Nainen! mitä mieltä olet 35v miehestä, joka asuu vuokralla ja on ollu vuosia työtön
On kuitenkin ns. Kunnon mies, eli kohtelias, fiksu, mukava, urheilee, ei juo tai käytä muitakaan päiheitä
Mitä ajatuksia tällainen herättää?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tradenomi jolla 20 vuoden työkokemus ei enää 40-vuotiaana työllisty. Ei auta, että on ollut johtajan sihteeri.
Kaupan kassalle? Yleensä hakevat sinne juuri tradenomia.
Vaikea päästä, opiskelijoita suositaan, heille riittää 20 tuntia viikossa ja tekevät viikonloppuja ja iltaa, niihin tarvitaan väkeä.
Toivoisin, että jos tuo kaikki on hänen itsensä valitsemaa, ne valinnat tekisivät hänet onnelliseksi.
Lohdullista on se, että elämme sellaisella aikakaudella, jossa miehen ei tarvitse elättää vaimoaan. .Joitakin vuosikymmeniä taaksepäin, niin tämän miehen olisi ollut todella vaikea löytää kumppania. Voi se olla vaikeaa nytkin, mutta sentään on jonkinlainen mahdollisuus. En tiedä onko se tosin olennaista hänelle.
Jos seksin myyntikään ei kiinnosta niin suksi suolle.
Aattele, antaessas saisit itsekin. Ja miehethän tunnetusti huolii ihan minkä naisen tahansa. Eivät ole ollenkaan ronkeleita.
Ja joka tapauksessa, maksukykyinen nainen on ylempitasoinen kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tradenomi jolla 20 vuoden työkokemus ei enää 40-vuotiaana työllisty. Ei auta, että on ollut johtajan sihteeri.
Lähihoitajaopinnot kestävät alle 20 vuotta ja tarjoavat työtä eläkeikään asti, eli 40-vuotiaan tapauksessa vielä noin 25 vuotta valmistumisen jälkeen.
Meidän kaupungissa 1000 hoitajaa työttömänä, saavat sijaisuuksia sen verran, että saavat anssin kerättyä, jolla maksavat omakotitalonsa lainaa ja lastensa harrastuksia. Pärjäävät 1900 netto ansiosidonnaisella kyllä osan vuodesta aina.
Varmasti löytyy heille töitä, jos suostuvat vaan muualle muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksin myyntikään ei kiinnosta niin suksi suolle.
Aattele, antaessas saisit itsekin. Ja miehethän tunnetusti huolii ihan minkä naisen tahansa. Eivät ole ollenkaan ronkeleita.
Ja joka tapauksessa, maksukykyinen nainen on ylempitasoinen kuin sinä.
Moni työtön on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään erityistä. Olen itse samanlainen nainen.
Minä kuitenkin haluan työssäkäyvän naisen.
Ap
Ajattelen että olet vapaa sielu, kenties taiteilija? Ei se tee kenestäkään huonompaa ihmistä että ei käy oravan pyörä elämää kun saman voi saavuttaa tekemättä töitä. Itse olen 35 v nainen ja en ole päivääkään tehnyt töitä. Tosin miulla on mielenterveys ongelmia joiden takia en voi töihin mennä. Onneksi yhteis kunta huolehtii , tosin enemmän saisi olla rahaa käytössä mutta en valita. Maalailen paljon ja saan siihen tarvikkeet opistolla ilmaiseksi. Lisäksi osallistun vasemmisto liiton järjestämiin aktiviteetteihin, sieltä saa ystäviä ja mikään maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajaopinnot kestävät alle 20 vuotta ja tarjoavat työtä eläkeikään asti, eli 40-vuotiaan tapauksessa vielä noin 25 vuotta valmistumisen jälkeen.
Meidän kaupungissa 1000 hoitajaa työttömänä, saavat sijaisuuksia sen verran, että saavat anssin kerättyä, jolla maksavat omakotitalonsa lainaa ja lastensa harrastuksia. Pärjäävät 1900 netto ansiosidonnaisella kyllä osan vuodesta aina.
Varmasti löytyy heille töitä, jos suostuvat vaan muualle muuttamaan.
Ei he muuta, heillä on täällä uudet omakotitalot, puolisolla vakituiset työpaikat ja lapsilla kaverit.
