FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Älykäs nainen on uhka kirjoitti:
Ai Pauliina lähtee? Ehkä kyllästyi vihamieliseen ilmapiiriin ja kiusaamiseen? Mämmin ja Herlevin ilmeet olivat todella myrkyllisiä, kun Pauliina tuli takaisin kaksintaistelusta. Vastenmielistä porukkaa. Olen itse tykännyt Atesta, mutta porukan reaktiota katsellessa vaikutti, että kaikki olivat Pauliinaa vastaan. Meni maku tästä ohjelmasta.
No mehän ei tiedetä, että mitä siellä tapahtuu, kun kamerat eivät ole paikalla. Ehkä sille on syynsä ettei häntä haluttu takaisin.
Eiköhän mehukas draama tuotaisi esiin siitä huolimatta, ettei se ole tallentunut filmille. Esim. Cristal Snow ei sanonut Extrassa mitään siihen viittaavaa, että Pauliina siellä iltaisin häiriköisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sani on kyllä rupsahtanut pahasti.
Joo katsoin kans että on tainnut kuppi ja rööki maistua. Oli joskus ihan hyvän näköinen muija. Valitettavasti painovoimalle ei mahda mitään.
50v nainen. Mitä te oikein oletatte? Haluan nähdä teistä sitten ne 50v kuvat missä iho on kuin ala-asteelaisella muutenkin näytätte ikuisesti parikymppisiltä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että ihmiset vanhenee?
Pauliina on syntynyt 1970 ja on upea.
Samaa mieltä. Ja mm. aurinko vanhentaa aika salakavalasti vuosien saatossa. Sanilla on hyvä ryhti ja pilkettä silmäkulmassa. Ja tietysti aivan upea lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Pauliina lähtee? Ehkä kyllästyi vihamieliseen ilmapiiriin ja kiusaamiseen? Mämmin ja Herlevin ilmeet olivat todella myrkyllisiä, kun Pauliina tuli takaisin kaksintaistelusta. Vastenmielistä porukkaa. Olen itse tykännyt Atesta, mutta porukan reaktiota katsellessa vaikutti, että kaikki olivat Pauliinaa vastaan. Meni maku tästä ohjelmasta.
No mehän ei tiedetä, että mitä siellä tapahtuu, kun kamerat eivät ole paikalla. Ehkä sille on syynsä ettei häntä haluttu takaisin.
Eiköhän mehukas draama tuotaisi esiin siitä huolimatta, ettei se ole tallentunut filmille. Esim. Cristal Snow ei sanonut Extrassa mitään siihen viittaavaa, että Pauliina siellä iltaisin häiriköisi.
Sanoi kyllä sen, että Pauliinan tekemättömyys ärsyttää. Monia.
Kiva näyttää teeveessä, kun Atte ja Gogi tyhjensivät kakkahuussia. Kottikärryt täynnä toisten p*kaa. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kiva näyttää teeveessä, kun Atte ja Gogi tyhjensivät kakkahuussia. Kottikärryt täynnä toisten p*kaa. 🙈
Sitähän huusseissa yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte näyttää vähän Ville Klingalta.
itse nähnyt samaa pelle hermannin kanssa
Sullakin on punainen nenä, oranssi tukka ja jättikokoiset kengät?
Jäljellä olevista Atte ja Gogi suosikkejani
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä heidänkin tortut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä ei ole voinut tapahtua ellei Pyhä Cristal ole siitä maininnut?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo valmiiksi surullinen, kun nyt on päätetty tehdä Big Brotherista myös tällainen juonittelu/liittouma -formaatti, vaikka minusta se on ollut juuri siksi hyvä, kun siinä ei ole saanut juonitella, vaikka varmaan mieli tekisi.
Missä tällainen uutinen, että BB:ssä sallitaan jatkossa juonittelu?
