Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kivekset - mitäs niille pitää tai ei saa tehdä?

Vierailija
03.04.2021 |

Joku sanoi ettei saa koskeakkaan, joku toinen että nauttii paljonkin. Entäs kun itse esim otan suuhunkin ja luolen? Oma mies tykkää kovasti. Kuulisin mieluusti mielipiteitä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat jo itsellesi tuossa sen pointin. Joku tykkää toinen ei. Selviää vaan kokeilemalla. Ei siitä sen suurempaa draamaa kannata tehdä. Ihan kuin muutenkin peniksen koskettelussa. Joku tykkää kovemmassa puristuksessa ja toinen hellemmästä... Ei ole yleispätevää ohjetta mikä toimii kaikilla miehillä. Ihan samoin ei ole yleispätevää ohjetta naisille millä orgasmin saa aina tulemaan...

Vierailija
2/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksikään siis nauti pallien hyväilystä? Tai nuolemisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun boltseihin ei kosketa!!

Vierailija
4/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurikysymys. Suomessa ei pidetä, mutta mustat miehet nauttivat hyvinkin palkon.

Vierailija
5/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin nautin

Vierailija
7/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnet miten ne ovat ihan räjähtämäisillään, en vaan voi vastustaa...into pinkeenä.

Vierailija
8/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan on supisuomalainen mies..joka nauttii ja pyytää niitä koskemaan moninkin tavoin.

Vierailija
9/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne nauttivat jotka nauttivat, jotkut eivät tykkää yhtään ja lopuille se on kai ihan ok, muttei mikään pakollinen ohjelmanumero. Ei täältä palstalta voi tästäkään asiasta gallupilla saada yhtä ainoaa totuutta, vaan ihan samalla tavalla joutuu juuri sen oman miehen mieltymykset ottamaan huomioon kuin mieskin joutuu kuuntelemaan oman naisensa nuolupreferenssit.

Vierailija
10/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh!! Kun niitä samalla vaik nenällä nostelee..niin huh!!

Vierailija
11/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne nauttivat jotka nauttivat, jotkut eivät tykkää yhtään ja lopuille se on kai ihan ok, muttei mikään pakollinen ohjelmanumero. Ei täältä palstalta voi tästäkään asiasta gallupilla saada yhtä ainoaa totuutta, vaan ihan samalla tavalla joutuu juuri sen oman miehen mieltymykset ottamaan huomioon kuin mieskin joutuu kuuntelemaan oman naisensa nuolupreferenssit.

... ja jatkan vielä, esimerkiksi omani ovat niin herkät, että niitä on aika helppo murjoa epämukavan ja kivuliaan välimaastossa, vaikka tarkoittaisikin vain hyväillä. Ihan kevyt silittely on joskus ok, mutta eipä edes vaimo 25 vuoden kokemuksellakaan aina osaa tai malta niin kevyesti hivellä kuin mikä minulle olisi hyvä. But that’s just me.

Vierailija
12/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön se kaikki pieni eroavaisuus! Niin naisella kuin miehelläkin.

Vierailija
13/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että niitä pussaillaan ja kevyesti puristellaan ja sivellään. Jotkut naiset osaa ja toiset eivät osaa vaikka neuvoo ;) Joillain menee liian kovakouraiseksi :p

Vierailija
14/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun sokeroinut kivekset, vaonja varren ja muuten vähän siistinyt ja vaimo luoleskelee vartta ja kiveksiä ja kiusoittelee ja välillä sitten ottaa kokonaan suuhun. Hyvää tekee.

Vierailija
15/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole kiveksissä mitään erityistä tuntoa joka kiihottaisi. Ihan sama kuin jalkaa tai nenää koskettelisi. Siksi pidän vähän outona kun naiset hyväilee/imee kiveksiä vaikka siinä vieressä olisi penis jonka koskettelusta oikeasti kiihottuisi.

M32

Vierailija
16/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiveksissä kummempaa tunnetta ole. Mutta jos kädet/liukkari on erityisen lämmintä, niin sitten voi tuntua erikoisen hyvälle. Mutta onhan se kiihoittavaa jos nainen itse tuntuu tykkäävän pallien hyväilystä. Vähän sama kuin että mä tykkään naisen pakaroiden hyväilystä, niin eihän nainen saa siitä muuta kuin sen että mä tykkään siitä.

Vierailija
17/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, että niitä pussaillaan ja kevyesti puristellaan ja sivellään. Jotkut naiset osaa ja toiset eivät osaa vaikka neuvoo ;) Joillain menee liian kovakouraiseksi :p

NO ilmeisesti meillä onnistuu, kun mies pyytää lisää. Ja itse tykkään myös. Win.-win

Vierailija
18/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiveksissä kummempaa tunnetta ole. Mutta jos kädet/liukkari on erityisen lämmintä, niin sitten voi tuntua erikoisen hyvälle. Mutta onhan se kiihoittavaa jos nainen itse tuntuu tykkäävän pallien hyväilystä. Vähän sama kuin että mä tykkään naisen pakaroiden hyväilystä, niin eihän nainen saa siitä muuta kuin sen että mä tykkään siitä.

No tuntuuhan se tosi hyvältä kun mies koskee pakaroita! Ei se naisen prse mitään puuta ole. Luuleeko joku mies tosiaan että naisesta ei tunnu kosketus hyvältä? Sillähän saa naisen nirvanaan.

Vierailija
19/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten hyväily tuntuu tosiaan olevan hyvin mieskohtaista. Itse tykkään kovasti hyväillä mieheni palleja, mutta on aika tarkkaa, mitä niille saa tehdä: saa nuolla ja sivellä hellästi ja orgasmin lähestyessä niitä saa hieman nostaa kämmenellä. Ei saa puristaa, vetää eikä ottaa suuhun. Joskus ei saa koskea yhtään, kutittaa kuulemma liikaa. :D

Miehet voisivat muuten kertoa, että onko yleensä väliä, missä hetkessä palleille annetaan huomiota? Meinaan, mieheni tuntuu tykkäävän eniten ihan esileikin alussa ja sitten tosiaan juuri ennen tulemista. Siinä välissä ei tule oikein mitään reaktiota. Vaihteleeko tuntoherkkyys kiihottuneisuusasteen mukaan?

Vierailija
20/27 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

potki niitä!