Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet syönyt tänään? Tuli mieleen tuosta yhden ketjun miehestä, joka kyttäsi vaimonsa syömisiä pääsiäisenä

Vierailija
04.04.2021 |

Itse olen syönyt salaatin, kaksi punssirullaa, soijarouhevihanneskeittoa ja vähän kinkkukiusausta sekä ohuen ruispalan molemmat puolet.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötte ihmeen vähän!

Mä olen tänään syönyt kaksi kuppia maitokahvia, kaurapuuroa vadelmilla ja mustikkakeitolla, Kinder-munan, kaksi pientä suklaamunaa, kourallisen sipsejä, kaksi paistettua kananmunaa, kaksi juustoleipää, kulhollinen jugurttia ja hedelmiä (maustamatonta jugurttia, mangoa, banaania, kiiviä, viinirypäleitä), tofua ja paistettuja kasviksia, riisiä ja iltapalaksi vielä ehkä taas puuroa. Olen ihan normaalipainoinen (177 cm, 73 kg)

Vähän?

Mielestäni paljon kaikenlaista välipalaa ja muuta pientä eikä juurikaan varsinaista ruokaa. Ehkä sitten pääsiäinen vaikuttaa monella syömiseen.

N 178cm ja 67kg

Vierailija
42/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin juuri miehelle, etten oo tosiaan juuri mittään syönny tänään, hyvä, että oon saanu yhen salaatin lehden alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä ilmoitellaan mittoja?

Tai ei tykätä toisten syömisistä... Outoa jengiä

Vierailija
44/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin siihen toiseen ketjuun, että aamulla söin kolme itse tehtyä sämpylää, paljon voita ja goudaa.

Lounaaksi kahvilasta cinnamon roll kuorrutteella. 2 lasia viiniä.

Illalliseksi chicken madras, riisiä, naania ja raitaa. Vielä juon loput viinit eli n. 2 lasia.

Vierailija
45/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitääpä ihan miettiä…

Vähän Pepsi Maxia

Hassun ”ruotsalaisia lihapullia” -valmisruoan (sis. pelkästään niitä lihapullia + kastiketta), juomana maitoa

Muutaman pienen täytesuklaamunan

Kohta syön Ben&Jerry’s Strawberry Cheesecake -jäätelöpurnukan 😋

Vierailija
46/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilohailimunakasta

Vierailija
47/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipäviipaleen juustolla ja tomaatilla, n. 100g raejuustoa, 5 cashewpähkinää, 12 kpl nigirisushia ja neljä siivua sashmia. Luultavasti syön vielä loput 100g raejuustosta.

Vierailija
48/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja myöhemmin lihakastiketta ja perunamuusia. Siinäpä se.

Vierailija
49/49 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötte ihmeen vähän!

Mä olen tänään syönyt kaksi kuppia maitokahvia, kaurapuuroa vadelmilla ja mustikkakeitolla, Kinder-munan, kaksi pientä suklaamunaa, kourallisen sipsejä, kaksi paistettua kananmunaa, kaksi juustoleipää, kulhollinen jugurttia ja hedelmiä (maustamatonta jugurttia, mangoa, banaania, kiiviä, viinirypäleitä), tofua ja paistettuja kasviksia, riisiä ja iltapalaksi vielä ehkä taas puuroa. Olen ihan normaalipainoinen (177 cm, 73 kg)

Näin 60vnä 1400 kcal on maksimi vaikka tein 1.5h puutarhahomia, kävin 3km lenkillä ja touhusin muutenkin useamman tunnin. Silti paino nousee pienestäkin kalorimäärän ylityksestä tai vääränlaisista hiilareista heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi