FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Kuka Ruutu+ jaksossa tippuu?
Spoiler...
...
...
Ei kukaan. Tällä kertaa kaksintaistelun voittaja saa "immuniteetin" kahteen seuraavaan nimeämiseen ja häviäjä ei putoa tässä kaksintaistelussa, vaan palaa myös Farmille. Taina sai immuniteetin, suunnittelivat Teemun kanssa, että Teemu häviää tahalleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveeni seuraaville Farmi-kausille
Roni Back
Helmeri Pirinen
Miska Haakana
Danny
Joalin Loukamaa
Tuomas Enbuske
BB-Jasmiina
Elina Gustafsson
Sointu Borg
Lotta Hintsa
Aku Hirviniemi
Toni Nieminen
Jenni Kokander
Jaajo LinnonmaaEi todellakaan enää karismatyhjiö Roni Backia eikä limaista Miska Haakanaa enää yhteenkään tositv-formaattiin, kiitos!
Roni Back on Suomen suosituimpia tubettajia ja pärjäsi hyvin muun muassa Big Brotherissa. Fyysinen ja taitava kaveri, pärjäisi varmasti Farmissa! Miska taas voitti Selviytyjät ja loisti Masters Chefissä, joten olisi hyvät valinnat!
Akseli koko ajan ”mummottelee” ja ”mutsittelee” Raijaa, aivan niin kuin vanhemmalla naishenkilöllä ei ole muuta annettavaa kuin muistuttaa äidistä tai olla äidillinen. Onko sit 64-vuotias joka ei ole niin kuin äiti ämmä vai mitä? Aksu ja Teemu molemmat vähän samalla asenteella.
Ei siiskö enää mitään oikeita farmitöitä koko jaksossa??? Pauliinan lähdettyä näytti kuin oisvat muut tieneet, miks lähti kesken. Mämmikin sanoi:mikä pommi, mut silmät oli tyytyväisen huvittuneessa ilmeessä.
Olen Pelliä pitänyt fiksuna mutta nyt on täysääliö. Mie oon vaan nainen...
Tuo Raijan "olen heikko nainen" asenne noissa tehtävissä on ärsyttävää.
Herlevi on niiiiiin ärsyttävä. Kaikilla tavoin. En katselis hetkeäkään, jos olisi läheiseni.
Miehet on vietävissä. Kukaan ei uskalla valita voimaa "heikkoa naista" vastaan. Miks ihmeessä? OMA vahvin lajihan sitä pitäisi valita. Pauliina ja raija ois varmasti valinneet tiedon, jos ois saaneet. Varsinkin, jos vastassa ois ollu joku nuori kaupunkilainen.
Jos vielä farmi on ens vuonna, niin pliis, ei juonittelua,jooko?
Pelli huijattiin! Teemun asenne ei sovi kasvatusideaaliksi!
Vierailija kirjoitti:
Akseli koko ajan ”mummottelee” ja ”mutsittelee” Raijaa, aivan niin kuin vanhemmalla naishenkilöllä ei ole muuta annettavaa kuin muistuttaa äidistä tai olla äidillinen. Onko sit 64-vuotias joka ei ole niin kuin äiti ämmä vai mitä? Aksu ja Teemu molemmat vähän samalla asenteella.
Akseli mummottelee korostetusti, ettei kukaan saisi käsitystä, että hän olisi kiinnostunut. Mitä missityttis sanoisi?.
Teemu varmaan voittaa, vaikka nyt en enää siitä tykkääkään. Se valitsee kaikkia vastaan voiman (niinkun pitääkin) ja voittaa kaikki. Minä tykkään atesta ja herlevistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akseli mummottelee korostetusti, ettei kukaan saisi käsitystä, että hän olisi kiinnostunut. Mitä missityttis sanoisi?.
Häh? Ihmisistä voi puhua kauniisti ja kunnioittavasti ilman, että kuulijat kuvittelee jotain muuta. Pitääkö minunkin naisena alkaa viitata kaikkiin miehiin veljinä, faijoina ja pappoina - ettei vaan kukaan luule, että olen kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Herlevi on niiiiiin ärsyttävä. Kaikilla tavoin. En katselis hetkeäkään, jos olisi läheiseni.
Minä taas olisin supertyytyväinen ja kantaisin kaupasta raaka-aineita selkä vääränä että hän niistä loihtisi maukkaita syötäviä.
Tuollainen ihminen on ihan super, AARRE!
"Nainen ei naista nimeä" oli tytöt sanoneet selviönä Raijalle. Kun tiesvät, että tietysti teemu nimeää Raijan! Tainakin syöttää tommosta, vaikka ite nimesi just pauliinan. Ja sitten Raija kehuu tainan reiluksi ja toivoo tämän voittavan!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Raijan "olen heikko nainen" asenne noissa tehtävissä on ärsyttävää.
´´´´´´´´´´
Niin oli. Kyllä Pauliinalla oli asennetta, "täysillä mennään, periksi ei anneta". Tehtävä oli epäsuhta siten, että henkilöiden voimasuhteessa oli niin suuri ero. Kananmunien rikkominen oli kevyt, sahaaminen ? saattoi olla melko raskasta Raijalle. Näytti, että joutui sahaamaan lautaa joka oli liian korkealla. Puukolla niiden lastujen teko näytti olevan Raijalle työläs osio. Olihan se kilttiä Herleviltä, että vähän jelppi. Toivottavasti ei ole mitään nivelvaivoja, näytti niin heiveröiseltä. No plussaa siitä, ettei ainakaan vetänyt mitään terveydentilaan liittyvää syyksi vähille voimilleen.
Sanna Ukkola sanoi erittäin hyvin Farmi Extrassa tästä pahan puhumisesta. Se ei saa sinua ajattelemaan pahaa siitä ketä haukutaan, vaan siitä kuka puhuu pahaa.
Taina ja Cogi olivat alkuun suosikkejani, mutta nyt pelkkiä niljakkeita. Teemu paljasti katsojille heti alkuunsa olevansa niljakkeista niljakkein ääliö. Kanssakilpailijoille saattaa tulla tuo niljakkuus yllätyksenä, kun katsovat telkkarista miten halveksivasti se puhuu muista ja ennen kaikkea miten OUTOJA juttuja, kuten että toivottavasti ei saada ruokaa. Mä kyllä menisin vetämään lättyyn moista nilkkiä =(
Olipas tylsä tämä uusi ennakkojakso, pelkkää juonittelua. Olisin nauttinut, jos joku liitosta olisikin pettänyt toisen. Taina taitaa olla täysin Teemun talutusnuorassa. Pehtoori antoi tehtäväksi vain 2h lelujen tekoa, that's it. Missä oikeat ja vaativat farmityöt???
KOMMENTOIKAA KULUVAA KAUTTA KETJUUN Farmi Suomi 2022 Official, NIN PYSYTÄÄN HELPOMMIN MUKANA!
Tylsää menoa ei jaksa enää katsoa.