Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ovat tämän jutun kaltaiset naiset? Hirvittävä epäsuhta tämän jutun ja todellisuuden välillä

Vierailija
03.04.2021 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/9235bd22-82d9-4781-bd1b-206ff9e72a94

Sinäkin, tsekkaas nyt se painos. Vai etkö edes uskalla? Voi luoja, mitä tämä naistarjonta nykyään on. Ei yhtään tuon jutun kaltaisia. 😣

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tuollaisia naisia kaupunki täynnä. Ongelma vaan, että ovat niin jäätävän nuoria.

Vierailija
2/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et se sinäkään taida kauheasti liikuntaa harrastaa? Minä näen tuollaisia naisia jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän naisissa on vialla kun ei edes tarvitse kuin vähän vihjailla tuollaisella niin kyllä raivokohtaus alkaa.

Vierailija
4/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nyt tulee todistettua, että pienillä painoilla ei saa peppua kasvatettua. Eihän Pasternakalla itselläänkään ollut juuri lainkaan peppua. 

Vierailija
5/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasternak on mies. Treenaa useita julkkisnaisia.

Vierailija
6/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miten minun painoni liittyy mihinkään? Ja eikö tuollaisia naisia ole salit täynnä?

Vierailija
7/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää teksti tähän koska ap keräilee vain klikkauksia.

Vierailija
8/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Miten minun painoni liittyy mihinkään? Ja eikö tuollaisia naisia ole salit täynnä?

Hups, olisi pitänyt varmaan vähän tarkemmin tutkia sivua :) Katsoin vain Instagramin naista ja oletin hänen olevan kyseinen tyyppi. 

Vierailija
9/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n pitäisi saada treenaava nainen, vaikkei ap itse ilmeisesti treenaa koskaan, koska hän ei ole lainkaan tietoinen että saleilla käy myös naisia?

Vierailija
10/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin tuon kuvan ja minusta se on epämiellyttävä. Ollut ainakin ruoka-aikaan kotona.

Vierailija
11/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarjolla, olen pehmeä ja pyöreä ja 53 vuodestani ollut 36 vuotta varattuna, joten painokyselyt ei koske mua. Parhaat menee ekana ja se ei ole kiinni siitä miltä näyttää.

Vierailija
12/12 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tarjolla, olen pehmeä ja pyöreä ja 53 vuodestani ollut 36 vuotta varattuna, joten painokyselyt ei koske mua. Parhaat menee ekana ja se ei ole kiinni siitä miltä näyttää.

En minäkään usko, että ap:n tältä palstalta kannattaa treenaavia sinkkunaisia etsiä.

N58