FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen tämä Sanna.
Niinpä! Ihan järkyttävän läpinäkyvä ja lisäksi vielä nevöhööd 'julkkis'
Vierailija kirjoitti:
Kauhean agressiivinen toi Henny. Joka jaksossa nyt uhkaillut väkivallalla,. onneksi on nainen niin tämä on vissiin ihan Ok
Jossain luki, eihän se ole Henny, vaan Henry, siis munat ja kaikki.
Kuka laittoi Cristallin torppariksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on vasta 49-vuotias, mutta vaikuttaa valittavalta ja kuivakalta 70-vuotiaalta mummelilta.
Naamaltaan vanhemman näköinen, mutta kroppa erittäin hyvässä kunnossa. Siitä plussat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sani voitti. Kelly kirjoitti jotain se... eli lähelläkään oikeata ja se hyväksyttiin.
Tätä ihmettelin. Aikaisemmilla kausilla sen yhden vastauksia ei hyväksytty kun ei tiennyt juuri oikeaa termiä vaikka tiesi mihin tarkoitettu.
Odotin niin paljon uutta farmikautta. Parin jakson jälkeen pettynyt fiilis. Miksi tuosta on tehty tuollainen selviytyjät spin Off. Aikaisemmin oli kovaa työtä maaseudulla jossa torpparit ja tippumiset tuli vähän siinä sivussa. Nyt mennyt enemmän ja enemmän juonitteluksi, liittoutumiksi. Ei jaksa! Ei jaksa yhtään katsoa tuota puskissa supinaa. Sen pitäisi olla kovaa työtä ettei jaksa juonitella. Hyvä formaatti pilattu. Selviytyjiin nuo juonittelut, ei farmiin.
Ihme lusmua sakkia tällä kaudella. Jengi joogaa pihalla samalla kun pitäisi rakentaa ja sit itketään kun pehtoori vie palkinnot mennessään. Eipä oo vastaavaa haluttomuutta tehtävien tekemisiin aikaisemmilla kausilla nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on vasta 49-vuotias, mutta vaikuttaa valittavalta ja kuivakalta 70-vuotiaalta mummelilta.
Naamaltaan vanhemman näköinen, mutta kroppa erittäin hyvässä kunnossa. Siitä plussat.
Kuivakoilla mummeleilla usein on. Tarkoitin koko olemusta puheineen kaikkineen.
Aina yhtä mainio tuo pehtorin tulo ja se taustamusiikki. :D
Cristal on ihan hyvä tyyppi. Krisu valittaa siitä, että Cristal puhui kovaan ääneen ruokapöydässä. Kristian itse oli äänekkäin ja suu kävi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Cristal on ihan hyvä tyyppi. Krisu valittaa siitä, että Cristal puhui kovaan ääneen ruokapöydässä. Kristian itse oli äänekkäin ja suu kävi koko ajan.
Ihme suolaamista tosiaan. Kristian oli suuna päänä ja kovaan ääneen.
"Hieman" on Heiskarilla noussut kusi päähän. Paskaa siellä taisi olla jo ennestään.
Gogi on suosikkini tällä hetkellä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Pehtori ja traktori ovat upeat, se musiikki ärsyttää minua. Traktorin puksutus saisi kuulua taustalla, se on mukava ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehtori ja traktori ovat upeat, se musiikki ärsyttää minua. Traktorin puksutus saisi kuulua taustalla, se on mukava ääni.
Se musikki on just se juttu. Pehtori on niin cool traktorin ratissaan. :D
henry on karmea pyydys.
eikö hän itse ymmärrä. minkälainen möykky hän on. ja se peräpää.
Vierailija kirjoitti:
Ihme lusmua sakkia tällä kaudella. Jengi joogaa pihalla samalla kun pitäisi rakentaa ja sit itketään kun pehtoori vie palkinnot mennessään. Eipä oo vastaavaa haluttomuutta tehtävien tekemisiin aikaisemmilla kausilla nähty.
Veikö se torppari palkinnot pois? Laitettiinko Christal torppariksi? Tapahtuuko nää jossain tulevassa jaksossa?
Miten tuo Cristal on lihonut tuollaseksi muodottomaksi? Henny on saakelin ärsyttävä
Akseli otettu mukaan ihan siksikin että ruokapalvelu toimii. Ja toimiihan se.
Se näkyy tyytyväisyytensä ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Gogi on suosikkini tällä hetkellä. 🙂
Sani on myös mukava tyyppi. Tulee varmaan toimeen kaikkien kanssa. Sympatiat myös Cristalille puheliaalta ja impulsiiviselta ihmiseltä.
Krisu pitää 30 000 euron plakaattia eteisensä seinällä ::DD
Se kertoo kyllä kaiken tuosta pikkuisesta ukkelista.