Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luulin ennen, että sub/domjutut on seksissä vähän harvinaisempia

Vierailija
04.04.2021 |

Onko oikeesti aika perussettiä sitten? Tai ainakin yleistä? Siinä on tietty aste-eroja, että mikä on kenenkin mielestä kinkyä ja mikä ei. Itselleni vaikka tukasta vetäminen ja läpsiminen on niin pientä, että se menee helposti normiseksiin, vaikka noitakaan ei ihan kaikki fanita normiseksissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni BDSM jutut on liikaa. Vuosi sitten tapahtunut väärinkäsitysten ketju:

Ajattelin vaimoni olevan alistuvaa sorttia koska haluaa useasti että hänet otetaan rajusti takaapäin ja välillä roikottaa päätä alaspäin esim sohvan reunan yli.

Aloin sitten kokeilemaan vähän ”rajumpia” otteita eli takaapäin pannessa puristelin pyllyä aiempaa kovempaa. Vaimo reagoi voihkimalla kovempaa joten seuraavalla kerralla uskaltauduin vastaavassa tilanteessa läpsäisemään pari kertaa pyllylle ja vaimo vaikutti nauttivan siitä todella paljon.

Olin aika fiiliksissä siitä että vaimosta olisi löytynyt villimpi puoli. Laitoin hänelle kesken työpäivän linkin johonkin naistenlehden todella kevyeen BDSM artikkeliin ja vaimo pelästyi todella paljon: Eikö tavallinen seksi enää riitä?!” hän kysyi. Kysyin eikö hän nauttinutkaan pyllylle läpsimisestä tms. Vaimo vastasi ettei hän pidä yhtään mistään mikä aiheuttaa yhtään kipua, mutta oli ajatellut että minä saan jotain kiksejä ”rajummista” otteista ja hän nauttii siitä jos kokee että minä nautin.

Vaimo siis kuuluu niihin joille pyllyn läpsiminen ei ole normaalia seksiä vaan jotain kinkyä.

Itse kyllä tykkäisin läpsiä pyllylle ja vetää tukasta, mutta vain jos nainen itse sitä haluaa.

On kyllä käynyt mielessä että voisi ainakin kokeilla olla itsekin vähän piiskattavana yms. Minua ei pieni kipu haittaisi yhtään. Vaimo kyllä sanoi että vaikka ei halua itselleen mitään tehtävän, niin hän voi kuitenkin tehdä toiselle mitä toinen haluaa jos toinen siitä jotain kiksejä saa. Itse taas olen ajatellut ettei hommassa ole mieltä jos toinen tekee sitä vain miellyttääkseen toista ilman että itse saisi hommasta mitään kiksejä.

Oikeastaan vasta eilen tuli mieleen että olen ajatellut asian väärin. Jos kerran vaimo kiihoittuu siitä että minä nautin, niin silloinhan hänkin tavallaan nauttisi BDSM jutuista jos minä nauttisin vastaanottavana puolena.

Toisaalta olen ajatellut että osa viehätystä olisi jos nainen olisi aloitteentekijänä jos minä olen ”alistuvana” osapuolena.

Vierailija
2/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Enemmän tulee jutusteltua baarissa ja vaimokin sieltä. Toisaalta hieman aikanaan tuli nuotiotulilla avauduttua, kun toisten mielestä jo naisen takapuolen nuoleminen oli ihmeellistä. Ihan kevyistä juttelin ympäripyöreästi mitä silloin tehty exän kanssa. Ja tämäkin oli kait sitten niin pirun kinkyä muka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän toista näkökulmaa täältä. Olen siis nainen, aviossa ja ihan aikuinen. Löysin tämän puolen itsestäni vasta ihan hiljattain....toki nuorempanakin oli jo ne jutut seksiin pakottamisesta pyörineet mielessä, mutta ajattelin aina että ovat tavanomaisia fantasioita. 

Kerran kokeilin vieraan 'masterin' kanssa ja voi hitto miten osui. Ihanaa saada heittäytyä rivoihin juttuihin ilman mitään häpeää, kun toinen on täsmälleen samalla aaltopituudella. Ei mitään kipuleikkejä tai eritteitä, mutta se röyhkeys, rivous, paljaana olo.... Ihanaa. Ehkä kerran, kaksi vuodessa eikä tarvitse miehelle niistä kertoilla. Omaa hyvinvointia, ei pettämistä. -Niin ajattelen.  Kaikilla on oikeus omiin masturbointeihin ja tämä on minun keinoni.

Vierailija
4/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se melko yleistä on, mutta näistä asioista ei taideta puhua niin paljon kuin seksistä yleensä. Meillä homma kuitenkin selvisi jo ennen ensimmäistä sänkykertaa. Jutustelimme viinilasien ääressä ja puheeksi tuli juuri ilmestynyt Fifty Shades of grey elokuva. Deittini (nykyinen vaimoni) kertoi avoimesti että saattaisi pitää siitä jos hänet sidottaisiin käsistä ja jaloista kiinni, silmät peitettäisiin ja hänelle kiusoiteltaiin hitaasti useita orgasmeja.

Toteutimme tuon heti kun saimme tilattua kivan bdsm setin itsellemme. Sen jälkeen olemme puhuneet avoimesti fantasioistamme ja kyllä vaimoni haluaa myös välillä olla dominana ja ratsastaa päälläni ja ottaa suihin minun ollessa sänkyyn kiinnitettynä.

Välineitä tässä kuudessa vuodessa on kertynyt tuhansilla euroilla.

Vierailija
5/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluiko vaimolle myös köytettynä ja alistettuna persepuolen jyystökin?

Vierailija
6/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kokeilin vieraan 'masterin' kanssa ja voi hitto miten osui. Ihanaa saada heittäytyä rivoihin juttuihin ilman mitään häpeää, kun toinen on täsmälleen samalla aaltopituudella. Ei mitään kipuleikkejä tai eritteitä, mutta se röyhkeys, rivous, paljaana olo.... Ihanaa.

Haluisitko kertoa tarkemmin? Kiinnostaisi miten masteri toimii ilman mitään kipuhommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän