Mitä olet syönyt tänään? Tuli mieleen tuosta yhden ketjun miehestä, joka kyttäsi vaimonsa syömisiä pääsiäisenä
Itse olen syönyt salaatin, kaksi punssirullaa, soijarouhevihanneskeittoa ja vähän kinkkukiusausta sekä ohuen ruispalan molemmat puolet.
Kommentit (49)
Kahvia, sämpylää, ruisleipä
Kebab pitaleivällä
Kahvia ja muffinsi
Ai niin, ja kaksi palaa suklaata. lisäsi ap
Ruisleipää, pääsiäislimppuu, maitoo, mehua ja muroja. Lämpimän aterian söin eilen, nii tänään ei tarvii. Suklaamunia oon syöny pari. :)
Munia: 1 kananmuna ja 10 suklaamunaa (pieniä, nimeltään ruohomunia)
Mansikoita ja mansikkakiisseliä
Ruisleipää
Omenan(Pink Lady)
Jauheliharisottoa
Litra trio-jäätelöä
Ja siinäpä se.
2 paahtoleipää munakokkelilla + jogurtti
Kermaperunat + salaatti + mämmi pannacotta
Juustolautanen + keksejä + omenaa tulossa
Kaurapuuro.
Kinder muna.
Paahtoleipä voilla ja savujuustolla.
Makaronilaatikkoo ketsupilla.
2 sämpylää.
Illalla syön lisää leipää.
Tortillalätyn sisään kääräisin maissia, paprikaa ja raejuustoa ja pistelin sellaisenaan. Siinäpä syömiset toistaiseksi. 2 kuppia kahvia, 4 olutta ja 3 lasia viiniä. Illallisena on lampaan ulkofilettä, valkosipuliperunoita, kreikkalaista salaattia, tzazikin tyyppistä kastiketta ja viiniä.
Mä olen syönyt melkein 2 voileipäkakkua ja vähän pashaa. Siis koko pääsiäisenä. Nyt on hirvee nälkä ja kroppa vaatii jotain kunnollista ruokaa.
Lammaspataa ja perunamuusia. Suklaamunia.
En yhtään mitään.
Olen paastolla (5-2 rytmi) eli kaksi päivää viikossa syön vain 800 kaloria. Nuo kalorit syön illalla ennen nukkumaanmenoa, ettei nälkä valvota.
Aamulla söin kaksi ruisleipäpalaa joiden päälle laitoin paistetut kananmunat. Päivälliseksi söin hieman wokkia ja naudanlihasuikaleita. Välipalaksi söin hieman kreikkalaista jogurttia mustikoilla. Toinen pannu kahvia menossa.
Mysliä ja jogurttia
Mämmiä ja vaniljakastiketta
Uuniperunaa ja - kalaa sekä tuoresalaattia
Pääsiäisleipää ja pashaa (en jaksanut tehdä itse kulitšaa)
Eilen paistettua uunilohta, kauranäkkäriä juustolla, keltaisia kirsikkatomaatteja, pähkinöitä, tummaa suklaata ja vähän jamaikalaista 25 vuotta vanhaa rommia. Kahvia kermalla. Mmmmm.
Tänään olen juonut kaksi mukillista maitokahvia.
Nyt on uunissa kolme kanafilettä, joissa on mausteita mukana. Aion syödä ne ilman lisukkeita. Tänään on sellainen päivä, ettei syöminen oikein kiinnosta. Jos joku toisi herkkuja nenän eteen, popsisin menemään kyllä, mutta yksinäisenä sinkkuna ei semmoista tapahdu.
Riisiä, sipulia,persikoita ja kanasuikaleita...noin pannu oikein tummaa kahvia muutama pala suklaata...jaffaa ja n.2dl pähkinöitä😎
Turkkilaista jugurttia, 1 rkl hilloa ja 2 rkl mysliä
1 bagel suolalihalla ja juustolla
Gnoccheja primavera ja pieni pala ciabattaa. Lasi valkoviiniä
Jälkkäriksi kakkupala ja kahvia
Illalla vielä marjasmoothie
Kaksi ruispuikulaa, kaksi keitettyä munaa, kaksi pepepatukkaa, mangorahkaa, vähän perunamuusia, lohifilee ja illalla paistan makkaraa laavulla
Aamulla kaksi siivua pääsiäislimppua päällysteineen. Kahvia.
Kylässä oli tarjolla savulohta, paistia, perunaa, salaattia, kananmunaa ja siivu leipää. Maitoa. Jälkiruoaksi mämmiä.
Kahvin kanssa kolmea erilaista kakkua ja keksi. Simaa.
Äsken söin vielä 2 kpl riisipiirakkaa ja lasin maitoa.
Kai minä vielä jonkin hedelmän syön iltapalaksi.
Nainen 170 cm/63 kg
Aamupalaksi juustovoileipä, lounas/päivällinen uunivihanneksia, perunaa ja kanaa ja tsatsikia, jälkkäriksi pala kakkua. Nyt olen napostellut pari soija"liha"pullaa. Ainiin yhden itsetehdyn sämpylän voilla olen myös syönyt.
Eilisen pizzan jämät eli noin siivun verran
2 kauraleipää juustolla
Lasagnea
Banaani
Irtokarkkeja
Ei ole todellakaan mikään peruspäivä ruokien osalta