Naapurit bilettää jo kolmatta päivää
Eli mun yläkerran naapurit on järjestäneet nyt jo kolmatta päivää putkeen bileet, joissa on aina vähintään 5 ihmistä ja kaikki jollain tavalla juovuksissa. Siellä on jo käyty soittolistaa läpi, muun muassa syntisten pöytä, joku Behmin biisi, Eminemiä ja muita tällasia. Huudattavat musaa niin kovalla että se varmaan kuuluu koko taloon. Joku naapuri kävi heille jo sanomassa tästä perjantaina, mutta hetken päästä meno vaan jatkui. Mitäs tälle nyt voisi tehdä, kun on kuitenkin pääsiäinen, ja naapureiden pitäs antaa olla rauhassa. Bileet on aina kestäny max 3,5 h.
Kommentit (37)
odotan itse aina aamuseitsemään (hiljaisuus päättyy silloin meidän talossa) ja alan tehdä kovaäänisiä harrasteita, joiden äänet varmasti kuuluvat naapuriin. usein myös soitan täysillä ooppera-aarioita, sellaisia, joissa joku sopraano laulaa kovaa ja korkealta. Kunnon krapulamusiikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kristitty uskovainen, mutta ei minua muiden bileet häiritse pätkääkään. On kivaa, jos muilla on kivaa. 🙂 Itse katselen streamattuna jumalanpalveluksia/pääsiäismessua ja kuuntelen Matteus-passiota, mutta en vaadi mitään virrenveisuuta tai hiljentymistä muilta uskonnollisina juhlapyhinä todellakaan.
Kiva tietää, että kristityillä on tuollaiset arvot. Ok huudattaa musaa keskellä yötä kun muut yrittää nukkua, koska aamulla pitää mennä töihin tai kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sinä naapureiden olla rauhassa. Hanki korvatulpat ettei tule kuunneltua liikaa muiden elämää. Kiikarithan sinulta jo löytyvätkin, voit heittää ne menemään.
Tukehdu paskaan ja kuole.
Vaikea tukehtua kun en suuhuni sitä laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kristitty uskovainen, mutta ei minua muiden bileet häiritse pätkääkään. On kivaa, jos muilla on kivaa. 🙂 Itse katselen streamattuna jumalanpalveluksia/pääsiäismessua ja kuuntelen Matteus-passiota, mutta en vaadi mitään virrenveisuuta tai hiljentymistä muilta uskonnollisina juhlapyhinä todellakaan.
Kiva tietää, että kristityillä on tuollaiset arvot. Ok huudattaa musaa keskellä yötä kun muut yrittää nukkua, koska aamulla pitää mennä töihin tai kouluun.
Mikä koulu on auki pääsiäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Lisään: kuuntelen noita ohjelmia vieläpä kuulokkeilla.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää ja moni muu ajattelee toisin kuin minä. Itsekin käyn töissä, mutta ei minua häiritse juhlapyhinä tai viikonloppuisin ihmisten juhlimiset. Tosin olen itse sikeäuninen, eikä kukaan täällä öisin biletäkään, korkeintaan illalla vain.
Max 3,5 tuntia kerrallaan? Luulin jatkuvaksi mekastukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kuuro ja asua bunkkerissa jossa ei ole naapureita lähimaillakaan. Ymmärrätkö että tuollainen musiikin huudatus joka kuuluu joka asuntoon kerrostalossa on helvetin haitallista sivullisille ja näille urpoille itselleenkin. SIinä menee niin kuulo, kuin psyyke ja fyysinenkin terveys kin tarpeeksi kauan sama meno jatkuu.
No huudatus oikeasti täysillä ei ole hyvä asia, mutta se, jos kuuluu jostain vaimeasti musiikkia tai puheensorinaa, ei häiritse minua ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Max 3,5 tuntia kerrallaan? Luulin jatkuvaksi mekastukseksi.
Tämä juuri kuulostaa varsin inhimilliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei maininnut mitään, että keskellä yötä olisi niitä ja kestokin olisi ollut 3,5 h.
Polliisille voi soittaa jos yöllä mölyävät.
Ensin ne käy kuulostelemassa ja kehottamassa pienentämään volyymia. Jos tulee useampi soitto (tai meno on ekalla kerralla jo aivan päätöntä) niin sitten tyhjentävät asunnon voimakeinoin.
Parhaaseen lopputulemaan pääsee tietenkin jos joku toinenkin naapuri sinun lisäksesi soittaisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää ja moni muu ajattelee toisin kuin minä. Itsekin käyn töissä, mutta ei minua häiritse juhlapyhinä tai viikonloppuisin ihmisten juhlimiset. Tosin olen itse sikeäuninen, eikä kukaan täällä öisin biletäkään, korkeintaan illalla vain.
No sitten et selvästikään ymmärrä, mitä ap ja muut samassa tilanteessa olevat joutuvat kestämään. Kuuntelepa viikon verran mölinää ympäri vuorokauden, ja yritä käydä samalla töissä ilman kunnon yöunia. Voi mielipide muuttua.
Vierailija kirjoitti:
odotan itse aina aamuseitsemään (hiljaisuus päättyy silloin meidän talossa) ja alan tehdä kovaäänisiä harrasteita, joiden äänet varmasti kuuluvat naapuriin. usein myös soitan täysillä ooppera-aarioita, sellaisia, joissa joku sopraano laulaa kovaa ja korkealta. Kunnon krapulamusiikka.
Vaihteen vuoksi voi pistää isot kajarit yömölyäjien seinää vasten ja antaa heidän kankkusesta herkille aivosoluilleen jämäkkää bassohierontaa. Täydentää hyvin koloratuurisopraanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ennätys on 33 päivää biletystä, sitte piti pitää pari lepopäivää.
Oletko mahdollisesti yläkerrassasni asuva pösilö? Kuukauden putki, biletys ja älämölö alkoivat juuri silloin, kuin hiljaisuuskin, eli n. klo 22. Karaokelaitteet myös käytössä? Paljon laulavia, ”musikaalisia” ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Polliisille voi soittaa jos yöllä mölyävät.
Ensin ne käy kuulostelemassa ja kehottamassa pienentämään volyymia. Jos tulee useampi soitto (tai meno on ekalla kerralla jo aivan päätöntä) niin sitten tyhjentävät asunnon voimakeinoin.
Parhaaseen lopputulemaan pääsee tietenkin jos joku toinenkin naapuri sinun lisäksesi soittaisi asiasta.
Eikä ne käy samas osottees montaa kertaa. Jos ekan tyhjennyksen jälkeen porukka palaa ja jatkaa niin valtion majoite on seuraava paikka.
Ei olisi suomalaisia ikinä pitänyt päästää metsästä pois, vieläkin tämä kansa on täysin junttia eikä osata edes kerrostalossa elää
Jos noin kauheeta musiikkia soittavat ni mulla olis jo korvatulpat kaksin kappalein korvassa