Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan muillakin yhtä kovaa hämähäkkipelkoa kuin minulla

Vierailija
03.04.2021 |

En voisi asua esim. Australiassa saatikka mennä sinne käymään kun tiedän siellä olevan niitä niin paljon ja muihinkaan maihin missä tiedän olevan niitä paljon. Onko teitä muita samanlaisia, vertaistukea please.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaiset ja herhiläiset ovat pelottavampia

Vierailija
2/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ne vainoaa mua. Ja monta maata mihin haluaisin mennä mutten voi juuri samasta syystä kuin sä.

Enkä vois kuvitellakaan jotain siedätyshoitoa, hyi helvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen ystävä. Siis hän on kyllä ylihuippu siinä kun näkee hämähäkin. Se kirkuminen ja kun ISO mies juoksee karkuun. Kauheaa sanoa näin mut kyllä vähän naurattaa. Hän kirkuu kun mies. Ja kyseessä on iso vatsakas moottoripyörällä ajava 60 vuotias mies. 😂😂

Vierailija
4/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä lue tätä ketjuakaan enempää koska kuitenkin joku laittaa sellasen kuvan tähän että se jää mieleen pitkäksi aikaa.

T. 2

Vierailija
5/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. En uskalla istuskella ulkona ilman alituista tarkkilua. Pelkään sisälle tuotuja klapeja. Talvellakin niistä voi heräillä esim lukkeja. Kerran jo kävi niin.

Tosin samalla tulee varottua punkkeja.

Vierailija
6/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Kammoan hämähäkkejä ja nyt olen jo kolme tappanut niitä parin kuukauden sisällä kun pyrkivät unikaveriksi 😩

Vierailija
7/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monilla. Kesä on kauheaa aikaa, syksy pahempaa, joku voi keksiä talojen ulkoseinille niin liukkaan tai tahmean pinnan, ettei hämis kävele sitä pitkin sisälle.

Vierailija
8/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki voi oikeastikin purra, esim rannoilla vesihämähäkki ja tilee 15 cm punainen paukama joka kestääkin monta päivää.

Vierailija
9/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi yleisimpiä kammoja. 

Ovathan hämähäkit epämiellyttäviä muodoltaan ihan objektiivisestikin. 

Vierailija
10/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin juuri ikkunat ja koska luulen että se on ainoa paikka mistä ne pääsee sisään, ruiskutin Raidilla kaikki karmit ja koko tuuletusikkunan ritilän. Katotaan tuleeko niitä enää.

Muutettiin tähän asuntoon n. vuosi sitten ja jostain syystä täällä on koko ajan hämähäkkejä sisällä. Missään muussa asunnossa ei tällaista ole ollut.

Ja siis sanomattakin lienee selvää että vihaan, inhoan ja kammoan hämähäkkejä. Kuten toki muitakin ötököitä, mutta hämikset on jotain niin inhottavaa 😳

Vierailija
11/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl myös yks lisää, joka kärsii araknofobiasta. :/ Pelkään myös hämiksii, joita ei oikeesti ole olemas kute Lukitari ja Hämäkäk. Päätä alkaa kutittamaa ja tuntuu, et hämähäkki on varpaissa. Sydän alkaa myös tykyttää nopeammi ja kädet ja varpaat hikoo.

Vierailija
12/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla niitä oikein kuhisee varsinkin loppukesästä, kyseessä on vanha puurakennus joka on osittain veden päällä niin hämähäkkejä ja muita ötököitä on todella paljon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi