Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä esprit vaatteita?

13.08.2006 |

Tietääkö joku mistä noita saa ostettua etelä-suomesta? Jos ei muualta, niin pk-seudulta?

Mutta jos joku tietää saako Hämeenlinnasta, Hyvinkäältä tai Lahdesta jostain, niin kiinnostaisi tietää?

Entä onko kukaan tilannut espritin nettisivujen shopista, toimittavatko Suomeen asti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Anttilat niitä myyvät.

Vierailija
2/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään Anttilassa ei ainakaan ole =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Lahdessa muuten ainakin on. Vanha lahtelaisena uskallan sanoa. Luulisin, että näissä isompien kaupunkien Anttiloissa on.

Vierailija
4/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta, Stockkalta, Jesper Juniorista ja Anttilasta. Vaatteita jotka yleensä miellyttää minun silmää, mutta nyt syksyn mallisto oli shokki minun makuuni :) Jotkut kyllä ahkeraa kehuivat sitä :)

Vierailija
5/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tilata.Itse olen tilannut täältä:

http://www.esprit-online-shop.com/index_uk.htm

Valikoima on todella mahtava ja vaatteita löytyy kaiken ikäisille.Postikulut reilu kymmenen euroa muistaakseni,

Vierailija
6/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Sellossa on Espritin oma myymälä. Nyt en tiedä minkälainen on syksyn mallisto, mutta kannattaa käydä vilkaisemassa. Ja tosiaan tuolla joku jo mainitsikin Jesper Juniorin, sieltä löytyy ainakin jotain.

Vierailija
7/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollakaan koskaan Sellosta käyty. Jos ollaan pk-seudulle tultu, niin on käyty forumissa, kämpissä, itäkeskuksessa tai jumbossa.

Täytyy käydä tuo Sellokin joskus katsastamassa!

Nyt ainakin tiedän missä kannattaa käydä mallistoa katsastamassa.

Vierailija
8/11 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen ymmärtänyt, että Espritin mallisto " vaihtuu" tai siis tulee uutta joka kuukausi. Nyt tää ilmeisesti heinä-elokuu on ollut mun mielestä ihanaa suklaan ruskeaa. Tätä edellisessä oli jotakin vihreän sävyä. Mut kuulemma koko ajan tulee uutta... :)

Vierailija
9/11 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tilauksen maksaa pankkisiirrolla vai onnistuuko pelkästään luottokortilla?

Vierailija
10/11 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sellon) Jesper Juniorissa oli hyvä valikoima,samoin Anttila myy.Sokos ja Stocka.

Vierailija
11/11 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin anttila, stockman ja wiklund myyvät.