On Helsingin oma vika, jos eivät saa hoitajia, ovat nostaneet vuokrat ja asuntojen hinnat liian korkeiksi. Ei kukaan täältä mihinkään vuokrakaksioon muuta uudesta omakotitalosta, useampi lapsikin heillä. Täällä uuden omakotitalon saa 200 000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi kyselet sitten?
Vuokralla asuminen ok, vuosien työttömyys ei. Jos oikeasti haluaa töitä, kyllä niitä vuosien kuluessa löytää. Olen itse työelämässä joten en katselisi mitään työtä vieroksuvaa laiskottelijaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi kyselet sitten?
En arvannut että joku työtön kuvittelisi että olen hänestä kiinnostunut.. työssäkäyvien mielipiteitä kyselen.
Ap
Jos tuo viesti oli todella AP:lta, että haluaa töissäkäyvän naisen, niin vaikeaa tulee olemaan.
Nainen käy töissä, jotta hän voi elää sellaista elämää kuin haluaa. Jollekin se tarkoittaa omakotitaloa, toisella matkustelua ja kolmannelle mahdollisuutta ostaa vaikka luomuvihanneksia ja Suomessa tehtyjä vaatteita.
Jos sinä tulet kuvioon mukaan, osa naisen tuloista menee väkisinkin sinun ylläpitoosi. On helpompaa, että syötte samaa ruokaa, on kivempi, että lähdette molemmat sinne matkalle ja toki hän haluaisi sinut omakotitaloonsakin asumaan. Naisen elintaso laskee. Hän joutuu ponnistelemaan enemmän samaan aikaan kun sinä käyt lenkkipoluilla nauttimassa raittiista ilmasta. Jossain kohtaa nainen alkaisi ajatella, että mikä järki tässä on.
Aina voi toki toivoa, että vastaan tulisi se rikas nainen, jonka talouteen et tekisi merkittävää lovea, mutta siinäkin 35 vuotias on vähän... vanha. Jälleen palataan siihen, että molempien pitää tuoda parisuhteeseen jotain mitä toinen tarvitsee. Jos nainen tuo rahan - mitä sinä tuot? Et mainitse, että sinussa olisi mitään erityistä (seksi, ulkonäkö...), joilla voisi tuoda arvoa parisuhteeseen. Kunnollisuus ei vielä riitä, kun niitä kunnollisia töissäkäyviä miehiäkin on ja valitettavasi ne ajaa sun ohi vasemmalta ja oikealta jos tavoittelet töissäkäyvää naista. Vastaavassa elämäntilanteessa olevan naisen varmasti saisit helpostikin tervelleellisillä elämäntavoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi kyselet sitten?
En arvannut että joku työtön kuvittelisi että olen hänestä kiinnostunut.. työssäkäyvien mielipiteitä kyselen.
Ap
En kuvitellut, että olisit minusta kiinnostunut. Näiden kommenttiesi jälkeen voin kyllä sanoa, että minä en ole sinusta kiinnostunut. En ollut missään vaiheessa. Sanoin vaan, että työttömyytesi ei haitaa, asenteesi kylläkin, ja ikinä en tuollaista miestä ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi kyselet sitten?
Ap
Sulle ei kelpaa työtön nainen, mutta sinun pitäis kuitenkin kelvata jollekin? Ok, jatkahan sitten etsintää.
Jos tuo olotila on hälle ok niin mikäpä siinä sitten. Koulutus tietysti mutta jos ei maistu niin tuohon on tyytyminen.
Mietin aikooko mennä joskus töihin tai opiskelemaan..? Jos ei niin, varmaan on joku vihervassari ituhippi tai romani joku vähemmistöön kuuluva elämäntapa tai sitten on mt-ongelmia, alko-ongelmia tai huumeongelmia.
Ei sekään ole ok, että on sairaalassa töissä ja on ylipainoinen. Kyllä hoitajan pitää tietää miten eletään terveellisesti.
Riippuu ihmisestä. Yrittääkö työllistyä? Harrastaako jotain järkevää? Onko muuten utelias ja eteenpäin pyrkivä elämänasenne? Pärjääkö rahallisesti ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ihmeellistä vuokralla asumisessa, useasti jopa fiksuin asumismuoto. Mutta miksi ei ole töissä?
Mitä mä just luin. Miten vuokra-asuminen on fiksua koskaan? Kerrytät toisten omaisuutta. No, kukin tyylillään.