FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Tapahtui edellisessä jaksossa kirjoitti:
Kuvaaja voisi kuvata kauempaa niin, että katsojakin pääsisi kärryille siitä ympäristöstäkin. Kummallinen tyyli kuvata käsivaralta kolmenkymmenen sentin päästä nyrpeitä juttelevaa naamaa.
Ellenille sähköpyörä ja vauhtia masiinaan samoin pehtoorille, että nähtäisiin enemmän itse ohjelmaa.
Nyt joutuu kelaamaan yli puolet ohjelma-ajasta kaikenlaisen toistohömpän takia.
Olen katsonut kaikki jaksot jälkikäteen tallenteelta. Ei tarvi mainoksia katella kun kelaa eteenpäin. Samoin jotkut pitkäveteiset osuudet, kuten Ellenin pyörälläajo..
Itse en oo katsonut kaikkia jaksoja alusta loppuun mutta Mikael on ollut tulessa useesti niin voitto hänelle. Ei oo köyhyyskisa kellä vähiten tuloja.
HUOM! Farmi alkaa tänään klo 18:45 ja loppuu 20:15! Silloin jääkiekko alkaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse en oo katsonut kaikkia jaksoja alusta loppuun mutta Mikael on ollut tulessa useesti niin voitto hänelle. Ei oo köyhyyskisa kellä vähiten tuloja.
Mikael voittoon. Hieno mies joka ansaitsee voiton. Mikael nousee voittoon kuntavaaleissakin. Hyvä Mikael.
Onneksi saivat sen nykäskän hiiteen sieltä farmilta. Piia oli huippu ärsyttävä. Ahne.
Oli sanonut Sannalle häpeämättömästi, että kaikki haluavat hänet takaisin. Häpeämätön eukko.
Halusiko katsojat, tuskinpa halusivat niin tapahtuvan. Siinä on pissa päähän Nykäsellä.
Sanna on toimittaja ja varmasti huomattavasti suositumpi, kuin on Piia.
Nyt se kauppailee Matin tavaroita säälimättömästi. Toivottavasti ahneella on kakkanen loppu.
Sanna on julkisuuden henkilö, Nykänen ei ole, vaikka yrittääkin välillä paistatella lehtien sivuilla, valittaa, kun ei ole saanut vielä kaikkea Matin omaisuutta myytyä.
Kuuluuko Matin omaisuus Piialle. Tuskin kuuluu. Nykänen vaan yrittää kohentaa omaa hyvinvointiaan Matin kustannuksella säälimättä Matin lapsia, tai Matin muita sukulaisia.
Mikaelista olen tosi positiiviseti yllättynyt. Paljon mukavampi mies mitä lehdistä olen lukenut.
Mitä vittua. Siis tuleeko farmi ruudusta milloin? Siinä on surkea palvelu mitään ei ilmoiteta siellä...
Aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin pahimmatkin kiusaajat. Ei varmaan tarvitse kertoa ketkä. Mikael voittoon!
Kaula ton rupesi taas irvistelemään Farmissa, on inhottava nainen.
Instassa minttu jeesustelee kun ihmiset kirjoittaa hänestä plaaah, plaah.
Julkkututut tsemppaa tätä rouvaa, juttaa säälittää kirjoittelijat. Voisiko tämä tantraseksin papitar katsoa miten tämä rouva käyttäytyy, ja sitten kommentoida!!!
Minttu on aivan hirveä kiusaaja .
Kuinka tuotanto voi noin näkyvästi pelata Jungeria ulos? Kaksi peräkkäistä kaksintaistelua, Piialle etumatka kaksintaistelussa, tehtävän epäonnistuessa Mikael-torppari voidaan yllättäen nimetä, ja kyseinen tehtävä on lähes mahdoton suorittaa annetussa ajassa jne. No ihme kyllä tehtävä onnistuikin! Aluksi toivoin, että Jungner tipahtaa, mutta kyllä kaiken tämän tuotannon juonittelua vuoksi toivon nyt hänen voittavan.
Hylätty tehtävä. Ei ole vaikeaa arvata kenet sauli valitsee. Tietysti mikaelin taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hylätty tehtävä. Ei ole vaikeaa arvata kenet sauli valitsee. Tietysti mikaelin taas kerran.
En tajunnut tota kivitehtävää. Miten sen piti mennä?
Lavikainen on kyllä kaikkien aikojen juonitteluja ja suurin paskiainen. Toivottavasti ei näy missään tv ohjelmassa enää koskaan. Ihme tyyppi.
Olen yllättynyt Saulin ilkeydestä, Mintun kohdalla en yllättynyt!
Mikael on ainoa joka ansaitsee voiton!
Vierailija kirjoitti:
Eikä valitse, kun aika varmasti häviäisi. Valitsee Lavikaisen.
Vierailija kirjoitti:
Lavikainen on kyllä kaikkien aikojen juonitteluja ja suurin paskiainen. Toivottavasti ei näy missään tv ohjelmassa enää koskaan. Ihme tyyppi.
Siitä viestista päätellen jonka Lavikainen sai vaimoltaan on vakka kantensa valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tuotanto voi noin näkyvästi pelata Jungeria ulos? Kaksi peräkkäistä kaksintaistelua, Piialle etumatka kaksintaistelussa, tehtävän epäonnistuessa Mikael-torppari voidaan yllättäen nimetä, ja kyseinen tehtävä on lähes mahdoton suorittaa annetussa ajassa jne. No ihme kyllä tehtävä onnistuikin! Aluksi toivoin, että Jungner tipahtaa, mutta kyllä kaiken tämän tuotannon juonittelua vuoksi toivon nyt hänen voittavan.
Aa, näköjään tehtävä epäonnistuikin siten, että saivat palkinnon, mutta Jungner voidaankin nimetä. Argh!
te otatte ton juonittelun liian vakavasti paljon enemmän kuin noi farmilla olleet!
Pitää kuitenkin muistaa, että käsikirjoitus, ohjaus ja leikkaus vaikuttaa suuresti siihen mitä ohjelmassa näytetään. Yksi jakso pitää sisällään muutaman päivän asiat leikattuna puoleentoista tuntiin. On valittu näyttää puhetta työnteon sijaan, puhe tulee lähinnä haastatteluista, joissa todennäköisesti juonitteluun on jopa kannustettu ja siihen liittyviä kommentteja haluttu näyttää jaksoissa.