FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Mikael on mahtava, lopetan sarjan seuraamisen jos hän putoaa. Muut jäljellä olevat kilpailijat, mitä nössöjä.
Miks noi muut on jotenkin ilkeitä Mikaelia kohtaan? Vähän silleen epäsuorasti mutta kuitenkin..
Vierailija kirjoitti:
Miks noi muut on jotenkin ilkeitä Mikaelia kohtaan? Vähän silleen epäsuorasti mutta kuitenkin..
Mikael on kova kilpailija, ja erittäin älykäs ja siksi hyvä johdattelemaan muita kilpailijoita siihen suuntaan, johon itse haluaa kilpailun menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael on kova kilpailija, ja erittäin älykäs ja siksi hyvä johdattelemaan muita kilpailijoita siihen suuntaan, johon itse haluaa kilpailun menevän.
Niin se itse luulee. Minä muistan Mikaelin entiset saavutukset oikein hyvin. Mulkumpaa miestä saa etsiä, eikä heti löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se itse luulee. Minä muistan Mikaelin entiset saavutukset oikein hyvin. Mulkumpaa miestä saa etsiä, eikä heti löydy.
Kerro muutama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös meillä kaikilla ole menneisyys? Eikä niillä menneillä ole mitään tekemistä tämän ohjelman kanssa.
Mitä kauheuksia Mikael on sitten tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on seuraava torppari?
Siinäpä se, loppua kohti peli menee päälaelleen, ei välttämättä torpparit tule,.
Muuten voitaisiin pelata kuin pasianssia, ilman yllätyksiä.
Jos rahapottia ajatellaan niin jonkun muun kuin Mikaelin pitäisi voittaa. Muut tarvitsevat rahaa varmaan kipeämmin, Lavikaiselta ainakin lähteneet työt koronan myötä. Mutta siltikin toivon että Mikael veisi voiton.
Koko joukon paras putosi eilen, kun Anni putosi. Anni oli ahkera ja ystävällinen kaikkia kohtaan, oli mukava katsoa hänen touhujaan. Tuo palkin ympäri kieriminen suosi lyhyempää ihmistä, Annin pitkät jalat tekivät siitä hänelle vaikeaa. Mutta kyllä riitti sisua ja kilpailuhenkeä ihan siihen viimeiseen lähtijän valintaan saakka. Hyvä Anni, onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo näppynaamainen nainen?
Sinä.
Minttu ja Sauli ovat molemmat minun lempi-ihmisiäni. Mikaelista en ole ikinä pitänyt, nyt vielä vähemmän.
Ymmärrän, kun on kilpailu, tulee puolet. Minttu on taatusti uskollinen tiimikavereilleen, mikä oli laihdutusjutussakin.
En ymmärrä Mikaelin mollaamista. 5 krt pudotuksessa, Sauli ja Minttu ei kertaakaan. Lavikaisen kanssa tehty sopimus, Lavikainen haistattaa selän takana.
Ymmärrän näyttelijöillä on tiukkaa, mutta kuka haluaa tollasen palkata, kun ei kaverin kanssa sopimusta kunnioita.
Sauli käyttäytyy, kuin pieni lapsi
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, kun on kilpailu, tulee puolet. Minttu on taatusti uskollinen tiimikavereilleen, mikä oli laihdutusjutussakin.
En ymmärrä Mikaelin mollaamista. 5 krt pudotuksessa, Sauli ja Minttu ei kertaakaan. Lavikaisen kanssa tehty sopimus, Lavikainen haistattaa selän takana.
Ymmärrän näyttelijöillä on tiukkaa, mutta kuka haluaa tollasen palkata, kun ei kaverin kanssa sopimusta kunnioita.
Onhan Sauli ollut areenalla. Sen sijaan Minttu ja Timo ei ole ollut kaksintaistelussa kertaakaan.
Sauli ja Minttu ovat molemmat aivan ihania ihmisiä, soisin voiton heistä kummalle tahansa.
Michelle on todella ärsyttävä naamansavääntelijä ja nasaaliäänellään narisija. Leuhka ja ylimielinen puhetyyli ja todella typerä tapa heittää enkku-sanoja puheensa sekaan.
Hänessä ei ole mitään "siistiä" tai upeeta.. fiksua olisi pysyä poissa julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikael on myös joka jaksossa muistanut muistuttaa, että Lavikaisen kanssa tehty "YYA- sopimus" puretaan jossain vaiheessa. Eli ihan samat ajatukset ovat Mikaelilla ja Lavikaisella, kumpikin haluaa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Sauli ollut areenalla. Sen sijaan Minttu ja Timo ei ole ollut kaksintaistelussa kertaakaan.
Eikös Sauli oo taistellut paikastaan jo kaksi kertaa? Vai kerran?
Se, ettei ole ollut kaksintaistelussa ei toki ole kilpailijoiden itsensä vika, itseään siihen ei voi nimetä.
Mikael <3 olen ihastunut