Miten käytät tän maanantain?
Syöt?
Ulkoilet?
Palstailet?
Teet jotain erikoisempaa?
Kommentit (31)
Mulla on tänään ratsastustunti. Muuta ei oo suunnitteilla. Illalla laitan sitten ruokaa.
Löhöilen, teen ruokaa ja käyn lenkillä. Eiköhän se ole siinä.
Mun ainoo frendikin sai töitä. Pienet sievät tyttäret hienoissa autoissaan tuhlaa muhun lämpimiä tunteita, eikä ota mua kyytiin. Ei kyllä kehtais baariinkaan mennä kepuu latkimaan. Keppanat jää iltaan, että saan unta yöllä. Naama turvonneena. Masentaa.
Olen altistumiskaranteenissa. Varmaan tässä vuorotellen katselen telkkaria, luen, surffailen netissä ja teen työhommia etukäteen alta pois.
Tiskasin ja pesin pyykkiä jo. Kohta vaihtamaan autoon kesärenkaat ja illalla kuntosalille.
Telkkarin katsomista, koneella oloa. Kohta paistan kalaa ja teen perunamuusin. Itsekseen saa olla rauhassa.
Lähden päivällä viemään tuttavalle surunvalittelukimpun.
Pesen paksuimmat talvitakit.
Vaihdan verhot jos viittiin silittää ne.
Eipä mitään ihmeellistä tekemistä. Rankka työrupeama takana ja ens viikko lomaa. Sit se työrumba taas jatkuu samanlaisena kuin ennen lomaa.
Mies lähtee töihin iltapäivästä ja mulla siis ns. omaa aikaa (lapset toki kotona). Aion katsoa suosikkisarjani uusimman jakson ja tehdä nuorisolle pizzaa.
Olen loukannut jalkani, joten en pääse edes lenkille. Huomenna taas normaali työpäivä.
Ajan puolet päivästä takaisin Helsinkiin