Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
3681/4667 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina voitto on jo varmaa,valitettavasti. Häntä ei kukaan uskalla haastaa, ja saa varmaan immuniteetin torppariuden myötä. Finaalissa saa enemmistön äänet.

Luulen myös Tainan voittavan. Häntä ei ole extran sorvaperunaosiossa kommentoitu juurikaan, armaan juuri siksi, ettei vahingossa lipsahtaisi vihjaavia paljastuksia. Samoin hän ei ole itse ollut sohvaperunaosiossa kommentoijana

Tainahan asuu Porin suunnalla ja hänellä on siviilissä duuninsa. Nää muut asuu lähes pkseudulla kaikki ja ovat viihdyttäjiä ammatikseen.

Jospa siksi sitä Tainaa ei näy kaikissa kissanristijäisissä, kun hänellä on elämä muualla.

Kyllähän tuo julkisuus Tainallekin maistuu. Porista on kokonaista 2 tuntia helsinkiin, täysin ylitsepääsemätön matka ilmeisesti. Ihme että kehtasi farmillekaan sieltä porin perukoilta lähteä.

Vierailija
3682/4667 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina voitto on jo varmaa,valitettavasti. Häntä ei kukaan uskalla haastaa, ja saa varmaan immuniteetin torppariuden myötä. Finaalissa saa enemmistön äänet.

Luulen myös Tainan voittavan. Häntä ei ole extran sorvaperunaosiossa kommentoitu juurikaan, armaan juuri siksi, ettei vahingossa lipsahtaisi vihjaavia paljastuksia. Samoin hän ei ole itse ollut sohvaperunaosiossa kommentoijana

Tainahan asuu Porin suunnalla ja hänellä on siviilissä duuninsa. Nää muut asuu lähes pkseudulla kaikki ja ovat viihdyttäjiä ammatikseen.

Jospa siksi sitä Tainaa ei näy kaikissa kissanristijäisissä, kun hänellä on elämä muualla.

Kyllähän tuo julkisuus Tainallekin maistuu. Porista on kokonaista 2 tuntia helsinkiin, täysin ylitsepääsemätön matka ilmeisesti. Ihme että kehtasi farmillekaan sieltä porin perukoilta lähteä.

Menee sieltä melkein kolme tuntia, mut ei mikää mahdottomuus, et Taina puuttuminen noista tuolla selittyis. Eiks Teemukin asu turussa, sieltä on ainakin sen pari tuntia matkaa. Ja Tainallakin on jo useampi reality alla.

Lasketaanko Teemu viihdyttäjäksi? Tai Herlevi? Tai Atte? Tai Mämmi? Tai suurin osa noista muista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4667 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Atte Tippui eilen, toivon kyllä Gogille voittoa.

En ainakaan Tainalle toivoisi voittoa. Kiero, mikä kiero pelaaja.

Missä ne sen poliisihommat on, kun joutaa selviytyjiin ja farmiin. Sai olla poliiseissa linssilude ja ilmeisesti linssiluteena olo on jäänyt päälle, kun hankkiutuu tosi tv:hen muuhunkin,  selviytyjiin ja farmiin.  Eikö poliisissa enää tarvita, eikös poliiseista ole pulaa. 

Itsekin mietin kovasti, miksi ei ole enää poliisi? Ei ainakaan eläkeikäinen ole vielä ja rahantarvetta kuitenkin kun näissä ohjelmissa pyörii. Karmea tapaus farmin ja selviytyjien perusteella.

ei nainen voi olla melkein  50 vuotiaana  juoksemassa konnia kiinni.

Vanhemmat poliisit ylenee/tekevät paperihommia, mutta konnien perässä eivät enää juokse.

Vierailija
3684/4667 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Taina tai Teemu voittaa, niin oikein menee 🙏.

