Naiset! Mitä ajattelette miehistä, jotka ovat kiinnostuneita muodista ja pukeutumisesta?
Sellaisista miehistä, joita kiinnostaa vaatteet ja kengät, jotka myös omistavat paljon vaatteita ja kenkiä?
Kommentit (51)
Siisti pukeutuminen osoittaa kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Ulkonäkö on myös miehen käyntikortti.
Itse annan pakit jokaiselle miehelle, joka pukeutuu huonosti. Minua ei kiinnosta tutustua mieheen, jonka käyntikortti on laiskasti tehty.
Mielestäni vaatteet ja pukeutuminen, visuaalinen silmä, kuuluu myös miehille. Jos katotaan tilannetta maailmalla niin kyllä miehet pitää jo itsestään huolta. "Resupekkatyyli" ei vaan sytytä. Tulee enemmänkin fiilis että onko toinen masentunut tai eikö toinen arvosta tarpeeksi itseänsä. Oma mielipide. :)
Anyway, kaikki pukeutukoot kuten itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on tuollainen ja hänen tyylinsä minun huomioni alunperin kiinnittikin.
Sama juttu mulla. On ihanaa kun tietää, että mies on aina tyylikkäästi pukeutunut mennään sitten ihan minne tahansa. Mies on mullekin ostanut usein vaatteita jos on nähnyt jotain mistä tykkää ja aina on valinnat mennyt nappiin. Osaa myös sisustaa tosi hyvin. Johtuu varmaan siitä, että on luovalla alalla töissä niin on muutenkin aika visuaalinen ja kiinnittää huomioita yksityiskohtiin.
Mulla on kaverimies, joka on aina viimeisen päälle puettu. Mittatilauspukuja, tyylikkäitä asusteita ja sen sellaista. Hienoltahan tuo näyttää.
Monella huolittelematon parranreuhka.
Mullahan noita on aika lailla, hätäisesti laskeskelin, että jalkineita noin 40 paria,
takkeja 30 sunnilleen ja housujakin aika läjä. Päälle vielä ne mitkä pitäis heittää pois. Joka säähän ja keliin löytyy ja melkein joka työhön.
Se vielä että tosiaankin työ, ulkoilu, vaellus ja urheiluvaatteita selvästi suurin osa, patsastelua en harrasta, se olkoon cityhimppeleiden hommaa.
Täytyy myöntää, että esim Tinderissä jos olen ollut kahden vaiheilla jonkun miehen suhteen, mutta miehellä on ollut loistava tyyli niin olen sen vuoksi swaipannutkin oikeaan.
Kun nyt ensin oppisitte ottamaan lippikset, pipot pois päästä sisällä ja etenkin syödessä!
Vierailija kirjoitti:
Olen ylempää keskiluokkaa, joten en suvaitse huonosti pukeutuvia miehiä treffikumppaneina. Laatuvaatimukset ovat korkealla, koska isoisä näytti miten todellinen herrasmies pukeutuu ja käyttäytyy.
Se on hyvä että on kriteerejä, toivottavasti tuo pukukoodikin on sitten kirjoitettu profiilisi niin ei turhaan "huonosti pukeutuvat" vaivaudu tykkäämään.
t. nahkatakkimies
Tuon kaiken keksit toisen ulkonäöstä.
Kuulostat itse ilkeältä ihmiseltä.