Olis pitänyt Tauskin olla vielä siellä niin olisi pitänyt Pauliinan puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo valmiiksi surullinen, kun nyt on päätetty tehdä Big Brotherista myös tällainen juonittelu/liittouma -formaatti, vaikka minusta se on ollut juuri siksi hyvä, kun siinä ei ole saanut juonitella, vaikka varmaan mieli tekisi.
Siinä mainoksessa missä haettiin asukkaita oli maininta että uusi kausi tulee olemaan taas aivan erilainen mm. sen osalta että juonittelu on sallittua ja jopa toivottavaa.
"– BB-talo on kuin Suomi pienoiskoossa, eli taloon halutaan löytää monipuolinen kattaus ihmisiä laidasta laitaan. Tällä kaudella on oleellista, että asukkaat ovat tarvittaessa valmiita myös pelaamaan. Isoveli nimittäin saattaa jopa palkita asukkaita hyvästä taktikoinnista, eikä tulevaa kautta voi voittaa ilman taitavia peliliikkeitä."
Loppuukohan tämä Farmi-sarja kokonaan kun talo paloi kesällä ?
Pakko korjata, eihän se kesällä palanut vaan 28,12,2021. Hämäsi tuo kesäinen kuva lehdessä. Tähän olisi hyvä lopettaa ,(tai etsiä uusi tila.)
Vierailija kirjoitti:
Siinä mainoksessa missä haettiin asukkaita oli maininta että uusi kausi tulee olemaan taas aivan erilainen mm. sen osalta että juonittelu on sallittua ja jopa toivottavaa.
"– BB-talo on kuin Suomi pienoiskoossa, eli taloon halutaan löytää monipuolinen kattaus ihmisiä laidasta laitaan. Tällä kaudella on oleellista, että asukkaat ovat tarvittaessa valmiita myös pelaamaan. Isoveli nimittäin saattaa jopa palkita asukkaita hyvästä taktikoinnista, eikä tulevaa kautta voi voittaa ilman taitavia peliliikkeitä."
Kiitos tiedosta, mennyt multa ohi. Tosi negatiivinen fiilis tästä, että juonitteluun ja taktikointiin oikein kannustetaan ja siitä palkitaan. Ei pidä kyllä yhtään tällaisesta muutoksesta, koko BB:n idea menee pilalle. Itse en tykkää katsoa ilkeitä ihmisiä. Aiemmin nautin siitä, että BB:ssä juonittelijat paljastettiin, jos vehkeilyyn sorruttiin. Nyt sellaista ei kai ole luvassa, eli ilkein ja manipuloivin asukas voittanee.
Vierailija kirjoitti:
Loppuukohan tämä Farmi-sarja kokonaan kun talo paloi kesällä ?
Uuden päärakennuksen perinnerakennus olisi hyvä projekti seuraavan kauden farmilaisille. Loppuu se näpertely ja tehdään kunnon töitä koko kesä.
Huomaa että tuo on ollut selviytyjistä porukkaa kun yritettiin noita liittoja. Sieltä ne on levinneet muuallekin.
Varsinkin Vehviläinen ruokkii ja levittää Selviytyjät sanastoa jatkuvasti. Ärsyttävää. Tämä on eri formaatti eikä "pusikoissa supattelua" jne. Ei tarvitse sotkea kaikkea yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa näkyy Vehviläisen kädenjälki, ei voi muuta sanoa. Ei sovi muihin formaatteihin kuin Selviytyjät. Ehkä se on juoru-ukko tyyliltään, huivi päähän vaan ja kylille Kimmo.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella millaset tortut iso kokki vetää 4 kertaa päivässä
Samanlaisia vänkylöitä ja vehtaajia joka sorkka.
Kuka mitenkin paskamainen.
Joten ihan hyvin voisi noista jämistä voittaa vaikka Herlevi 😑
Sanna 😐
Sani 😶.....
Mitä väliä !
Kun parhaat jo tipahtivat.