Vierailija
3685/4667 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atte oli mun suosikki, koska hän oli pärjännyt kaksintaisteluissa aiemmin, hoiti torpparin hommat hyvin, osaa analysoida tilanteita ilman kuitenkaan liiallista kieroilua ja on miellyttävän oloinen tyyppi. Löytyy monipuolista osaamista ja osaa olla ihmisten kanssa. No, tietysti sitten putosi... Mulla mennyt muutenkin mielenkiinto ohjelmaan, kun mun mielestä kiinnostavat tyypit ovat pudonneet ja tehtävät menneet enemmän leikin puolelle. Katsoin vasta nyt eilisen jakson, vaikka mulla on Ruutu plussa ja oon usein katsonut ennakkoon.

Tauski, Helmenkalastaja, Henny, Cristal, Pauliina ja Krisu toivat väriä ja eloa Farmille eivätkä olleet pahimpia kieroilijoita. Nyt on jäljellä Herveli, jonka anti on lähinnä torkkua ja kokata (joo, kokkaus on arvostettavaa työtä, mutta ei tuo katsojalle mitään uutta, kun Herveli on ammattikokki, tosin yllätti runotehtävässä), Mämmi, joka on jatkuvasti happamalla naamalla ja kitisemässä jostakin, kieroilija Teemu, joka herättää lähinnä vastenmielisyyttä ja toinen kieroilija Taina, joka ei tunnu tekevän mitään päätöksiä itse. Sani on ihan ok, mutta aika hajuton ja mauton Gogi on ehkä ainoa, jota jaksaa seurata vähän enemmän, vaikkei suosikkini ollutkaan. Mutta ei se ehkä riitä, että jaksaisin seurata tämän loppuun. Taidan katsoa lähinnä finaalin enää. Harmi, kun tässä kaudessa olisi mun mielestä ollut paljon potentiaalia, mutta homma vaan lässähti.

Tämä oli kuin oma tekstini. Olen ajatellut asioista tismalleen samalla tavalla:D!

Vierailija
3686/4667 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin Herleviä tähän asti, mutta nyt haluan hänen voittavan.

Minä en ole Herleviä inhonnut. Herlevi ei ole tietääkseni kenestäkään puhunut pahaa,

eikä ole ryhtynyt kenenkään kanssa pelaamaan ja kieroilemaan.

Nuo kierot pelaajat saa inhoamaan niitä  pelureita. 

Mämmikin kehtasi ottaa tosissaan itsensä, kun ei päässyt torppariksi.

Ja sekin haukkui Herleviä, kun Akseli laittoi ruuat, eikä tiskannut, olisi se Mämmi voinut tulla tiskaamaan.

Lähinnä siksi, kun hän vaan makaa sohvallaan suurimman osan päivästä.

Oon kyl huolissani Herlevin terveydestä? Nuori mies ja puhti loppuu jo puolilta päivin.

Vierailija
3687/4667 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole Herleviä inhonnut. Herlevi ei ole tietääkseni kenestäkään puhunut pahaa,

Ja sekin haukkui Herleviä, kun Akseli laittoi ruuat, eikä tiskannut, olisi se Mämmi voinut tulla tiskaamaan.

Oon kyl huolissani Herlevin terveydestä? Nuori mies ja puhti loppuu jo puolilta päivin.

Hänen hyvinvointiaan ei edistä kauhea solvaaminen eri palstoilla. En käsitä kuinka nykyään viitsitään rumin sanakääntein inhota ja vihata ihmistä. Eri mieltä voi olla, mutta annettaisiin jokaselle ihmiselle arvo, vaikka hän ei olisikaan kiiltokuva ihminen. Jokaisessa meissä on jotain hyvää.

Vierailija
3688/4667 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen hyvinvointiaan ei edistä kauhea solvaaminen eri palstoilla. En käsitä kuinka nykyään viitsitään rumin sanakääntein inhota ja vihata ihmistä. Eri mieltä voi olla, mutta annettaisiin jokaselle ihmiselle arvo, vaikka hän ei olisikaan kiiltokuva ihminen. Jokaisessa meissä on jotain hyvää.

