FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä mainio tuo pehtorin tulo ja se taustamusiikki. :D
Vie paljon ohjelma-aikaa taas nämä, hidastelut ja toistot.
Taitaa olla sellainen uusien 'leppilampien' sisäänajo tämä ohjelma. Gogi ainakin juontaa pian montakin ohjelmaa ennustan.
Vaikuttaa hieman kateelliselta,mkun ei 'seireeni Pauliina' niin häntä huomioikaan.
Krisu on ihan liian leso ja olevinaan. Taina muuten vie tuota ukkoa äkkiä kymmenen/nolla.
Sani on hauska, mutta se popparin habitus haittaa noin maaseutu oloissa.
Samoin Pauliina meikkaa liikaa.Eniten tykkään Härvelistä. Hänessä on miehekästä karismaa.
Vain joku TikTok sukupolvi ei fiilaa tunnelmallista Torpparin ja Ellenin/Susannan sisääntuloa.
Olen sarjan fani ja kaikkea muuta kuin tiktok sukupolvea. Päinvastoin minulla ei olisi enää aikaa niille.
Hidastukset ne nyt vaan vievät ohjelma-aikaa kuten ne saman ohjelman toistotkin.
Hirveän pitkiä mainospätkiä joiden jälkeen toistetaan se mihin mainosta edeltävä jakso päättyi ja tuntuu et ikäänkuin ehdi nähdä itse ohjelmasta paljon mitään.
Tuotanto on loistava ja puheestakin saa selvän eikä ole kuvauskaan hyppivää. Osallistujat eivät toistaisrksi polta ei kiroile eikä puhu soopaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellenillä oli Farmin juonnoissa lämmin ja äidillinen äänensävy, mutta kaksintaisteluareenoilla osasi olla myös tiukka. Susanna sen sijaan kuulostaa astetta kylmemmältä ja jotenkin kolkolta. On hieman poissaolevan oloinen, etäisempi kuin Ellen. Silti tykkään Suskistakin. Ellen on nimittäin välillä liiankin mairea ja imelä. Toivottavasti tekonaurava ja huutava Anni Hautala ei tule koskaan juontamaan Farmia.
Olen erimieltä. Ellen oli jäykkä viirusilmäisenä tarkkaileva muikistelija, joka oikein korosti sitä luotaantyöntävää ilmapiiriä, mikä viime kaudella vallitsi.
Ei kun Ellen on ihana. Yks harvoista juontajista jonka naama ei ketuta, ei sitten tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilaatte. Siis Henny putosi ja valitsi Cristal Snow´n pehtooriksi, mielenkiintoista. Mikä laji oli kyseessä? oletan voimaa!!! taikka taitoa !!! kun miettii haastajaa. 😅
--
Henny valitsi taidon. Siinä oli kolme osaa: pituuden (cm), tilavuuden/määrän (dl) ja painon (g) arvioiminen.
..
Kiitos sinä ihana 💛 kun vastasit. Sekoitin nuo päättämisroolit, siis Henny valitsi lajin. Erittäin harmillista, että hävisi kisan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä "juontaja" Susannasta (ja onhan se kaunis, nyt kerta täällä kuuluu ulkonäköäkin arvostella xD) mutta Ellen silti muodostu jo osaksi farmia. Miksiköhän ei enää mukana? Mutta anyways, tervetuloa Susanna. Kunnon Eloveena tyttö. :)
Ai yhdessä kaudessa? Eikös jokaisella julkkiskaudella ole ollut eri juontaja? Ensin Juuso, sitten Ellen ja nyt Susanna. En muista kuka juonsi ensimmäisen taviskauden.
Vierailija kirjoitti:
Ai yhdessä kaudessa? Eikös jokaisella julkkiskaudella ole ollut eri juontaja? Ensin Juuso, sitten Ellen ja nyt Susanna. En muista kuka juonsi ensimmäisen taviskauden.
Juuso ollut näistä paras juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä mainio tuo pehtorin tulo ja se taustamusiikki. :D
Vie paljon ohjelma-aikaa taas nämä, hidastelut ja toistot.
Taitaa olla sellainen uusien 'leppilampien' sisäänajo tämä ohjelma. Gogi ainakin juontaa pian montakin ohjelmaa ennustan.
Vaikuttaa hieman kateelliselta,mkun ei 'seireeni Pauliina' niin häntä huomioikaan.
Krisu on ihan liian leso ja olevinaan. Taina muuten vie tuota ukkoa äkkiä kymmenen/nolla.
Sani on hauska, mutta se popparin habitus haittaa noin maaseutu oloissa.
Samoin Pauliina meikkaa liikaa.Eniten tykkään Härvelistä. Hänessä on miehekästä karismaa.
Vain joku TikTok sukupolvi ei fiilaa tunnelmallista Torpparin ja Ellenin/Susannan sisääntuloa.
Olen sarjan fani ja kaikkea muuta kuin tiktok sukupolvea. Päinvastoin minulla ei olisi enää aikaa niille.
Hidastukset ne nyt vaan vievät ohjelma-aikaa kuten ne saman ohjelman toistotkin.
