Tukehdun negatiiviseen ilmapiiriin, vie voimat pois.
Vuosia olen jo havainnut negatiivista ilmapiiriä. Ihmiset ovat todella kireitä, suorituskeskeisiä, huonosti käyttäytyviä ja passiivis- aggressiivisia.
Lapset ja teinit puhuvat pelkästään kiroilemalla. Aikuiset urhelijamiehet yhtä negatiivisia ja ikäviä. Ei tee enää mieli mennä mihinkään julkiselle alueelle kun ihmisten puhe on pelkästään pahaa puhumista ja valittamista. Puistossa, ruokakaupassa, kadulla.
Välinpitämättömyys näkyy niin että rappua sotketaan ja siellä myös metelöidään, ei tervehditä.
Ihmisistä paistaa aivan uskomaton itutus vaikka on hyvä työpaikka, perhe ja hyvinvointia. En tiedä halutaanko tahalleen olla tällaisia?
Kommentit (28)
Pidä 2-6 kk tauko, äläkä lue ketjuja, jotka liittyvät politiikkaan tai muuhun raskaisiin aiheisiin. Näin minä loin itselleni terveen suhteen tähän koko Suomen yhteiseen likakaivoon :)
Pitäisi laillistaa huumeet niin ihmisten elämä muuttuisi positiivisemmaksi.
Olen huomannut saman, valitettavasti.
Katsoin juuri jotain amerikkalaista sarjaa ja mietin miten suomalaiset vanhemmat ja opettajat reagoisivat. Hyvin eri tavalla.
Toki oli kyse vain sarjasta, mutta epäilen asian olevan todellinen.
Liikaa negatiivisuutta.
Yritän keskittyä hyviin ja positiivisiin asioihin, mutta se on hankalaa, koska aviomies on kiroileva ja kireä, suorituskeskeinen, huonosti käyttäytyvä ja passiivis- aggressiivinen.
Se meinaa olla vaikeeta yrittää pysyä positiivisena. Kaikki vaa kärsivät, naapurit ovat myös kärttyisiä. Yksinäisyys riivaa.
Korona on tehnyt ihmisistä kamalia.
Mä jouduin kerran teininä pahan silmän kohteeksi ja samaan aikaan puhkesi akne ja krooninen kuumeilu. Pahimmillaan negatiivisuus sairastuttaa.
Puolison suku minua kohtaan passiivis-aggressiivisia. Olen itkenyt asian vuoksi useaan otteeseen ja puoliso koittaa vähätellä sukunsa satuttavaa käytöstä vaikka samalla myöntääkin suoraan ettei hänen sukulaisensa pidä minusta. Olen ns. huonompaa kastia
Miten muut jaksatte tätä?