Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä haluaisit päästä eläkkelle.

Vierailija
05.04.2021 |

Itse haluaisin päästä eläkkelle 58 vuotiana, raskasta työtä tehneenä koko ikäni niin haluaisin nauttia vapaudesta kuin vielä voimia on.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään 60-v, mutta taitaa olla turha toivo. Nytkin paikat jo paskana. M42

Vierailija
22/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho kannattaa kansaneläkkeen ja yleensäkin eläkeiän nostoa. Kannattaa harkita, haluuaako tätä, ennen kuin äänestää persuja eduskuntavaaleissa.

Europarlamentaarikkona tällä hetkellä toimivan Halla-ahon kanta on kiinnostava, sillä kaikki vaalikoneeseen vastanneet perussuomalaisten kansanedustajat torjuivat ajatuksen eläkeiän nostamisesta.

– Kun ihmiset elävät terveemmin ja pidempään, eläkeiän nostaminen tulee joka tapauksessa eteen. Vielä tärkeämpää on panostaa etenkin matalasti koulutettujen työllisyysasteen parantamiseen, Halla-aho kommentoi.

Eniten valmiutta kansaneläkeiän alarajan nostamiselle 65:stä 67:ään on kokoomuksessa ja vihreissä.

IS. fi 3.4.2019

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v romaani ja olen ollut jo 12v eläkkellä. Olen kyllästynyt joutenolon ja ajattelin etsiä osaaikaista,hyväpalkkaista kevyttä sisätöitä. Selkä kuin ei kestä raskasta työtä.

Vierailija
24/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle, ap, eläkkeelle. Ei eläkkelle. Ja tiedän ettei se ollut kirjoitusvirhe, koska toistit sen viestissä.

Vierailija
25/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana.

Vierailija
26/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v romaani ja olen ollut jo 12v eläkkellä. Olen kyllästynyt joutenolon ja ajattelin etsiä osaaikaista,hyväpalkkaista kevyttä sisätöitä. Selkä kuin ei kestä raskasta työtä.

Eikö kukaan lukenut sua vai mitä tarkoitat joutenololla? Romaani kun olet. 

Vierailija
27/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 eläkeikä 65 ja välillä tuntuu, että työskentelen kyllä pidempään ja välillä, että en.

Vierailija
28/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v

Vierailija
29/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoita noin? Luuletko olevasi vitsikäs pilkatessasi?

Ikävästi teet, kun pilkkaat jotain ihmisryhmää.

Pistää vihaks. Tosi ikävää käytöstä.

Vierailija
30/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lottokupongin vetämään ja viikko enää töitä ja sitten eläkkeelle. Nainen 32v.

Vierailija
31/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?

Eläkkeelle pitäis päästä 50v

Patalaiskoja👹👹👹👹

Vierailija
32/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin työt 32-vuotiaana, kun aloitin putken sairauspäiväraha - kuntoutustuki - eläke. Ihan hyvä mielestäni, että ehtii nauttia elämästä ennen kuin ikä alkaa painaa.

Vierailija
33/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Nautin työn tekemisestä. Työ antaa sisältöä elämään ja haluaisin kaatua niin sanotusti ”saappat jalassa”

Vierailija
34/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis jo nyt 43v eläkkeelle. Tosin 612€ bruttotyöeläke ei kuulosta kovin houkuttelevalta finanssien puolesta. Muuten tuntuu että minulla ei ole mitään annettavaa työelämälle kuin ei juuri ole sieltä mitään mitä kaipais.

Vierailija
35/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-eläke 46-vuotiaana.Nyt on mennyt paremmin eikä juurikaan ole mitään mt-ongelmaa ollut.

Kummasti päävaivat helpottavat kun pääsee eroon tästä syöpäisestä oravanpyörästä. Ei tämä nykyinen Orja-elämä ole elämisen arvoista eikä ihmisen hommaa.

Vierailija
36/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho kannattaa kansaneläkkeen ja yleensäkin eläkeiän nostoa. Kannattaa harkita, haluuaako tätä, ennen kuin äänestää persuja eduskuntavaaleissa.

Europarlamentaarikkona tällä hetkellä toimivan Halla-ahon kanta on kiinnostava, sillä kaikki vaalikoneeseen vastanneet perussuomalaisten kansanedustajat torjuivat ajatuksen eläkeiän nostamisesta.

– Kun ihmiset elävät terveemmin ja pidempään, eläkeiän nostaminen tulee joka tapauksessa eteen. Vielä tärkeämpää on panostaa etenkin matalasti koulutettujen työllisyysasteen parantamiseen, Halla-aho kommentoi.

Eniten valmiutta kansaneläkeiän alarajan nostamiselle 65:stä 67:ään on kokoomuksessa ja vihreissä.

IS. fi 3.4.2019

Ei kiinnosta, kun nytkin alin eläkeikä on n. 68 v.

Vierailija
37/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita bitcoiniin rahasi niin pääset muutaman vuoden sisällä eläkkeelle. 560% tuottoa alle vuodessa. Eikä tarvitse köyhänä elellä vapaaherrana.

Vierailija
38/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajattellut että mitä vähemmän rahaa tarvitsee elämiseen sitä aikaisemmin savuttaa vapauden.

Vierailija
39/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä haluaisin, mutta tavoiteltu eläkeikä yli 68 v. Terveys mennyt jo nyt keski-ikäisenä fyysisesti raskaassa työssä. Kipulääkkeiden voimalla mennään.

Vierailija
40/42 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pääsisi vaikka nyt ensin, ensimmäiseen palkkatyöpaikkaan

N36