Selitä, miksi katsot ohjelmaa Hengenvaarallisesti lihava. Eikö siitä tule ällöttävä olo?
Itse en ole koskaan nähnyt sitä muuta kuin sekunnin, että tiedän, että sellainen on. Ihmiset kuitenkin puhuvat siitä, eli ihmiset katsovat sitä. Mistä syystä? Perustelkaa. Luulisi, että se on tosi epäesteettistä katsottavaa.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Samastun noihin ihmisiin, vaikka oma paino-ongelma onkin pienempää luokkaa. Ällöttävyys ja (epä)esteettisyys on katsojan silmässä, katsovathan jotkut synnytysvideoitakin, joita minä taas en kestä. Mutta saan sarjasta oivalluksia omiin ongelmiini ja on hienoa nähdä ne harvat onnistumistarinat.
Ei todellakaan ole. Kun ihminen makaa ruoan päällä ja syö viisi ateriaa ilman taukoa on se ällöttävää. Uskomattomat kasat pizzaa, hampurilaisia , jälkiruokia ,Coca-Colaa ym. Sehän on aivan järkyttävän oksettavaa.
En edes tiedä. Ihmettelen vaan miten joku voi saada itsensä tuohon kuntoon. Pitää syödä aivan valtavasti ja epäterveellisesti. Liikuntana pelkästään jääkaapilla tai vessassa käyminen.
Mielestäni on ihmeellistä, kuinka paljon kuormitusta ihmiskeho lopulta kestää. Useimmilla superlihavilla suurin taakka on kuitenkin psyykkinen. On hieno nähdä joidenkin osallistujien selviävän sekä fyysisesti että psyykkisesti. Lisäksi tohtori Now on minusta hauska kähmy ja suuri suosikkini.
Osa lihavista näyttää nauttivan siitä kun muut passaa ja ovat huolissaan, jonkun kerran katsonut pätkiä. Pahaolo tulee kyllä katsojalle siitä missä jamassa ihminen voi olla. Ja tulee olo että haluaa itse pysyä normaalipainoissa.
Johan se pistää hatuttaan kun tällaiset sosiaalipummit käyttävät hyväksi sairaanhoitoa ja vielä valehtelevät, kun tohtori kysyy ruokavaliosta. Juuri ennen sairaalaan pääsyä mättävät autossa sen kun kerkeävät ruokaa ja herkkuja makoillaan kun eivät jaksa istua !
Vierailija kirjoitti:
Hienoja ja aitoja ihmisiä, mielummin noita katselee kuin ylilaihoja kuikeloja
Ymmärrän että nautit piereskelystä ja röyhtäilystä sekä oksentamisesta.
Katson siksi kun usein on onnellisiakin loppuja. Toki en ole uusimpia jaksoja nähnyt mutta silloin kun vielä katsoin telkkaria. Vaikka kaikki olisi mennyt huonosti ja ihminen olisi repsahtanut sata kertaa, yleensä hän on kuitenkin lopuksi 100 kg kevyempi ja saanut elämänsä takaisin, moni esim menee töihin tai löytää parisuhteen. Nekin jotka on edelleen huonossa jamassa on usein paremmassa jamassa.
Siitä tulee jotenkin hyvä mieli, kun joku löytää terveellisen ruokarytmin ja alkaa laihtua. Lihavuusleikkausvaihe ei jostain syystä kiinnosta minua, mutta riippuvan nahan leikkauksia katselisin enemmänkin. Toipuminen niistä on tosin varmaan tuskallista.
Parasta viihdettä! Ulvon aina naurusta kun katson tuota sarjaa 🤣 Yksi mätisäkki oli yrittänyt autoonsa pääedellä ja jäi jumiin. Jalat vain sätki autosta kun palokunta tuli paikalle 😄
Noissahan on kyse jostain fetissistä kun puoliso feederi joka kantaa ruokaa sänkyyn ahmatille.
Aina jos tekee mieli lähteä kauppaan hakemaan jotain herkkuja, niin tätä kun katselee 5 sekuntia, niin ei enää tee mieli tippaakaan syödä yhtään mitään. Enää ikinä. Näin pysyy normaalipainossa.
Sen verran karse ohjelma...
Nostan hattua niille, jotka tähän osallistuu. Kysehän on riippuvuudesta. Kuinka moni suomalainen juoppo suostuisi samaan, telkkarissa esitellä koko elämäänsä ja surkeaa tilannettaan?
Suomalaisen alkoholistin ei tarvitse, koska hoito täällä on ilmaista, mutta Ameriikoissa tilanne on toisin. Suomessa on myös yksityisiä hoitoloita alkoholisteille, niistä mulla ei ole kokemusta, vain julkisesta. Suomalainen syömishäirikkö ei välttämättä saa tarvitsemaansa hoitoa julkisella puolella, minkälaista mahtaa olla BEDin hoito Suomessa? Syömishäiriönkin hoidosta mulla on kokemusta vain julkiselta, enkä ole saanut apua kumpaankaan riippuvuuteeni.
