Mitä olet syönyt tänään? Tuli mieleen tuosta yhden ketjun miehestä, joka kyttäsi vaimonsa syömisiä pääsiäisenä
Itse olen syönyt salaatin, kaksi punssirullaa, soijarouhevihanneskeittoa ja vähän kinkkukiusausta sekä ohuen ruispalan molemmat puolet.
Kommentit (49)
4 lettua, kun maitopurkin jämät olivat vanhentumassa, lisänä mansikkahilloa - noin 2 rkl, koska oli purkinjämät niistäkin, juomana vettä. lisäksi keitin punajuuria, mutta niistä tehdään vasta huomenna ruokaa. mitä luultavimmin syön noista keittämistäni kohta 2 punajuurta, koska himoitsen etenkin lämpimiä punajuuria.
Lounaaksi paistoin pannulla kesäkurpitsaa, sipulia ja lihaa. Ehkä illallikseksi munakas.
Weetabix Mini Chocoja aamupalaksi maidon kanssa, kahvia kauramaidolla.
Lounaaksi kreikkalaisia perunoita ja karitsanpaistia kermakastikkeen kanssa, juomaksi maitoa ja tilkka punaviiniä.
Kahvilla rahkapiirakkaa ja kolme keksiä.
Sitten olen satunnaisesti napostellut täytettyjä minisuklaamunia ja muutaman Fani-palan sekä Pätkis- että Pantteri-makuisina. Nyt mietin että pitäisi varmaan syödä iltapalaksi jotain muuta kuin suklaata.
Syötte ihmeen vähän!
Mä olen tänään syönyt kaksi kuppia maitokahvia, kaurapuuroa vadelmilla ja mustikkakeitolla, Kinder-munan, kaksi pientä suklaamunaa, kourallisen sipsejä, kaksi paistettua kananmunaa, kaksi juustoleipää, kulhollinen jugurttia ja hedelmiä (maustamatonta jugurttia, mangoa, banaania, kiiviä, viinirypäleitä), tofua ja paistettuja kasviksia, riisiä ja iltapalaksi vielä ehkä taas puuroa. Olen ihan normaalipainoinen (177 cm, 73 kg)
Aamulla söin kahden munan munakokkelin, kaksi paahtoleipää, kurkkua, tuoremehua ja kaksi kuppia teetä. Lounaaksi söin falafel-annoksen riiisillä (ainakin kolmannes riisistä joutui koiran suuhun). Kotona join teetä ja söin sen kanssa palan rahkapiirakkaa ja muutaman pikkusuklaamunan. Aion syödä vielä kanakeittoa iltaruuaksi.
Aamulla kaurapuuroa ja mustikoita. Tuplaespresso. Lounaaksi kuskusia ja tomaattitonnikalakastiketta. Kahvia. Kolme taatelia. Teetä. Hernekeittoa ja ruisleipäviipale.
Aamulla puolikas sämpylä kinkulla
Karitsanpaistia, valkosipuliperunoita ja salaattia lounaalla
Mämmiä pieni annos vaniljakastikkeella, kahvin kanssa puolikas rahkapiirakka pala
Kaksi paahtoleipää, joiden päällä oli munakoisotanhaa (käytännössä majoneesia), kinkkua, juustoa, rucolaa ja täytettyjä kananmunanpuolikkauta (devils eggs). Ajattelin Tanskaa ja smörrebrödejä. Eikä tässä kaikki; lähes neljäsosa mutakakkua, kermavaahtoa ja mangoviipaleita.... Kammottava ähky! Liikaa. Koko päivän olen lojunut.
About 5 karkkia ja yhtä monta kupillista kahvia.
Ruisleivän kinkulla ja juustolla
Sämpylän juustolla
Turkkilaista jogurttia ja mansikoita
Muutama kuppi kahvia ja pari lasi viiniä
Kohta alan tekee carbonaraa, niin syön sitä ja jälkkäriks porkkanakakkua.
N 168/59
Vierailija kirjoitti:
Syötte ihmeen vähän!
Mä olen tänään syönyt kaksi kuppia maitokahvia, kaurapuuroa vadelmilla ja mustikkakeitolla, Kinder-munan, kaksi pientä suklaamunaa, kourallisen sipsejä, kaksi paistettua kananmunaa, kaksi juustoleipää, kulhollinen jugurttia ja hedelmiä (maustamatonta jugurttia, mangoa, banaania, kiiviä, viinirypäleitä), tofua ja paistettuja kasviksia, riisiä ja iltapalaksi vielä ehkä taas puuroa. Olen ihan normaalipainoinen (177 cm, 73 kg)
niin... tässä ketjussa kysyttiin mitä söi tänään, ei sitä miten yleensä syö. että ei voi oikein tehdä johtopäätöstä, että syökö joku vähän vai paljon - yksi päivä ei kaada venettä. Minulla ei vaan ole ollut nälkä tänään ja noiden 4 letun jälkeenkin tuntuu siltä, että on vetänyt vähintään överit, vaikkei niin ole, mutta tänään näin. haluan kuunnella kehoani syömismäärän suhteen, koska täyteen ahdettuna tulee tukala olo.
Aamulla kaksi palaa ruisleipää paprikalla ja savutofulla sekä kolme isoa kuppia kahvia.
Päivällä kolme etanaa ja pala patonkia, sekä lasillinen viiniä.
Nyt olen juonut kaksi olutta ja ajattelin ottaa vielä lasillisen appelsiinimehuun sekoitettua vodkaa.
Normaalisti syön terveellisesti ja monipuolisesti, enkä juurikaan käytä alkoholia. Tänään on ollut vähän erikoinen päivä.
Lihamureketta, perunamuusia, uunijuureksia ja salaattia. Äsken yhden ruispalan savulohella, Pepsi Maxia ja neljä palaa turkinpippurisuklaata. Nyt tekisi mieli juustonaksuja, mutta en jaksa nousta sohvalta 😅
Kolme tuoretta pullaa ja karjalanpaistia. Ei ole ukkoa vahtimassa. Onneksi. Taidan syödä vielä neljännekin pullan.
Aamiaiseksi kaksi kuppia kahvia ja susu-paloja. Lounaaksi tein pizzaa, jota söin 4/6 palaa. Illalla syön varmaan vielä jogurtin.
Aamulla kreikkalaista jugurttia myslillä ja marjoilla. Lounaaksi 4 pientä kasvistacoa. Välipalana 2 palaa paahtoleipää juustolla ja lakupatukka. Oon juonut 2 kuppia kahvia ja vichyä. Illalliseksi pakastimen tyhjennystä eli jotain kasviksia ja varmaan kalapuikkoja. Jälkkäriksi 4 minisuklaamunaa. Aika paljon on tullut syötyä tänään, mutta menkööt pääsiäisen piikkiin. Kävin myös 2h lenkillä niin kai se jotain kompensoi...
Aamupalaksi paahtoleipäviipaleen margariinilla ja juustolla. Lounaaksi salsicciamakkara-chili-valkosipulipastaa. Välipalana appelsiini. Illalliseksi lammasta, hasselbackan perunoita ja punaviinikastiketta. Jälkiruokana sitruunarahkaa. Nyt juon vielä pari lasia punaviiniä. Ihana herkuttelupäivä.
Leivän, jonka päällä oli kaksi paistettua kananmunaa aamiaiseksi. Lounaaksi spagettia, mihin lisäsin pannulla kuullotettua valkosipulia, paahtoleivän murusia ja chiliä ja lorauksen neitsytoliiviöljyä (Vappu Pimiän resepti). Kymmenkunta eiliseltä lounaalta jäänyttä ruusukaalia. Palan vaaleaa leipää balsamicon ja oliiviöljyn kanssa, pienen suklaajäätelötuutin ja ison omenan.
Aamupalaksi munakas ja kahvia.
Lounaalla kalaa, muusia ja salaattia.
Välipalalla kahvia ja marjoja (mustikoita ja vadelmia) jugurtin kanssa.
Päivällinen jäi välistä...
Ja nyt iltapalaksi banaani-mustikka-smoothie.
Kahvia useaan eri otteeseen. Kookoskermakastiketta ja soijasuikaleita + spelttiä ja salaattia. Banaani. Vettä.