Mistä esprit vaatteita?
Tietääkö joku mistä noita saa ostettua etelä-suomesta? Jos ei muualta, niin pk-seudulta?
Mutta jos joku tietää saako Hämeenlinnasta, Hyvinkäältä tai Lahdesta jostain, niin kiinnostaisi tietää?
Entä onko kukaan tilannut espritin nettisivujen shopista, toimittavatko Suomeen asti?
Kommentit (11)
Hyvinkään Anttilassa ei ainakaan ole =(
.. Lahdessa muuten ainakin on. Vanha lahtelaisena uskallan sanoa. Luulisin, että näissä isompien kaupunkien Anttiloissa on.
Sokokselta, Stockkalta, Jesper Juniorista ja Anttilasta. Vaatteita jotka yleensä miellyttää minun silmää, mutta nyt syksyn mallisto oli shokki minun makuuni :) Jotkut kyllä ahkeraa kehuivat sitä :)
Voi tilata.Itse olen tilannut täältä:
http://www.esprit-online-shop.com/index_uk.htm
Valikoima on todella mahtava ja vaatteita löytyy kaiken ikäisille.Postikulut reilu kymmenen euroa muistaakseni,
Espoon Sellossa on Espritin oma myymälä. Nyt en tiedä minkälainen on syksyn mallisto, mutta kannattaa käydä vilkaisemassa. Ja tosiaan tuolla joku jo mainitsikin Jesper Juniorin, sieltä löytyy ainakin jotain.
Eipä ollakaan koskaan Sellosta käyty. Jos ollaan pk-seudulle tultu, niin on käyty forumissa, kämpissä, itäkeskuksessa tai jumbossa.
Täytyy käydä tuo Sellokin joskus katsastamassa!
Nyt ainakin tiedän missä kannattaa käydä mallistoa katsastamassa.
Ja mä olen ymmärtänyt, että Espritin mallisto " vaihtuu" tai siis tulee uutta joka kuukausi. Nyt tää ilmeisesti heinä-elokuu on ollut mun mielestä ihanaa suklaan ruskeaa. Tätä edellisessä oli jotakin vihreän sävyä. Mut kuulemma koko ajan tulee uutta... :)
Voiko tilauksen maksaa pankkisiirrolla vai onnistuuko pelkästään luottokortilla?
(Sellon) Jesper Juniorissa oli hyvä valikoima,samoin Anttila myy.Sokos ja Stocka.
ainakin anttila, stockman ja wiklund myyvät.
.. Anttilat niitä myyvät.