Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli pienenä aina pitkät hiukset. Siis peppuun asti. Niitä ei saanut leikata lyhyeksi. Millaisia sääntöjä tai kieltoja teillä on lapsena ollut?

Vierailija
03.04.2021 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ottaa kuin yhdet korvanreiät ja hiuksia ei saanut värjätä. Syy? Koska jos saan luvan ottaa kahden korvanreiät molempiin korviin ja värjätä hiukseni toiseen normaaliin väriin, seuraava askel on tietysti se, että minusta tulee seuraavaksi heti rapajuoppunistipunkkari, jolla on naama täynnä lävistyksiä ja 15 eri värin irokeesi. Lisäksi alan välittömästi ryyppäämään, vetämään huumeita ja muutun kyläpyöräksi kaikille.

Missäänhän ei siis ollut kenellekään tapahtunut näin, ei edes meidän suvussa. En tiedä mistä moinen kauhukuva tuli, mutta epäilen suljettua maalaisyhteisöä Jumalan selän takana, jossa on jo järkytys, jos lemmikkinä on lintu tai naapuri ajaa vääränmerkkisellä autolla.

Vierailija
42/42 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut ottaa kuin yhdet korvanreiät ja hiuksia ei saanut värjätä. Syy? Koska jos saan luvan ottaa kahden korvanreiät molempiin korviin ja värjätä hiukseni toiseen normaaliin väriin, seuraava askel on tietysti se, että minusta tulee seuraavaksi heti rapajuoppunistipunkkari, jolla on naama täynnä lävistyksiä ja 15 eri värin irokeesi. Lisäksi alan välittömästi ryyppäämään, vetämään huumeita ja muutun kyläpyöräksi kaikille.

Missäänhän ei siis ollut kenellekään tapahtunut näin, ei edes meidän suvussa. En tiedä mistä moinen kauhukuva tuli, mutta epäilen suljettua maalaisyhteisöä Jumalan selän takana, jossa on jo järkytys, jos lemmikkinä on lintu tai naapuri ajaa vääränmerkkisellä autolla.

Unohdin sanoa, että nyt nelikymppisenä minulla on niitä korvalävistyksiä enemmän kuin yksi pari, hiuksiani värjään miten milloinkin huvittaa ja tyylini on omalaatuinen. Silti minä olen se meidän suvun enkeli, jonka hurjimmat tempaukset ovat tyyliin liikaa juustokakkua kerralla tai hieman liian kallis huonetuoksu tämän kuun budjettiin. Elelen rauhallista kotielämää kirjojen keskellä alkoholittomana ja savuttomana nautiskellen hyvästä ruoasta ja pyrin elämään niin, etten aiheuta häiriöitä esimerkiksi naapureille.

Ironisesti meidän suvussa ne perheen kammoamat kauhukuvat tulevatkin niiltä ns. normaaleilta ihmisiltä, joista ei päälle päin näy mitään normaalista poikkeavaa. On alkoholismia, kotiväkivaltaa erilaisissa muodoissa, pettämistä, jättämistä, riehumista. Eikä jestas sentään yhtään lävistystä, irokeesia, oudon väristä tukkaa tai kummallista vaatetusta! Mitenkäs se nyt näin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla