Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten siivooja voi olla lihava? Siinä liikutaan koko päivä

Vierailija
03.04.2021 |

Itse olen aina laihtunut monta kiloa nopeasti kun olen mennyt siivoustyöhön. Ei siinä mitenkään voi lihoa vaikka olisin työpäivän jälkeen mättänyt ties mitä. Siksi ihmettelen kun näen lihavan siivoojan, ja tulee väkisinkin mieleen että ei tee työtään kunnolla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hoikkuus on 99% ruokavaliosta riippuvaista. Ei se liikunta paljon kaloreita kuluta.

Vierailija
2/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hoikkuus on 99% ruokavaliosta riippuvaista. Ei se liikunta paljon kaloreita kuluta.

Miksi minä sit olen aina laihtunut siivoojana vaikka olisin syönyt pelkkää pitsaa ja hampurilaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästä yhdestä pizzasta saa yli 1000 kilokaloria ja suklaasta myös helposti satoja kaloreita. Ei siinä hirveästi voi herkutella päivittäin vaikka liikkuukin paljon.

Vierailija
4/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin olla lihava siivooja niin joutuisin syömään töissä suklaapatukkaa 10 minuutin välein 

Vierailija
5/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä sit olen aina laihtunut siivoojana vaikka olisin syönyt pelkkää pitsaa ja hampurilaista?

Olet syönyt vähemmän kuin kuluttanut.

Vierailija
6/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on että väkisinkin tulee mieleen lihavasta ihmisestä että tuo ei tee töitään kunnolla.

Vierailija
7/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele siivoojan työtä kun siinä ei liikuta ollenkaan mutta onhan niitä metsureitakin joilla iso maha

Vierailija
8/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele siivoojan työtä kun siinä ei liikuta ollenkaan mutta onhan niitä metsureitakin joilla iso maha

Metsurithan ei ainakaan liiku yhtään? Koneet ne työt tekee.

Vierailija
9/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ratkaise, vaan syömiset. Laihduin minäkin kun aloin siivota, mutta nopeasti keho tottui ja paino palautui ennalleen. Syön muuten terveellisesti, mutta illalla tulee ahmittua herkkuja.

T. Ylipainoinen siivooja, joka tekee työnsä kunnolla.

Vierailija
10/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei estä kaikkia sairauksia eikä myöskään liiallisen herkuttelun tuomia kiloja. 

Vierailija
11/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa muussakin ammatissa ollaan yllättävän leveitä, vaikka koko ajan ollaan liikkeessä. Esim parkkipirkot.

Toisaalta tämä on vähän samanlainen ihmetyksen aihe kuin lihavat leikki-ikäiset. Nehän liikkuu koko ajan. Miten sellaisen saa tursutettua pituuttaan leveämmäksi?

Vierailija
12/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilot millään perusliikunnalla.

Vierailija
13/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneetko?

Luuletko oikeasti että koneet tekee kaikki raivaussahatyötki ja menevät kaataan myös pienetki alle hehtaarin hakkuut. Puhumattakaan puista jotka talojen lähellä ja pihoilla.

Vierailija
14/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, todennäköisesti olet sivoojana syönyt vähemmän kuin ei- siivoojana.

Tai sitten teit siivoustyötä nuorena, jolloin oli ainernvsihduntasikin erilainen.

Söin 18- vuotiaana kuin hevonen(tyypillinen peruna-annos oli 10 perunaa), mutta olin hoikka.

Nyt 49- vuotiaans olen tukeva, vaikka en jaksaisi ikinä tuollaisia annoksia syödä.

Vierailija
15/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei ratkaise, vaan syömiset. Laihduin minäkin kun aloin siivota, mutta nopeasti keho tottui ja paino palautui ennalleen. Syön muuten terveellisesti, mutta illalla tulee ahmittua herkkuja.

T. Ylipainoinen siivooja, joka tekee työnsä kunnolla.

Syötkö tarpeeksi aamupalalla ja työpäivän aikana? Jos et niin selittää sen miksi illalla ahmii helposti liikaa.

Vierailija
16/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsuri on se, joka huhkii moottori- ja raivaussahan ja pöllisaksien kanssa.

Moto-kuski se, joka hakkuukoneella(moto) kaataa puita.

Vierailija
17/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä kuluttaa vaikka 5000 kcal pvän aikana ja syö kuitenkin pvän aikana 10000 kcal niin arvaahan tuon miten tuossa käy ?!?😳

Vierailija
18/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain on että väkisinkin tulee mieleen lihavasta ihmisestä että tuo ei tee töitään kunnolla.

Aika yksioikoisesti ajateltu. Oman monikymmenvuotisen uran aikana on tullut selväksi että ihmisten ulkoisella olemuksella ei ole paljonkaan merkitystä työn hyvin tai huonosti tekemisen kanssa. Se mitä on korvien välissä, on merkityksellisempää.

Vierailija
19/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sumopainijat voivat olla lihavia, hehän treenaavat koko päivän.§

Vierailija
20/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä katsoa vierestä, miten kaloriuskovaiset melkein tajuavat itsekin loogisen virheen uskonnossaan, mutta silti eivät ihan pääse perille saakka.