Kummipojasta tulee poikapuoleni
Siis erittäin lyhyesti sanottuna. Minut ja exäni pyydettiin aikoinaan kummiksi eräälle lapselle. Sittemmin erosimme exän kanssa ja samoin tuttavapariskunta erosi myös joiden lapsen kummi minä olin. Sitten ihastuimme tämän kummilapsen isän kanssa ja nyt minä odotan yhteistä lastamme. Kummipojasta tulee näin ollen siis poikapuoleni. Onko tämä aivan ennenkuulumaton tilanne?
Kommentit (10)
Tiedän samanlaisen tapauksen. Erona vaa et yhteinen lapsi on jo syntynyt ja poikapuolen äiti luopui huoltajuudesta koska ei ole kykenevä äidiksi.
Yleensä porsiminen aloitetaan alkuhuuman eli ensimmäisten kolmen vuoden aikana, sillä sitä varten se meihin robotteihin on asennettu. Sitten taas erotaan että tulee paljon geenivariaatioita.
Mitä ihmettä... eihän kummeus ole mitään. Ei juridisesti, ei edes moraalisesti mitään merkitystä.
Onhan Sauli Niinistökin Jenni Haukion kummisetä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä... eihän kummeus ole mitään. Ei juridisesti, ei edes moraalisesti mitään merkitystä.
Tämä. Siksi niitä ei hankita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lapsen kummiksi pyydetään joku läheinen. Eli kummilapsen vanhemman kanssa seurustelussa on ainakin minun mielestäni jonkinasteinen moraalinen dilemma.
En näe mitään ongelmaa ainakaan tuon kummeuden kautta.
Onhan toi todella piiri pieni pyörii -meininkiä.
Eikö jossain tv-ohjelmassa ollut näin, pari joka oli toistensa lasten kummeja löysi toisensa. Kielletty rakkaus?