Hirveän pitkiä mainospätkiä joiden jälkeen toistetaan se mihin mainosta edeltävä jakso päättyi ja tuntuu et ikäänkuin ehdi nähdä itse ohjelmasta paljon mitään.
Tuotanto on loistava ja puheestakin saa selvän eikä ole kuvauskaan hyppivää. Osallistujat eivät toistaisrksi polta ei kiroile eikä puhu soopaa selän takana.
No mainokset ja kertaukset on tietysti ihan totta. Mutta minusta ne fiilistelevät torpparin traktori ja pyöräily kohtaukset on just parhaita. Citypörriäisen sielu lepää kun saa hetken fiilistellä maalaiselämää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4177394/farmi-suomi-2022-official
Täällä ollaan ajankohtaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean agressiivinen toi Henny. Joka jaksossa nyt uhkaillut väkivallalla,. onneksi on nainen niin tämä on vissiin ihan Ok
Jossain luki, eihän se ole Henny, vaan Henry, siis munat ja kaikki.
Käsittääkseni on ihan virallisesti Henny ja muukin prosessi käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä "juontaja" Susannasta (ja onhan se kaunis, nyt kerta täällä kuuluu ulkonäköäkin arvostella xD) mutta Ellen silti muodostu jo osaksi farmia. Miksiköhän ei enää mukana? Mutta anyways, tervetuloa Susanna. Kunnon Eloveena tyttö. :)
Oliko muuten tosiaan Juuso siellä? Olin ihan kokonaan unohtanut. Muistelen että Ellen olisi ollut parilla kaudella, mutta enpä tiedä sitten. Jokatapauksessa tätä ohjelmaa ei minun mielestä ainakaan juontajilla ole koskaan onnistuttu pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilaatte. Siis Henny putosi ja valitsi Cristal Snow´n pehtooriksi, mielenkiintoista. Mikä laji oli kyseessä? oletan voimaa!!! taikka taitoa !!! kun miettii haastajaa. 😅
???
Joillekkkin se on näin. On tampppooni, makaroooni, hormoooni.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellen juonsi sen ensimmäisen. Kävi siellä karkotusmajalla aina jututtamassa niitä osallistujia niissä tosi kauniissa asuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten tosiaan Juuso siellä? Olin ihan kokonaan unohtanut. Muistelen että Ellen olisi ollut parilla kaudella, mutta enpä tiedä sitten. Jokatapauksessa tätä ohjelmaa ei minun mielestä ainakaan juontajilla ole koskaan onnistuttu pilaamaan.
Kyllä Juuso juonsi 1. julkkis-Farmin. Tieto löytyy Wikipediastakin. Ja Juusohan näkyy myös siinä Youtuben legendaarisessa videossa, jossa Seksikäs Suklaa ja Alina Voronkova vastailee Juuson esittämiin tietovisakysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Juuso silloin vain kurkisteli nurkan takaa, kun rautakangen niellyt Ellen vilkuili jäykästi kilpailijoita.
Juuso oli muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Juuso silloin vain kurkisteli nurkan takaa, kun rautakangen niellyt Ellen vilkuili jäykästi kilpailijoita.
Juuso oli muuten hyvä.
Juuso on ihan jees, mutta niin on Ellenkin. Mikään rautakangen niellyt se ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso oli muuten hyvä.
Relaa sitten Ellen tai mene sellaisiin töihin mihin jäykistely sopii.
Ensimmäisellä Farmin taviskaudella teurastettiin ainakin lammas ja sika, niistä oli isot otsikot. En tiedä oliko teurastuksia mukana myös ekalla julkkiskaudella..? Ainakaan viime kaudella ei onneksi ollut. Näissä on vaarana, että ammattitaidon puuttuessa eläin ei menehdy kivuttomasti eikä heti. Hyvä siis, että on jätetty pois.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä Farmin taviskaudella teurastettiin ainakin lammas ja sika, niistä oli isot otsikot. En tiedä oliko teurastuksia mukana myös ekalla julkkiskaudella..? Ainakaan viime kaudella ei onneksi ollut. Näissä on vaarana, että ammattitaidon puuttuessa eläin ei menehdy kivuttomasti eikä heti. Hyvä siis, että on jätetty pois.
Tälläisiä en halua nähdä. Olen julkkis päästkää minut pois -ohjelmassa kidutetaan rottia ja käärmeitä pitämällä niitä pienissä kuumissa muovilaatikoissa ja laittamalla ihmisiä kiljumaan sinne sekaan... Kukaan täysijärkinen ei halua sellaista katsella.
Pehtoorin rokkitunnari on ihan paras, lähes koko jakson kohokohta. Onneksi sitä ei oltu vaihdettu. Susannallahan on nyt eri pyöräilytunnari kuin Ellenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso oli muuten hyvä.
Relaa sitten Ellen tai mene sellaisiin töihin mihin jäykistely sopii.
Työtön nolife täällä vaan terve.
Siis tämä ei ollut oikeasti ollenkaan hullumpi idea. Olisi oikeasti mielenkiintoista nähdä uuden talon rakennus vanhasta siirretystä hirsikehikosta. En usko että tätä tullaan näkemään, mutta jos tullaan, niin jee!