Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! mitä mieltä olet 35v miehestä, joka asuu vuokralla ja on ollu vuosia työtön

Vierailija
04.04.2021 |

On kuitenkin ns. Kunnon mies, eli kohtelias, fiksu, mukava, urheilee, ei juo tai käytä muitakaan päiheitä

Mitä ajatuksia tällainen herättää?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Vierailija
2/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mieleeni tulee ensimmäisenä, että olen varmasti keskustellut hänen kanssaan monesti täällä palstalla. Todennäköisesti hän viihtyy täällä palstalla paljon pidempään kuin minä, jopa kaksinumeroisen tuntimäärän joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan masentunut.

Vierailija
4/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies hakeutuisi esimerkiksi lähihoitajaksi ja työllistyisi.

Vierailija
5/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että minulla on missään vaiheessa tarvetta miettiä mielipidettäni hänestä saati kertoa sitä hänelle.

Vierailija
6/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-mies. <3

Vierailija
7/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tienata pro sti tu oi tu na. Paa yhteystiedot marketin ilmoitustaululle. Maksan 50 €, tuo omat kortsut kun en tiedä sun kokoas.

Vierailija
8/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis kouluun tai kesällä mrjanpoimintaan niin ei olisi yhteiskunnan tuilla. PÄÄSÄÄNTÖISESTI JOKAISEN KUULUU ELÄTTÄÄ ITSE ITSENSÄ.

Vierailija
9/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään erityistä. Olen itse samanlainen nainen.

Vierailija
10/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus herättää kysymyksen että miten tällainen kaikin puolin helmi mies on pitkäaikaistyötön. Että hän ei joko kerro kaikkea rehellisesti mikä ei ole hyvä juttu, tai hän ei pysty näkemään omia ongelmiaan mikä on paljon pahempi juttu.

Vierailija
11/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömyydelle ei ole mitään syytä (mielenterveys, terveys...) toteaisin mielessäni, että meillä on hyvin erilaiset arvot. Jos parisuhdetta ajatellaan, niin en edes harkitsisi. Alkaisi pisemmän päälle ärsyttämään, vaikka ihminen olisi kuinka aktiivinen muuten. 

Miksi? Siksi, että haluan tietynlaisen elämäntason ja sitä ei saa jos ei käy töissä. Ja jos olen parisuhteessa, haluan rinnalleni ihmisen joka arvostaa samoja asioita ja haluaa myös kantaa kortensa kekoon niiden saavuttamiseksi. Sekin kävisi, jos miehellä olisi käytännön taitoja, osaisi esim. rakentaa talon ja ei kävisi töissä vaan tekisi meille kotia. Tällöin työskentelisimme molemmat yhteisen unelman eteen. Minä ansaitsemalla rahaa ja hän panostamalla aikaansa.

Vierailija
12/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä vuokralla asumisessa, useasti jopa fiksuin asumismuoto. Mutta miksi ei ole töissä?

Vierailija
13/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan ok.

Osa ei ymmärrä Suomen työllisyystilannetta, eivät he itsekään työllisty, jos heidät irtisanotaan ja ikää 40. Ei auta työnhaussa nykyään enää koulutus ja työkokemus, kun ikää 40.

Vierailija
14/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tradenomi jolla 20 vuoden työkokemus ei enää 40-vuotiaana työllisty. Ei auta, että on ollut johtajan sihteeri.

Vierailija
15/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mielipidettä.

Vierailija
16/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole sinusta mitään mieltä, tuntemattomasta ihmisestä. Miksi mielipiteelläni on sinulle väliä?

Vierailija
17/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Tradenomi jolla 20 vuoden työkokemus ei enää 40-vuotiaana työllisty. Ei auta, että on ollut johtajan sihteeri.

Lähihoitajaopinnot kestävät alle 20 vuotta ja tarjoavat työtä eläkeikään asti, eli 40-vuotiaan tapauksessa vielä noin 25 vuotta valmistumisen jälkeen.

Vierailija
18/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tällaisen, jolla uusi rakennettu talo, palkkatukitöihin pääsi 6 kuukaudeksi ja sitten joutui takaisin kortistoon.

Vierailija
19/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajaopinnot kestävät alle 20 vuotta ja tarjoavat työtä eläkeikään asti, eli 40-vuotiaan tapauksessa vielä noin 25 vuotta valmistumisen jälkeen.

Siis kestävät alle 2 vuotta.

Vierailija
20/74 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalle? Yleensä hakevat sinne juuri tradenomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi