Kannattaako treffeillä tuoda uskonsa ilmi?
Olen siis mies ja uskovainen kristitty ja mietin että mitä te naiset tästä ajattelette: antaako sen uskonnollisuuden paljastua ajan kanssa vai tulisiko siitä kertoa jo (ensi)treffeillä? Jos jälkimmäinen niin miten se kannattaisi tuoda ilmi? En kuitenkaan halua loukata mitenkään treffikumppaniani tai antaa ymmärtää että tuputtaisin jotenkin uskontoani.
Kommentit (165)
Amoremi.ee on ortodoksisia miehiä. Taitaa uskovaiset miehet olla muuallakin yliedustettuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se kannattaa tuoda esille ennen treffejä. Mä ite uskovana naisena en todennäköisesti edes lähtisi treffeille ei-uskovaisen miehen kanssa.
Miten pystyt olemaan tinderissä?
Joutuisit hylkäämään komean palomies/mallin..koska ei usko
Olisi kauheaa...
Miten voi ihmiset olla näin tyhmiä?
Aika ironista
Minut ateisti on kastettu ja olen käynyt rippikoulun.
Olen myös lukenut koko raamatun.
Sitten täällä hilluu "uskovainen" joka uskoo mihin ja miten sattuu..
heh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ovat sekopäisiä hörhöjä, uskovat johonkin raamattuun joka on ihmisten kirjoittama satukirja, ne tekstit raamatussa ovat ihmisten keksimiä ja joistain kalliomaalauksista ja tikku-ukoista pääteltyjä.
Itse olen uskovainen, joka ei ole edes raamattua lukenut. minulla on oma tapani uskoa ja se perustuu hyvyyteen ja hyviin tekoihin.
Jos et ole lukenut raamattua..niin mistä tiedät mitä Jeesus haluaa???
Olen täynnä pyhää henkeä.
Tämä ei ollut se jolta kysyttiin.Oikea tuossa edellä.
Niin ethän sinä kastamaton raukka voi tietää mikä on pyhä henki
Vinkki: isä , poika ja pyhä henki
Olen kastettu. Miksi käytät ilkeitä ilmaisuja?
Vierailija kirjoitti:
Aika ironista
Minut ateisti on kastettu ja olen käynyt rippikoulun.
Olen myös lukenut koko raamatun.
Sitten täällä hilluu "uskovainen" joka uskoo mihin ja miten sattuu..
heh...
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiemmin kerrot puutteistasi, niin sitä parempi.
AI sinä eka treffeillä kerrot kuin huono talous sinulla on vai mitä tarkoitat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se kannattaa tuoda esille ennen treffejä. Mä ite uskovana naisena en todennäköisesti edes lähtisi treffeille ei-uskovaisen miehen kanssa.
Olisi kauheaa...
Miten voi ihmiset olla näin tyhmiä?
kuule ihmiset haluaa panna kaunista ja komeaa
miksi
vain jumala tietää..se meidät tälläiseksi loi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa...
Mä en oo tinderissä. :D Jos en löydä kunnollista uskovaa miestä, niin oon paljon mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ovat sekopäisiä hörhöjä, uskovat johonkin raamattuun joka on ihmisten kirjoittama satukirja, ne tekstit raamatussa ovat ihmisten keksimiä ja joistain kalliomaalauksista ja tikku-ukoista pääteltyjä.
Itse olen uskovainen, joka ei ole edes raamattua lukenut. minulla on oma tapani uskoa ja se perustuu hyvyyteen ja hyviin tekoihin.
Miksi sinä et lue raamattua?
Onko jollain kastamattomia lapsia nyt on aika toimia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihmisen kirjoittamaa ja paljolti vääristelyä. Siksi.
Vastaa vuorostasi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulee se päivä kun sinut pakoitetaan uskomaan hihhuliin
Ei tule.
10:09
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ero. Sinä et, minä en sortteeraa ihmisiä uskonnon kautta.
New Covenant uusi testamentti minkä Jeesus meille jätti. Siinä pysytään.Risti ei horju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian sivusta: Ei kai suomalaiset kristityt vastusta ehkäisyn käyttöä? Tuo minua naisena kiinnostaa. Muutoin ei usko haittaa. Olen itsekin harkinnut meneväni seurakunnan juttuihin mukaan, kunhan tilanne normalisoituu hieman.
Osa hyväksyy osa ei. Minä en hyväksy.
Oletko siis ap?
Joo ole. Unohtui mainita.
Ap
Joo, no siinä tapauksessa juttu kaatuisi. Usko ei haittaa, mutta ehkäisyn vastustaminen haittaa... Eli varmaan kannattaa tuo tuoda ilmi aika lailla heti alkuun, aika iso juttu naiselle. Ja aika naisia alistavaa ja epäkunnioittavaa.
Miten ehkäisykielto on naista alistavaa ja epäkunnioittavaa? Miten ne edes liittyvät toisiinsa?
Ap
Useimmat naiset eivät halua tulla raskaaksi ensimmäisestä seksikerrasta uuden kumppanin kanssa. Siihen se ehkäisykielto saattaisi johtaa. Oletko liian tyhmä ymmärtääksesi sen?
Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi .
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sortteeraa ihmisiä yleisesti uskonnon kautta. Me ollaan kaikki kuitenkin samanarvoisia. Mä vaan tiedän sen selkeästi, että tahdon mahdollisien tulevan kumppanin kanssa kasvaa yhdessä uskossa ja miellyttää Jumalaa kaikessa mitä teen. Se ei vaan millään tavalla onnistuisi ei-uskovan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihmisen kirjoittamaa ja paljolti vääristelyä. Siksi.
Et voi tietää sitä, ethän ole lukenut koko opusta
Ehkä sieltä löytyy esim :jeesuksen tekoja ja opetuksia?
Vastaa vuorostasi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sortteeraa ihmisiä yleisesti uskonnon kautta. Me ollaan kaikki kuitenkin samanarvoisia. Mä vaan tiedän sen selkeästi, että tahdon mahdollisien tulevan kumppanin kanssa kasvaa yhdessä uskossa ja miellyttää Jumalaa kaikessa mitä teen. Se ei vaan millään tavalla onnistuisi ei-uskovan miehen kanssa.
* mahdollisen siis yksikössä :--D
Kopioin vastaukseni, jonka kirjoitin ap:lle: "No kelaahan vähän: kumman kehoon se enemmän vaikuttaa, jos tulee raskaaksi, miehen vai naisen? Ja nainen voi vaikka kuolla synnytykseen. Eli nainen saa kyllä valita käyttääkö ehkäisyä vai ei, ei sitä uskovainen mies päätä."