Herlevi oli ja on miehekkäin noista tuolla olleista tyypeistä.

Vierailija
3689/4667 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ole Herlevi ärsyttänyt. leppoisan oloinen mies. 

Ei ole liittoutunut kenenkään kanssa, joten taitaa olla ainut rehti kilpailija. 

Vierailija
3690/4667 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan Taina tai Teemu voittaa, niin oikein menee 🙏.

Paitsi noista Taina pois. 

Vierailija
3691/4667 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nainen voi olla melkein  50 vuotiaana  juoksemassa konnia kiinni.[/quote]

Vanhemmat poliisit ylenee/tekevät paperihommia, mutta konnien perässä eivät enää juokse.[/quote]

Miten vanhat ihmiset ei enää jaksa juosta konnia kiinni. 

Vierailija
3692/4667 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ryvettynyttä porukkaa !

Voittaja voi olla kuka tahansa, ei kukaan ole toistaan parempi.

Kun paras, ihana symppis Christal putosi , niin putosi pohja koko farmin ideasta.

Vierailija
3693/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkästyttävä tuo tänään Ruudussa nähtävissä oleva! Pääpaino juonittelussa tänäänkin. Ei vieläkään mitään oikeita maalaistalon töitä. Palkinto kuitenkin runsas. Nuo itkuosuudet oli ainakin pakko kelata. Sannan narinaa ei ole  pystynyt kuuntelemaan koko kautena  eikä Teemun analyysejä. Teemu pitää varmaan itseään äärettömän fiksuna, vaikka toki mielipiteet käsikirjoitettujakin. Kelaten tulee varmaan katsottua kausi loppuun, Nyt ryhtiä ohjeman tekijät!!

Herlevin lähdettyä pysyy ruokahuolto peunalinjalla ym. Ei enää juustoa tilalta saadusta maidosta. Omenahilloa näytti olevan iso purkki jäljellä. Että se kokin laiskuudesta. Miksei esim. tuon juuston valmistusta näytetty?

Vierailija
3694/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin huomaatte!! Pelaaminen kannatti! Taina vältti kaksintaistelun vaan sillä, että kävi valehtelemassa Sanille rumuuksia Sannasta. Jännäksi vetää, että kantautuuko se Sannan korviin. Toinen mielenkiintoinen asia on, että saako Teemu tietää siitä kun Taina mustamaalasi häntä Sannalle. Uff jännäksi vetää, meinaan jos nämä asiat ei tule esille, niin Taina menee finaaliin!

Teemu pelaa hienosti, mutta saattaa olla vähän liian sinisilmäinen. Gogi taitaa tietää olevansa pelillisesti liian kovassa porukassa ja siksi vetää muka hälläväliä asenteella. Sanna voi yllättää, koska hänellä on nyt jatkon kannalta isot kortit käsissä, sillä vain hänen suusta voi tulla totuudet ilmi.

Uskon, että finaalissa on Teemu ja Sanna!

Vierailija
3695/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olipa pitkästyttävä tuo tänään Ruudussa nähtävissä oleva! Pääpaino juonittelussa tänäänkin. Ei vieläkään mitään oikeita maalaistalon töitä. Palkinto kuitenkin runsas. Nuo itkuosuudet oli ainakin pakko kelata. Sannan narinaa ei ole  pystynyt kuuntelemaan koko kautena  eikä Teemun analyysejä. Teemu pitää varmaan itseään äärettömän fiksuna, vaikka toki mielipiteet käsikirjoitettujakin. Kelaten tulee varmaan katsottua kausi loppuun, Nyt ryhtiä ohjeman tekijät!!

