En ymmärrä miten siivooja voi olla lihava? Siinä liikutaan koko päivä
Itse olen aina laihtunut monta kiloa nopeasti kun olen mennyt siivoustyöhön. Ei siinä mitenkään voi lihoa vaikka olisin työpäivän jälkeen mättänyt ties mitä. Siksi ihmettelen kun näen lihavan siivoojan, ja tulee väkisinkin mieleen että ei tee työtään kunnolla.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hoikkuus on 99% ruokavaliosta riippuvaista. Ei se liikunta paljon kaloreita kuluta.
Miksi minä sit olen aina laihtunut siivoojana vaikka olisin syönyt pelkkää pitsaa ja hampurilaista?
Mikset sitten ole pysynyt siivoojana, jos kerran laihuus on sinulle tärkeintä elämässä? Miksi lihot aina, kun et siivoa ja joudut laihtuaksesi menemään siivoushommiin?
Keikkasiivoojana on tullut nähtyä monenlaista työyhteisöä, ja myös lihavia siivoojia. Osa heistä hikoilee ja hengästyy selvästi ihan tavallisessa työssä. Siis jos on tehty esim. parityönä, niin olen nähnyt ettei ole tehnyt mitään sen raskaampaa kuin mitä itse olen tehnyt, eikä mitenkään järjettömällä vauhdilla, mutta vaikuttaa olevan heille kovin rasittavaa. Olen ihmetellyt, miksi tällaisilla tapauksilla ei lainkaan kunto nouse eikä kilot karise, jos joka päivä tekee tuntikausia omalle tasolle hengästyttävää liikuntaa. Tosi paljon sitten varmaan syövät, tai sitten se aineenvaihdunta vaikuttaa, iso osa näistä on vanhempia naisia.
No jos hän syö vaikka 3-4 pitserian pitsaa päivässä?
Vierailija kirjoitti:
No jos hän syö vaikka 3-4 pitserian pitsaa päivässä?
Ei onnistu siivoojan palkalla edes kerran päivässä syödä ulkona.
Siivojan hommassa on vähän sellainen juttu että ne on kunnilla useasti suojatyöpaikkoja, työt voi tehdä hitaasti ja huonosti tai jättää ahkerampien kontolle kokonaan ilman isompia seuraamuksia, voi olla että siirretään huonompaan paikkaan siivoamaan mutta potkuja on todella vaikea saada. Työmoraali on näillä tapauksilla usein huono ja niin ikävä kun onkin sanoa niin eivät ole niitä keittiön terävimpiä veitsiä. Joskus on sitten ihan puhtaasti se että alkaa ikä tulemaan vastaan eikä sen takia luonnistu ihan samalla lailla se työn teko ja aineenvaihdunta hidastuu samalla
Tuntuuko olo ihanan paremmalta ihmiseltä, kun aloitetaan uusia siivoojia pilkkaavia aloituksia joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko olo ihanan paremmalta ihmiseltä, kun aloitetaan uusia siivoojia pilkkaavia aloituksia joka päivä?
*tehdään aloituksia
Köyhät ja vähän koulutetut ovat kait keskimäärin pulleampia. Enempi ihmettelisin terveydenhoitoalalla olevaa ylipainoista. Olen itse ylipainoinen ja jossain vaiheessa elossa pysyminen on tärkeintä.