Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada nopeasti 500€-1000€

Vierailija
03.04.2021 |

Mistä saada nopeasti ylimääräiset 500€-1000€ työttömänä? En ole mikään elämäntapatyötön tai loinen, vaan jouduin kolme kuukautta sitten työttömäksi yt-neuvottelujen takia ja taloustilanne romahti aivan pohjamutiin. Isoilta palkoilta valtion tuille, kokoajan etsin uutta työtä joka vastaa koulutustani koska henkinen puoleni ei kestä tätä jatkuvaa stressiä rahasta ja sen vähäisyydestä.

Nyt tarvitsisin henkilökohtaiseen menoon 500€-1000€ eikä mitään hajua, mistä saan tuollaiset rahat kasaan kun en saa palkkaakaan ja Kelan tuet menee 100% elämiseen ja laskuihin eikä mitään ylimääräistä niistä pienistä rahoista jää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Olisit maksanut työttömyyskassamaksun, joka on halvimmillaan n. 80e/vuosi. Miksi kukaan "isopalkkainen" olisi tämän jättänyt tekemättä?  

Toisin sanoen en usko tarinaasi.

Mitä? 5 000 euron palkkatuloilla bruttoansiopäiväraha olisi 2 156,05 euroa ja 6 000 euron palkkatuloilla 2 347,77 euroa kuukaudessa, että eipä noilla päivärahoilla herroiksi eletä jos on isoon palkkaan tottunut.

Vierailija
22/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa pankista pienellä korolla ja maksat heti takaisin kun pääset takaisin töihin.

Pankki ei lainaa työttömälle! Pankki ei näe, että työttömyys- tai muu hankala jakso on ohimenevä jakso, vaan laskee, että voimassaoleva tilanne on se, joka jatkuu. Tulkinta perustuu omaan kokemukseeni.

Nykyisin saan reilu 6000 euroa palkkaa; olin neljä kuukautta työttömänä, jolloin pankki kiristi kaikki ehdot eikä antanut yhtään joustoa. No, pankki meni sit vaihtoon - toisaalta luulen, että kaikki pankit toimivat yhtä lyhytnäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaavassa tilanteessa nostin pankista pienen lainan jonka maksoin välittömästi pois kun pääsin takaisin töihin. Työttömyysjakso kesti onneksi vain neljä kuukautta.

Anteeks mutta mikä pankki myöntää työttömälle lainan?

Kannattaa tehdä pankkivertailua lainahakemuksissa. Kyllä melko monetkin pankit myöntää jos saa säännöllistä ”tuloa” esim. just Kelasta. Toki työttömänä ei saa mitään isoja asuntolainoja tms. vaan puhutaan pienistä lainoista, joilla saa just ja just maksettua vaikka puhelimen.

Vierailija
24/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa pankista pienellä korolla ja maksat heti takaisin kun pääset takaisin töihin.

Pankki ei lainaa työttömälle! Pankki ei näe, että työttömyys- tai muu hankala jakso on ohimenevä jakso, vaan laskee, että voimassaoleva tilanne on se, joka jatkuu. Tulkinta perustuu omaan kokemukseeni.

Nykyisin saan reilu 6000 euroa palkkaa; olin neljä kuukautta työttömänä, jolloin pankki kiristi kaikki ehdot eikä antanut yhtään joustoa. No, pankki meni sit vaihtoon - toisaalta luulen, että kaikki pankit toimivat yhtä lyhytnäköisesti.

Minä olin kolme vuotta työtön opiskelija ja sain pankista 4000€ lainan. Enkä puhu nyt opintolainasta.

Vierailija
25/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin hae varastolle töihin keikkatyöntekijäksi. Saat palkan tosin vasta 1-2 kk päästä. Voi samalla etsiä sitten niitä oman alan töitä kun teet "hanttihommia".

