Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
3161/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia vänkylöitä ja vehtaajia joka sorkka.

Kuka mitenkin paskamainen.

Joten ihan hyvin voisi noista jämistä voittaa vaikka Herlevi 😑

Sanna 😐

Sani 😶.....

Mitä väliä !

Kun parhaat jo tipahtivat.

Vierailija
3162/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen on uhka kirjoitti:

Ai Pauliina lähtee? Ehkä kyllästyi vihamieliseen ilmapiiriin ja kiusaamiseen? Mämmin ja Herlevin ilmeet olivat todella myrkyllisiä, kun Pauliina tuli takaisin kaksintaistelusta. Vastenmielistä porukkaa. Olen itse tykännyt Atesta, mutta porukan reaktiota katsellessa vaikutti, että kaikki olivat Pauliinaa vastaan. Meni maku tästä ohjelmasta.

No mehän ei tiedetä, että mitä siellä tapahtuu, kun kamerat eivät ole paikalla. Ehkä sille on syynsä ettei häntä haluttu takaisin. 

Eiköhän mehukas draama tuotaisi esiin siitä huolimatta, ettei se ole tallentunut filmille. Esim. Cristal Snow ei sanonut Extrassa mitään siihen viittaavaa, että Pauliina siellä iltaisin häiriköisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sani on kyllä rupsahtanut pahasti.

Joo katsoin kans että on tainnut kuppi ja rööki maistua. Oli joskus ihan hyvän näköinen muija. Valitettavasti painovoimalle ei mahda mitään.

50v nainen. Mitä te oikein oletatte? Haluan nähdä teistä sitten ne 50v kuvat missä iho on kuin ala-asteelaisella muutenkin näytätte ikuisesti parikymppisiltä.

Mikä siinä on niin ihmeellistä että ihmiset vanhenee?

Pauliina on syntynyt 1970 ja on upea.

Samaa mieltä. Ja mm. aurinko vanhentaa aika salakavalasti vuosien saatossa. Sanilla on hyvä ryhti ja pilkettä silmäkulmassa. Ja tietysti aivan upea lauluääni.

Vierailija
3164/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Pauliina lähtee? Ehkä kyllästyi vihamieliseen ilmapiiriin ja kiusaamiseen? Mämmin ja Herlevin ilmeet olivat todella myrkyllisiä, kun Pauliina tuli takaisin kaksintaistelusta. Vastenmielistä porukkaa. Olen itse tykännyt Atesta, mutta porukan reaktiota katsellessa vaikutti, että kaikki olivat Pauliinaa vastaan. Meni maku tästä ohjelmasta.

No mehän ei tiedetä, että mitä siellä tapahtuu, kun kamerat eivät ole paikalla. Ehkä sille on syynsä ettei häntä haluttu takaisin. 

Eiköhän mehukas draama tuotaisi esiin siitä huolimatta, ettei se ole tallentunut filmille. Esim. Cristal Snow ei sanonut Extrassa mitään siihen viittaavaa, että Pauliina siellä iltaisin häiriköisi.

Sanoi kyllä sen, että Pauliinan tekemättömyys ärsyttää. Monia.

Vierailija
3165/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva näyttää teeveessä, kun Atte ja Gogi tyhjensivät kakkahuussia. Kottikärryt täynnä toisten p*kaa. 🙈

Vierailija
3166/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva näyttää teeveessä, kun Atte ja Gogi tyhjensivät kakkahuussia. Kottikärryt täynnä toisten p*kaa. 🙈

Sitähän huusseissa yleensä on.

Vierailija
3167/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte näyttää vähän Ville Klingalta.

itse nähnyt samaa pelle hermannin kanssa

Sullakin on punainen nenä, oranssi tukka ja jättikokoiset kengät?

Vierailija
3168/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljellä olevista Atte ja Gogi suosikkejani

Vierailija
3169/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli siellä heidänkin tortut...

Vierailija
3170/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sitä ei ole voinut tapahtua ellei Pyhä Cristal ole siitä maininnut? 

Vierailija
3171/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo valmiiksi surullinen, kun nyt on päätetty tehdä Big Brotherista myös tällainen juonittelu/liittouma -formaatti, vaikka minusta se on ollut juuri siksi hyvä, kun siinä ei ole saanut juonitella, vaikka varmaan mieli tekisi.

Missä tällainen uutinen, että BB:ssä sallitaan jatkossa juonittelu?

Vierailija
3172/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt Tauskin olla vielä siellä niin olisi pitänyt Pauliinan puolia.

Vierailija
3173/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo valmiiksi surullinen, kun nyt on päätetty tehdä Big Brotherista myös tällainen juonittelu/liittouma -formaatti, vaikka minusta se on ollut juuri siksi hyvä, kun siinä ei ole saanut juonitella, vaikka varmaan mieli tekisi.

Siinä mainoksessa missä haettiin asukkaita oli maininta että uusi kausi tulee olemaan taas aivan erilainen mm. sen osalta että juonittelu on sallittua ja jopa toivottavaa. 

"– BB-talo on kuin Suomi pienoiskoossa, eli taloon halutaan löytää monipuolinen kattaus ihmisiä laidasta laitaan. Tällä kaudella on oleellista, että asukkaat ovat tarvittaessa valmiita myös pelaamaan. Isoveli nimittäin saattaa jopa palkita asukkaita hyvästä taktikoinnista, eikä tulevaa kautta voi voittaa ilman taitavia peliliikkeitä."

Vierailija
3174/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuukohan tämä Farmi-sarja kokonaan kun talo paloi kesällä ?

Vierailija
3175/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko korjata, eihän se kesällä palanut vaan 28,12,2021. Hämäsi tuo kesäinen kuva lehdessä. Tähän olisi hyvä lopettaa ,(tai etsiä uusi tila.)

Vierailija
3176/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mainoksessa missä haettiin asukkaita oli maininta että uusi kausi tulee olemaan taas aivan erilainen mm. sen osalta että juonittelu on sallittua ja jopa toivottavaa. 

"– BB-talo on kuin Suomi pienoiskoossa, eli taloon halutaan löytää monipuolinen kattaus ihmisiä laidasta laitaan. Tällä kaudella on oleellista, että asukkaat ovat tarvittaessa valmiita myös pelaamaan. Isoveli nimittäin saattaa jopa palkita asukkaita hyvästä taktikoinnista, eikä tulevaa kautta voi voittaa ilman taitavia peliliikkeitä."

Kiitos tiedosta, mennyt multa ohi. Tosi negatiivinen fiilis tästä, että juonitteluun ja taktikointiin oikein kannustetaan ja siitä palkitaan. Ei pidä kyllä yhtään tällaisesta muutoksesta, koko BB:n idea menee pilalle. Itse en tykkää katsoa ilkeitä ihmisiä. Aiemmin nautin siitä, että BB:ssä juonittelijat paljastettiin, jos vehkeilyyn sorruttiin. Nyt sellaista ei kai ole luvassa, eli ilkein ja manipuloivin asukas voittanee.

Vierailija
3177/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuukohan tämä Farmi-sarja kokonaan kun talo paloi kesällä ?

Uuden päärakennuksen perinnerakennus olisi hyvä projekti seuraavan kauden farmilaisille. Loppuu se näpertely ja tehdään kunnon töitä koko kesä.

Vierailija
3178/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tuo on ollut selviytyjistä porukkaa kun yritettiin noita liittoja. Sieltä ne on levinneet muuallekin.

Varsinkin Vehviläinen ruokkii ja levittää Selviytyjät sanastoa jatkuvasti. Ärsyttävää. Tämä on eri formaatti eikä "pusikoissa supattelua" jne. Ei tarvitse sotkea kaikkea yhteen.

Vierailija
3179/4667 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa näkyy Vehviläisen kädenjälki, ei voi muuta sanoa. Ei sovi muihin formaatteihin kuin Selviytyjät. Ehkä se on juoru-ukko tyyliltään, huivi päähän vaan ja kylille Kimmo.

Vierailija
3180/4667 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella millaset tortut iso kokki vetää 4 kertaa päivässä

Ketju on lukittu.