Katson siis ohjelmaa saadakseni vinkkejä riippuvuuteni hoitoon. Vertaan ohjelmaan osallistuvien ratkaisuja omiini, ja pelottavan usein tunnistan kieltämisen myös itsessäni. Kieltäminen, luovuttaminen, auttajan syyllistäminen, auttajalle suuttuminen, itseinho, itsetuhoisuus. Niin tuttua :(
AP, oletko taas se sama trollaaja, joka on täällä eri ketjuissa jatkuvasti ällöämässä lihavia?
Miksi? Jokaikinen päivä? Eikö sulla ole muuta elämässä kuin lihavien ihmisten jahtaaminen ja dissaaminen?
Mitä sä siitä saat? Jotain sairasta mielihyvää?
Hae oikeesti apua, tuo ei ole tervettä.
Mulla on syömishäiriö ja suurimmillani painoin yli 190 kg. Tällä hetkellä olen 60 kg pienempi. Paino putoaa hiljalleen mutta olen edelleen sairaalloisen lihava. Katson näitä ohjelmia aina aika ajoin. Yleensä silloin kun oma syöminen on hallinnassa. Ehkä vähän muistutuksena siitä mitä käy jos syömishäiriö ei pysy aisoissa. En ole koskaan ollut ihan niin iso kuin ihmiset näissä ohjelmissa mutta tunnistan arkipäivän ongelmat liiankin hyvin. Eläminen niin isona oli helvetillistä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta viihdettä! Ulvon aina naurusta kun katson tuota sarjaa 🤣 Yksi mätisäkki oli yrittänyt autoonsa pääedellä ja jäi jumiin. Jalat vain sätki autosta kun palokunta tuli paikalle 😄
Törkeää miten ilkut ihmisille! Jätä rauhaan, KIUSAAJA!
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko taas se sama trollaaja, joka on täällä eri ketjuissa jatkuvasti ällöämässä lihavia?
Miksi? Jokaikinen päivä? Eikö sulla ole muuta elämässä kuin lihavien ihmisten jahtaaminen ja dissaaminen?
Mitä sä siitä saat? Jotain sairasta mielihyvää?
Hae oikeesti apua, tuo ei ole tervettä.
???
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syömishäiriö ja suurimmillani painoin yli 190 kg. Tällä hetkellä olen 60 kg pienempi. Paino putoaa hiljalleen mutta olen edelleen sairaalloisen lihava. Katson näitä ohjelmia aina aika ajoin. Yleensä silloin kun oma syöminen on hallinnassa. Ehkä vähän muistutuksena siitä mitä käy jos syömishäiriö ei pysy aisoissa. En ole koskaan ollut ihan niin iso kuin ihmiset näissä ohjelmissa mutta tunnistan arkipäivän ongelmat liiankin hyvin. Eläminen niin isona oli helvetillistä.
Olet silti ihana ihminen! Älä lannistu, varsinkaan näiden somekiusaajien kommenteista. Näillä on itsellä niin surkea itseluottamus ym. ongelmia, ettö eivät muuhun kykene kuin haukkumaan lihavia ihmisiä.
Olet fiksu, kun pohdit asioitasi tuossa kirjoituksessasi, respect👍 Sinä olet kaunis/komea juuri itsesi näköisenä ja olet oikeutettu kunnioittavaan käytökseen myös muiden ihmisten taholta!
Hyvää kevättä ja kesän odotusta sinule!🌺🌸
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa nähdä miten tuon kokoiset ihmiset selviävät perusaskareista.
Heillä on aina perhe , mies tai poikakaveri, joka syöttää ja juottaa, vaihtaa vaipat ja pesee. Ei he itse jaksa.
Joillakin miehillä on jonkinlainen lihavuusfetissi, eli nauttivat siitä, kun saavat syöttää ja lihottaa naista ja hoitaa ylilihavaa emäntäänsä. Tästä tuli joku dokkarikin joitakin vuosia sitten, oli suht häiriintynyttä katsottavaa. Mies syötti liikuntakyvyttömäksi lihonutta naista ja liikutteli tätä lavan päällä ja pesi letkulla ja harjalla. Toisaalta roolit voi olla myös toisinpäin, eli vaimo kantaa kotiin pizzaa hengenvaarallisesti lihavalle miehelle, kuten oli sillä meksikolaisella maailman lihavimmalla miehellä, joka kylläkin kuoli lihavuuteensa. Kummallisia kuvioita joka tapauksessa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samastun noihin ihmisiin, vaikka oma paino-ongelma onkin pienempää luokkaa. Ällöttävyys ja (epä)esteettisyys on katsojan silmässä, katsovathan jotkut synnytysvideoitakin, joita minä taas en kestä. Mutta saan sarjasta oivalluksia omiin ongelmiini ja on hienoa nähdä ne harvat onnistumistarinat.
Ei todellakaan ole. Kun ihminen makaa ruoan päällä ja syö viisi ateriaa ilman taukoa on se ällöttävää. Uskomattomat kasat pizzaa, hampurilaisia , jälkiruokia ,Coca-Colaa ym. Sehän on aivan järkyttävän oksettavaa.
Millä oikeudella sinä parjaat täällä muita ihmisiä? Miksi kiusaat? Voisitko häipyä muille saiteille, sinua ei täällä kaivata haukkumassa ja ällöämässä lihavia ihmisiä!
Kun peukutan ylös miksi automaattisesti tulle alapeukutus saman tien , joka kerta?