FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Cristal on lihonut tuollaseksi muodottomaksi? Henny on saakelin ärsyttävä
Etkö ole ennen nähnyt ihmistä, joka on lihonut? Etkä tiedä mistä se voi johtua?
Tosi typeriä tällaiset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Onko Christal leikannut itse hiuksensa? Myös Maijulla oli aika mielenkiintoinen hiustyyli. 🤔
Mulletti on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Christal leikannut itse hiuksensa? Myös Maijulla oli aika mielenkiintoinen hiustyyli. 🤔
Mulletti on muotia.
Huh, tätä en tiennytkään. Ai kamala! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä mainio tuo pehtorin tulo ja se taustamusiikki. :D
Kyllä, se musiikki sopii niin hyvin siihen aina yhtä coolin pehtoorin tuloon.
Milloin tuo Pauliina on alkanut puhua tuolla tavalla?
Ei millään voinu olla huomaamatta, miten TAUSKI seisoskelee kädet taskussa kun muut puhuttavat.
Ei oo tarttunut mihinkään hommaan.
Hänelle ei työrukkaset näy sopivan hänen tyyliinsä.
Enempi vain lonkanveto.
Henry ei perseineen mahdu muualle kuin pöydän päätyyn omalle penkille
Vierailija kirjoitti:
Cristal on ylivoimaisesti ärsyttävin henkilö Farmilla.
Tauski ja Krisu menee kyllä ohi ärsyttävyydessään minun mittapuullani. Ja tämä iäkkäämpi blondi nainen, Tauskin silmäterä, on menossa samaan suuntaan
Tauski on niin seksikäs, silmä lepää hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sani voitti. Kelly kirjoitti jotain se... eli lähelläkään oikeata ja se hyväksyttiin.
Minä arvasin ettei Kelly tule pärjäämään tietovisassa. Aiemmalla kaudella oli se seksikäs suklaa. Eikös silläkin mennyt tosi huonosti tietovisat? Kulttuuri ja kielimuuri tulee vastaan. Harmi. Silloin viime kaudella... Kansalliskalaa kysyttiin ja vastattiin lintu. Vai kysyttiinkö kansallislintua ja vastattiin kala. Ja sitten kysyttiin "mistä maanosasta peruna on kotoisin" ja seksikäs suklaa taisi vastata että "juuret". Sori jos muistan väärin että kuka vastasi ja mitä.. Minusta oli silti sääli että Kelly tippui näin aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Akseli otettu mukaan ihan siksikin että ruokapalvelu toimii. Ja toimiihan se.
Se näkyy tyytyväisyytensä ruokapöydässä.
Onkos Akseli jatkuvasti keittiössä, eikös niitäkin tehtäviä edellisissä ohjelmissa jaettu vuorotellen tehtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetein sohvaperunat tämä Extra oikein on? Istuvat pöhöttyneen ja krapulaisen Krisun sohvalla mässyttämässä ruokaa ja katsomassa televisiota. Itse isäntä näyttää siltä, ettei vois vähempää kiinnostaa. :D Ei kiinnosta katsojaakaan.
En aio katsoa extraa sekuntiakaan ihan vaan siksi että se on ilmeisesti joku krisun ohjelma. Niinku miksi?? Krisu veks niin ehkä voin katsoa mitä siinä tapahtuu.
Pacjalen on itseään täynnä ja täysi toope. Kuvittelee olevansa joku mastermind, vaikka ei erota edes kyynärpäätä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Pacjalen on itseään täynnä ja täysi toope. Kuvittelee olevansa joku mastermind, vaikka ei erota edes kyynärpäätä perseestä.
Packalen*
Vierailija kirjoitti:
Ehkä...?
Mutta on myös LAISKA.
Vierailija kirjoitti:
Ankea tyyppi. Nuori mies, joka on kuin katkeroitunut kyräilevä äijänkäppyrä. Ei minkäänlaista hyväntuulisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä...?
Mutta on myös LAISKA.
Laiska ja itsekäs sovinisti, joka on jämähtänyt 90-luvulle. Ei kai siinä, jos joku pitää tuollaista seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen joku sketsi, kun se selittää kankeasti ja haparoiden, miten hän vain esittää tyhmää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Cristal on lihonut tuollaseksi muodottomaksi? Henny on saakelin ärsyttävä
Etkö ole ennen nähnyt ihmistä, joka on lihonut? Etkä tiedä mistä se voi johtua?
Tosi typeriä tällaiset kommentit.
Miksi pitää jonkun ulkonäköä arvostella, eikä sekin ole mennyttä aikaa ?