se mahalaukun pienennysleikkaus auta mitään, jos sen jälkeen meininki jatkuu samana. En usko, että kovinkaan moni onnistuu. Ehkä 1 %. 

Vierailija
45/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty katsomaan kuin pieniä pätkiä kerrallaan. Koomisinta on, että tuossakin tilassa vielä keksitään tekosyitä mässäilylle. 

Vierailija
46/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä 250kg väittää ettei pysty syömään.

Vierailija
47/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä katsoessa voi kokea, että on lähes normaalipainoinen ja jatkaa makkaran ja pihvien syöntiä.

48/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty syömään. Sehän on loistavaa. Koko heidän elämä vaikuttaa pyörivän ruoan ympärillä. 

Vierailija
49/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itsellä ongelmia. Ei ruuan suhteen, vaan muita. Mulla ei ole kavereita, ei ketään kelle puhua, joten näiden kahden seuraaminen on vähän kuin vertaistukea. En ole yksin, muillakin ihmisillä on ongelmia.

Olet empatiakykyinen, toisin kuin nämä haukkujat ja dissaajat. Hyvä kun löydät jotain positiivista näistä ohjelmista, sillä nämä ihmiset ovat kuitenkin laittaneet elämänsä näytille, niin hyvässä kuin pahassa vrt. kiusaajahaukkujat.

Vierailija
50/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus katsottua. Aina odottaa, että olisi elämäntapa muutoksissa onnistujiakin, mutta harvassa tuntuvat olevan.

Ihmetyttää, että tuollaiseen kuntoon ovat itsensä päästäneet ja jatkavat samalla hautaan vievällä tiellä. Kait kyseessä on monien kohdalla addikti. Odotukset laihdutusleikkauksen suhteen täysin utopistisia. Puuttuu todellinen halu tehdä elämäntapa muutoksia, jotka johtaisivat laihtumiseen ja terveempään elämään.

Joku mainitsikin siitä, että on vastenmielistä katsoa tuollaista ylenmääräistä mässäilyä milloin minkäkin tekosyyn nojalla, vaikka itse ihmiskohtalot oman ruumiinsa vankina säälittävätkin.

Vierailija
51/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä piti oikein miettiä että miksi oikeasti katson sitä. Tuli mieleen mm:

-yleisesti kiinnostavaa nähdä miten vaikeasta vaivasta kärsivät pärjää arjessa, lihavuuteen voi lisäksi samaistua vaikken yhtä lihava olekaan

-lihavuus on itseaiheutettua joten se lisää mielenkiintoa entisestään

-myönnän että on myös viihdyttävää kuunnelle heidän tekosyitään ja selityksiään, olen itse laihduttanut kerran lihavasta normaalipainoiseksi joten tiedän millaista on

Paras osuus on kun ovat vielä lihavia, en haluaisi olla vahingoniloinen mutta esim se "mitä heille kuuluu" osuus ei ole yhtä viihdyttävää katsottavaa kun monet jo laihtuneet.

Vierailija
52/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen. Ihmiset pyrkivät ja yrittävät parempiin elintapoihin. Tohtori Now toistaa heille, että vain itse voit vaikuttaa. Tahtosi ja valintasi eivät kuitenkaan kulje käsikädessä. Viisasta.

Vierailija
53/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ei pysty syömään. Sehän on loistavaa. Koko heidän elämä vaikuttaa pyörivän ruoan ympärillä. 

Eipä noi ole ruokaa syömällä lihonneet. Vaan vetäneen ameriikanmoskaa kaksin käsin kauhoen.

Vierailija
54/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samastun noihin ihmisiin, vaikka oma paino-ongelma onkin pienempää luokkaa. Ällöttävyys ja (epä)esteettisyys on katsojan silmässä, katsovathan jotkut synnytysvideoitakin, joita minä taas en kestä. Mutta saan sarjasta oivalluksia omiin ongelmiini ja on hienoa nähdä ne harvat onnistumistarinat.

Ei todellakaan ole. Kun ihminen makaa ruoan päällä ja syö viisi ateriaa ilman taukoa on se ällöttävää. Uskomattomat kasat pizzaa, hampurilaisia , jälkiruokia ,Coca-Colaa ym. Sehän on aivan järkyttävän oksettavaa. 

Sinun ongelmasi ovat sinun korviesi välissä, minä en valitettavasti voi niissä auttaa.

Vierailija
55/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 5 % heistä selviää.... surullista

Vierailija
56/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa lihavista näyttää nauttivan siitä kun muut passaa ja ovat huolissaan, jonkun kerran katsonut pätkiä. Pahaolo tulee kyllä katsojalle siitä missä jamassa ihminen voi olla. Ja tulee olo että haluaa itse pysyä normaalipainoissa.

Ja osa (tai melkein kaikki) passaajat nauttivat jollain tavoin syöttämisestä ja toisen avuttomuudesta. Eli tämä feeder-ilmiö. 

Useinhan nämä mahdollistajatkin ovat erittäin lihavia. Näyttävät tietysti "normaaleilta" 300-kiloisten rinnalla. 

Vierailija
57/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö on mt ongelma. Sairaus.

Vierailija
58/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että olen kiinnostunut ihmisistä, etenkin jos he ovat jollakin tapaa erilaisia kuin ihmiset keskimäärin. Esimerkiksi tosi lihavia. Ei yhtään ällötä. Erityisen paljon tykkään dokumenteistä. Viime aikoina olen katsonut mm. Marikan kuoleman, Selfportraitin (anoreksiaa sairastavasta valokuvaajasta) ja Netflix- ohjelman miehestä, joka "ystävystyy" mustekalan kanssa. Kaikki todella hyviä.

Hyviä pointteja! Tieto lisääntyy esim. lihavuudeb monista, monista syistä. Lihavuus kun ei ole vain ja ainoastaan kiinni syömisestä tai laiskuudesta tms., vaan siihen on geneettisesti ym, useita eri syitä. Ihmiskehon monimuotoisuus ei ole ällöä, vaikka nämä lihavuuden ällöäjät sitä pyrkii levittämään.

Vierailija
59/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson samasta syystä, kuin kääntelen kiviä nähdäkseni onko siellä alla muurahaispesä, vaikka se onkin ällöttävää. Tai rikon jonkun mädän sienen nähdäkseni matopaljouden.

Näistä tulee siis täsmälleen sama olo. Inhonsekaista uteliaisuutta.

Hirveän väärin tietysti ja blaablaa.

Vierailija
60/121 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriö on mt ongelma. Sairaus.

Pahinta laatua!

Valitsisin itselleni minkä tahansa muun pois lukien pahan harhaisuuden ja sitä myötä suljetun osaston. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi