comirnaty-rokote kokemuksia?
Minulla olisi ensi viikolla comirnaty koronarokotukseen aika ja olen yrittänyt googlailla kokemuksia siitä onko tullut mitään oireita sen jälkeen. Aika huonosti löytyy. Oisko tällä palstalla ketään joka on saanut ko. rokotteen? Fimean sivuilla on aika hyvin mutta haluaisin kuulla ihan oikeilta ihmisiltä oikeita kokemuksia.
Kommentit (87)
Vähän tuli käsikipeäksi kun neulalla tökkäsivät.
Vanhemmat ja muutamat tutut saivat. Ei mitään sivuvaikutuksia.
Ota selvää mikä on mRNA rokote. Uutta teknologiaa, ei ole tehty vanhalla menetelmällä.
Päälle 7-kymppiset sukulaiset on rokotettu tuolla Biontechin rokotteella (ikäjakauma 71-92 vuotta). Ei ole mitään oireita tullut kellekään rokotteesta lukuunottamatta sitä, että joillakin on ollut käsi kipeä seuraavaan päivään asti. Eivät ole kuitenkaan mitenkään kärsineet tästä, vaan ovat olleet onnellisia, että ovat vihdoinkin saaneet rokotteen (useammalla heidtä on sairauksia, joiden vuoksi ovat myös riskiryhmää).
Vierailija kirjoitti:
Mikä comirnaty?
Biontech-Pfizerin koronarokote.
Nelikymppinen sairaanhoitajakaveri sai rokotteet tehostuksineen tammi-helmikuussa. Ei mitään oireita.
Ei oo tullu kellekään mitään siitä ekasta piikistä. Astrasta taas tuli melkein kaikille jotain.
No kun se Astra toimii.
Kuume tuli ja meni.
Ekasta piikistä ei mitään oireita,paitsi käsi kipeä. Toisesta tuli kuumetta ja hirveä väsymys
Viranomaisten mukaan turvallinen ja tehokas rokote.
Kiitoksia vastauksista. Epäilyttää vaan se että kyseistä mRNA rokotetta ei koskaan tätä aikaisemmin käytetty ihmisillä vaikka pitkään tutkittukin toki on. Hyvä kuulla että siitä ei ole tullut mitään ongelmia , lähinnä mietityttää voiko tulevaisuudessa. Kait se on vaan mentävä joukon mukana ja jos jotakin tulee niin kärsitään sitten yhdessä. Kuulemma toisen annoksen jälkeen tulee enemmän niitä oireita Fimean ja tähän kirjoitukseen vastanneidenkin mukaan.
Ap
Mä saisin ensiviikolla Modernan.. 🤔 Seuraavana päivänä pitäisi olla labrat ja kuvaukset niin en tiedä voiko tuo vaikuttaa.
Vaikutukset näkyvät 6 -12 kuukauden kuluttua, eli kukaan ei voi vielä kertoa, mitä tapahtui vuoden kahden päästä. Monet asiat tulevat esiin vasta viiveellä.
No nyt on käyty. Käsi vain vähän kipeä pistoskohdasta ja yöunet meni, vissiin sen takia kun elimistä oli vähän sillein tulenko vai enkö tule kipeäksi. Suosittelen muillekin lämpimästi kun sen aika tulee.
AP
Tänään kävin rokotettavana. Huvittavaa lukea noita mikrosirujuttuja😁aikuiset ihmiset tosissaan luulee, että rokotteen mukana pistetään siru ihon alle...miksiköhän, jos saan luvan kysyä?
Mikä tai kuka tämmöistä mahtaisi organisoida?
Olen saanut kaksi annosta, ei ongelmia.
Tehosteesta monille noussut kuume. Ekan jälkeen ei juurikaan oireita ole ollut tutuillani.
Ei niitä vielä voi olla tiedossa paljoakaan. Täytyisiodottaa iankin 10 vuotta että saa melkeimpä kaikki ne selville. Kannattaa nyt vain malttaa mielensä. Ei hötkyten hyvä tuu
Anyone?