Mies, kumman naisen valitsisit? Tuntisitte jo
Nainen meseviestissä:
1) "Onneksi on säästötilillä rahaa omaa taloa varten. Ihanaa 🙂"
2) "Onneksi 4,5 vuotta kestänyt ulosottoni päättyy nyt. Ihanaa 🙂"
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sen jonka tytär on hotimpi.
Ei olisi kummallakaan tytärtä, varsinkaan aikuista tytärtä :D Nämä on nuoria tai nuorehkoja naisia. Ekalla vanhemmat säästäneet rahat tyttärelleen tilille
Ap
Ai niin, unohtui mainita sellainen oleellinen seikka: ensimmäisellä vaihtoehdolla vanhemmat ovat säästäneet rahat tyttärelleen omaa taloa varten, nainen ei itse ole niitä rahoja säästänyt.
Ap
En vielä noista vaihtoehdoista osaa valita. Se, miksi oli joutunut ulosottoon vaikuttaa jo valintaan, Toki silläkin on vaikutusta että on jo kaikki maksettu.
En valitsisi naista rikkauksien perusteella vaan luonteen ja se ei välity noista.
En ole mies, mutta kumpikin viesti kuulostaa ihan typerältä.
nro 2. koska olen itsekin persaukinen, enkä halua olla köyhempi kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isommat tissit?
Jälkimmäisellä, mutta ne myös roikkuvat enemmän :D
Ap
Ei mitään merkitystä.
Naisiin ei raha-asiat vaikuta käytännössä.
Kummassaki tapaukses mies menettää rahansa. :D Ensimmäinen on elitisti, joka haluu ylläpitää statusta. Eli miehen pitää käyttää rahaa, jotta ei näytä ulospäin köyhältä. Toinen taas on vaatimassa mieheltä rahaa, jos tulee ongelmii. Ny kyl yleistin sen verra, et pakenen paikalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Unohin mainita ulosottoon johtaneet syyt: pikavipit huumevelkojen maksuun.
Ap
Joopa joo. Ei, tuo viesti ei ollut ap:n kirjoittama. Trolli.
Ap
M26 kirjoitti:
Kummassaki tapaukses mies menettää rahansa. :D Ensimmäinen on elitisti, joka haluu ylläpitää statusta. Eli miehen pitää käyttää rahaa, jotta ei näytä ulospäin köyhältä. Toinen taas on vaatimassa mieheltä rahaa, jos tulee ongelmii. Ny kyl yleistin sen verra, et pakenen paikalta. :D
Mutta ne velathan oli maksettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isommat tissit?
Jälkimmäisellä, mutta ne myös roikkuvat enemmän :D
Ap
Näillä tiedoilla kallistun ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Sen joka on blondi hyvällä kropalla.
Eka vaikuttaa hemmotellulta ja lapselliselta. Kakkoselle nostan hattua siitä, että saanut asiansa hoidettua kuntoon. Kakkonen oppinut varmaan myös rahan arvon ja velkaantumisen/budjetin yli elämisen vaarat. Ykkönen hemmoteltu prinsessa, kuka saanut kaiken hopealusikalla. Voi olla painajaismainen kumppani. Minä, minä, minä...
Kumpi on kinkympi?