Herlevin lähdettyä pysyy ruokahuolto peunalinjalla ym. Ei enää juustoa tilalta saadusta maidosta. Omenahilloa näytti olevan iso purkki jäljellä. Että se kokin laiskuudesta. Miksei esim. tuon juuston valmistusta näytetty?

Koko ajan sanonut että kokin hommat on työtä ja ei mitään lokoilua.

Nyt näköjään kelpaa loppuajaksi pelkät keitetyt perunat kun kukaan ei jaksa hifistellä= eli laittaa ruokaa monipuolisesti.

Täysin syyttä Aksua solvattu laiskuudesta.

Vierailija
3696/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet Herlevi nimesi torppariksi?

Vierailija
3697/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet Herlevi nimesi torppariksi?

Teemun!

Vierailija
3698/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että eivät nostaneet kissaa pöydälle eli käsitelleet yhdessä sitä Tainan levittämää huhua Sanille, että Sannan mukaan Sani on mustamaalannut Tainaa. Oliko tämä siis Tainan keksimä vale (minkä kuvan sai Teemun puheista) vai onko Sanna valehdellut vai onko Sani mustamaalannut oikeasti (en usko jälkimmäistä)? Olisi ollut mielenkiintoista kuulla kaikkien perustelut ja selitykset, kun asiaa olisi puitu kaikkien kuullen eikä 1 vs 1 -tilanteessa. Oletin, että asia olisi noussut puheeksi viimeistään illanvietossa viinin nauttimisen jälkeen, mutta ei. Se olisi nimittäin saattanut kääntää tilanteen aivan päälaelleen. Myöskään laavulla aihetta ei puitu. Sani sanoi kameroille ja studiossa, ettei hänellä ole tapana kaivella asioita vaan yrittää mielummin ymmärtää miksi joku toimii noin, onko ollut esim. huono päivä, tms. Eli edelleenkään ei tiedetä oliko Tainan väite totta vai ei, siihen ei koskaan palattu.

Ärsyttää myös, että Teemun ja Tainan juonittelu vei heidät top 4:seen. Todennäköisesti Sani valitsee vielä Tainan torppariksi, koska tippumisensa jälkeisessä haastattelussa toivoi Tainan voittavan.

Vierailija
3699/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun joku tiputtaisi ton Teemun.

Vierailija
3700/4667 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että eivät nostaneet kissaa pöydälle eli käsitelleet yhdessä sitä Tainan levittämää huhua Sanille, että Sannan mukaan Sani on mustamaalannut Tainaa. Oliko tämä siis Tainan keksimä vale (minkä kuvan sai Teemun puheista) vai onko Sanna valehdellut vai onko Sani mustamaalannut oikeasti (en usko jälkimmäistä)? Olisi ollut mielenkiintoista kuulla kaikkien perustelut ja selitykset, kun asiaa olisi puitu kaikkien kuullen eikä 1 vs 1 -tilanteessa. Oletin, että asia olisi noussut puheeksi viimeistään illanvietossa viinin nauttimisen jälkeen, mutta ei. Se olisi nimittäin saattanut kääntää tilanteen aivan päälaelleen. Myöskään laavulla aihetta ei puitu. Sani sanoi kameroille ja studiossa, ettei hänellä ole tapana kaivella asioita vaan yrittää mielummin ymmärtää miksi joku toimii noin, onko ollut esim. huono päivä, tms. Eli edelleenkään ei tiedetä oliko Tainan väite totta vai ei, siihen ei koskaan palattu.

Ärsyttää myös, että Teemun ja Tainan juonittelu vei heidät top 4:seen. Todennäköisesti Sani valitsee vielä Tainan torppariksi, koska tippumisensa jälkeisessä haastattelussa toivoi Tainan voittavan.

Teemun on turha sanoa Tainasta mitään kun itse on vielä pahempi juonittelija. Toivottavasti kumpikaan ei voita.

Olisi jo aika poistaa toi VOIMA koska se suosii niin miehiä.

Tilalle joku muu.

Ketju on lukittu.