Mukava leikitellä ajatuksella, paljonko olisi naisia jonossa oven takana, jos olisin vapailla markkinoilla
Kommentit (25)
No kaikkihan ne koska naiset ovat laumaeläimiä ja mikä on kelvannut toiselle naiselle kelpaa myös toiselle. Siksi epätoivoisen sinkkumiehen kannattaaa vaikka vuokrata feikkityttöystävä naisten narraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte mikä adonis tuon on kirjoittanut?
Vaikka mammapalstalla on paljon plösöjä harmaavarpusia (jutuista päätellen), ei se tarkoita että kaikki sitä olisi. Miksi ei olisi komealle sinkkumiehelle naisia tarjolla jonoksi asti? Saahan sillä ajatuksella leikitellä.
t. nainen
Ai että ihan nainen olet. No et ole. Olet ap, katkera yksinäinen vanha ukko.
Tämä oli surullista lukea. Ihanko oikeasti luulet että kaikki naiset ovat yhtä katkeria miestenvihaajia kuin sinä?
Ja kyllä, nainen olen. Enkä ole ainoa nainen joka ei vihaa miehiä. Mammapalstalla taitaa kokoontua ne katkerimmat.
No jos olet nainen (et ole), niin kerro miksi vihaat omaa sukupuoltasi niin paljon? Minä en vihaa miehiä, se etten pidä pas**npuhujista provoajista ei ole sama kuin viha.
En vihaa sukupuoltani. En vaan ymmärrä tuota negatiivisuutta ja loanheittoa mitä tällä palstalla varsinkin miesten niskaan aina sataa. Aina kun joku mies täällä rohkenee hieman kehaisemaan omaa viehättävyyttään, urheilullista kroppaansa, mukavaa luonnetaan tai muuta vastaavaa, av-mammat käyvät joukolla miehen kimppuun. Miksi? Miten se on keneltäkään pois että jotkut miehet ja naiset ovat viehättäviä?
Tuo aloitus saattaa olla provo, mutta miksi tästä aiheesta aina niin provosoidutte?
Varmasti korttelin ympäri jono jatkuisi.
Tappelisivat mimmit toisiaan tukasta kiskoen ja kirkuen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että yksikään komea mies viitsisi tänne kirjoitella. Pidän lähtökohtaisesti av-ukkoja vanhoina plösöinä ja/tai luusereina.
Jos pyytäisin sinua katsomaan ulkona miehiä ja osoittamaan sieltä komeita yksilöitä, niin et välttämättä koko päivän aikana löytäisi yhtäkään.
typerä on aloituskin, mutta vastaajat ne vasta vammaisia onkin.