Jos asialla on kiire eli sinun on saatava mahdollisimman pian 500-1000 euroa, niin ainoa vaihtoehto on laina. Se kannattaa hakea pankista, koska siinä on huomattavasti pienempi korko kuin esim. pikavipeissä.

Vierailija
26/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jotain omaisuutta, arvokas vaate, laukku tai huonekalu.

Vierailija
27/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satut olemaan nainen, huomaathan että istut karvaisen pankkikirjasi päällä, josta voit halutessasi suorittaa noston kun siltä tuntuu. halukkaita naimisissa olevia miehiä turvalliseen rahansiirtoon löytyy naapurikadulta lähtien.

mikäli olet mies , huomaathan että voit halutessasi saada jäsenetua ilman että vilautat s korttia, lähinnä vaan vilautat assan nurka takana ja joku voi suorittaa panon sopivasti

ja hei ää unohda kertoa miten asia ratkesi  eli menikö vaan suun soittoon (hoitoon)

Vierailija
28/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta tililtä.

Vierailija
29/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt ihmeessä kaikki luonnollista visa-korttia hätävarana yllättäviin menoihin.

Vierailija
30/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Olisit maksanut työttömyyskassamaksun, joka on halvimmillaan n. 80e/vuosi. Miksi kukaan "isopalkkainen" olisi tämän jättänyt tekemättä?  

Mitä? 5 000 euron palkkatuloilla bruttoansiopäiväraha olisi 2 156,05 euroa ja 6 000 euron palkkatuloilla 2 347,77 euroa kuukaudessa, että eipä noilla päivärahoilla herroiksi eletä jos on isoon palkkaan tottunut.

Paremmin ex-suuripalkkaisen ansiosidonnaiselle elelee kuin kelan tuilla

Vierailija
31/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmin ex-suuripalkkaisen ansiosidonnaiselle elelee kuin kelan tuilla

Ex-kansanedustajat ovatkin sitten omassa sarjassaan.

Vierailija
32/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita 100 000 sveabakin tilille, korko 0.85% saat 850 josta verot niin kouraan jää viitisensataa.

Vierailija
33/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 3kk ennenkuin aloin saamaan ansiosidonnaista eikä ollut edes karenssia. Viimeisimmän palkan sain elokuussa, syyskuun eka päivä alkoi lomautus ja ekat rahat sain kassasta joulukuussa. 

Siinä meni säästötili nollille.

Vierailija
34/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota säästötililtä/myy osakkeita/ myy tavaraa/myy palveluksia, vaikka renkaanvaihtoa autoihin.

Tai pyydä isiltä.

Vierailija
35/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kolme vuotta työtön opiskelija ja sain pankista 4000€ lainan. Enkä puhu nyt opintolainasta.

Niin, varmaankin ennen korona-aikaa tai sitten sinulla on ollut hyvät vakuudet.

Tälläisenä aikana kun ei meinaa saada työssäkäyväkään saada pankista mitään vaikka olisi miten hyvät tulot ja vakuudet eikä yksikään lasku ollut ikinä myöhässä.

Vierailija
36/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Isoilta palkoilta valtion tuille”. Etkö isopalkkaisena ole saanut säästöön mitään? Eipä silti, tiedän itsekin kaksi isotuloista henkilöä joiden elintaso romahtaisi jytinällä jos työttömyys iskisi. Isot asunto- ja autolainat ja kallista tavaraa ostetaan.

T Ä M Ä .

Tätä minäkin ihmettelen, että miten on mahdollista, ettei osatas varutua pahimpaan.

Olisin itsekin kirjoittanut juuri samasta asiasta.

Omaa tyhmyyttä!

Vierailija
37/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käyny selväksi oletko MIES VAI NAINEN. pekka ostaa pyllyä ja nais piispa pillun nuolentaa tuo on pikku raha kun valtion tai kirkon visaa vinkutetaan

Vierailija
38/38 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh iso palkka ollut ja nyt ei ole edes 500 euroa? En voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi